شناخت سئو کارهای کلاه سفید و طرز کار آنها


شناخت سئو کارهای کلاه سفید و طرز کار آنها

سئوکلاه سفید چیست؟

سئو کلاه سفید به تکنیک های اصولی و مجاز در سئو سایت گفته می شود که استفاده از آن ها باعث می شود سئوی تمیز و پاکی در دراز مدت داشته باشید و هیچ وقت در سئو به مشکل بر نخورید. نتیجه گرفتن در سئو کلاه سفید بسیار زمان بر است ولی هر سایتی که طبق تکنیک های سئو کلاه سفید سئو شده باشد هیچ وقت توسط موتورهای جست و جو جریمه نمی شود و جایگاهی که در نتایج جست و جو کسب می کند دائمی است.

شناخت سئو کارهای کلاه سفید و طرز کار آنها

شناخت سئو کارهای کلاه سفید و طرز کار آنها

مهم:

سئو که عبارت است از بالابردن رتبه سایت در موتورهای جستجو میتواند به روش های محتلف اجرا شود. سئو کلاه سفید یکی از ماندگارترین روش های سئو است که در آن بر بازاریابی محتوا در فضای آنلاین تکیه میشود. سئو کلاه سفید گرانترین و کند ترین روش سئو است. اما تنها روش سئو است که ارزش سرمایه گذاری را دارد.

در این مطلب قصد معرفی و طرز روش کاری سئو کار های کلا سفید را برای دوستان در نظر داریم سئوکار کلاه سفید فرد سئوکاری هست که برای بهبود رتبه سایت و به جذب زیاد مخاطب سایت خود توجه زیادی دارد و تمام قابلیت و توانایی و تمرکزش را در راستای ایجاد محتوای با کیفیت بالا به کار میگیرد سئوکارهای کلاه سفید برای ایجاد تولید محتوای مرتبط با کلمات کلیدی مورد نظر مخاطبای سایت وکاربر خود لزوما باید زمان بیشترا در این جهت صرف کند تولید و ایجاد محتوای با کیفیت و مناسب و واقعی پیدا کردن مخاطب و کاربر برای محتوای ایجاد و تولید شده و تلاش در زمینه ساخت پل های ارتباطی در شبکه های اجتماعی با اشخاصیی که این قابلیت را میتوانند دارا باشند که از مشتریان با ارزش کالا و خدمات به حساب بیایند این امور مربوط به وظایف یک سئو کار کلاه سفید میباشد این امور وظایفی سئوکار کلاه سفید باعث میشود که بسیار کند تر از سئوکار های کلاه سیاه و و سئوکار های کلاه خاکستری به نتیجه و موفقیت برسند ولی در عوض نتیجه کار سئوکارهای کلاه سفید به مراتب نتیجه های متدوام و با دوامی و تعداد معاملات بیشتری در برخواهد داشت سئوکار کلاه سفید در واقعیت یک بازاریاب اینترنتی میباشد که همراه کنترل و نظارت کیفیت کالای تولید شده برای مخاطبان مخاطب واقعیه کالایی که تولید کرده را پیدا میکند و سایت را برای همان مخاطبان واقعی آن کالا تبلیغ میکند در سئو کلاه سفید تمرکز زیادی به مخاطب واقعی دارند و ارزش صفحات از طریق کاربر مورد سنجش قرار میگیرد در سئو کلاه سفید صفحه هایی دارای کلمات کلیدی طولانی هستند و اکثرا کاربر برای رسیدن به کالای مورد نظرش از این کلمات استقاده میکنند به عنوان مثال کاربران برای خرید مبلمان مورد نظر خود برای کلمه فروش مبلمان کلمه یا عباری مثله فروش مبلمان راحتی یا مبلمان راحتی با پارچه آبی و مانند این هابه کار میبرند
صفحاتی را درست میکنند و در گوگل به بهینه ها میپردازند

جهت چک کردن سئو سایت و چک کردن پیج آتوریتی به لینک های این متن مراجعه فرمایید

معرفی سئو کار کلاه سفید

سئو کار کلاه سفید با معرفی راهکارهای سئو کلاه سفید است. با مشخص شدن راهکارهای کلاه سفید میتوان استفاده کنندگان آن بعنوان سئو کار کلاه سفید شناخت.

سئو کلاه سفید شامل چه مواردی میشود:

  • سئو کلاه سفید در داخل سایت
  • سئو کلاه سفید خارج از سایت

سئو کلاه سفید داخل سایت یا ON Page چگونه هست

در این سئو کلیه قواعدی که برای سئو ذکر میشود در زمینه محتوا نگاری و کد نویسی است و با بازاریابی خارجی مطالب صفحات، کاری نداریم. سئو داخلی شامل موارد زیر میشود.

1- جستجوی کلمات کلیدی

برای سئو کلاه سفید شما ابتدا باید موضوع سایت خود را مشخص کنید و سپس با ابزارهای سئو چک مانند گوگل ترندز به بررسی عبارت های مشابهی که کاربران بیشتر جستجو کرده اند بپردازیم و مناسب ترین کلمه کلیدی را برای سایت و صفحات آن انتخاب کنیم.

مثال : در یک آموزش فتوشاپ کلمه کلیدی یک صفحه باید کدامیک از این موارد باشد: آموزش رتوش مو، آموزش رنگ کردن مو، آموزش رتوش رنگی کردن عکس، آموزش رنگی کردن در فتوشاپ و …

2- تولید محتوا بر اساس کلمه کلیدی

محتوایی مفید با حد اکثر 0.4% کلمه کلیدی ایجاد کنید. محتوا بهتر است که حجم زیادی متن داشته باشد. در حجم های کم تعداد کلمات کلیدی بیش از حد به نظر میرسد.

با توجه به اهمیت عکس و ویدئو در جذب مخاطب برای محتوای خود از عکس و ویدئو استفاده کنید.

3- تبدیل محتوای تولید شده به محتوای مورد پسند گوگل

افزودن صفت alt به عکس و ویرایش عنوان بندی ها بر اساس کلمه کلیدی، استفاده از تگ هایی که برای گوگل مهمترند( مثال : بجای تگ B برای برجسته کردن حروف از تگ S استفاده کنید و بجای تگ I برای ایتالیک کردن حروف از تک em بهره ببرید).

4- ایجاد لینک داخلی

بعد از تولید محتوا، صفحاتی را که محتوایی هم خوان با صفحه شما دارند را درون سایت خود یافته و از مقاله خود به آنها لینک بدهید. متن لنگرشده لینک برای گوگل اهمیت زیادی دارد.

نکته: بهترین متن لنگر شده متنی است که قسمتی از کلمه کلیدی صفحه مقصد را درون خود داشته باشد.

5- بازخوانی محتوای تولید شده برای بررسی خوانایی مقاله برای مخاطب واقعی.

 

سئو کلاه سفید در خارج از سایت (off page seo)

  1. انتشار مقالات در وبلاگ ها و شبکه های اجتماعی خود.
  2. یافتن افرادی که کسب و کاری مرتبط با شما دارد در شبکه های اجتماعی
  3. تبلیغ برای مخاطب بلقوه

معرفی سئو کار کلاه سفید (ترفند ها)

سئو کلاه سفید کندترین و با دوام ترین نوع سئو است اما برای آنکه مشتریان سئو کلاه سفید از زمان طولانی آن متضرر نشوند. راهکارهایی وجود دارد که باهم بررسی می کنیم.

1- آنالیز سایت

در مرحله آنالیز سایت با کمک ابزارهایی مانند گوگل آنالیتیکس، Clicky، Piwik، Gauges ، … به بررسی مخاطبان سایت می پردازیم.

2- تحلیل آنالیز سایت

بعد از آنکه سایت آنالیز شد نقاط ضعف و قوت سایت را مشخص می کنیم. در این مرحله میتوان کلمات کلیدی موثر و کمپین های تبلیغاتی موثر را یافت.

3- تغییر راهبردی سئو براساس آنالیز سایت

در این مرحله براساس تحلیل آنالیز سایت برای تغییر سایت و قسمت هایی که دچار ایراد هستند اقدام می کنیم.

4- آنالیز دوباره

بعد از تغییرات برای بررسی بهبود سایت باید اقدام به تحلیل دوباره کرد. در این مرحله ما میزان پیشرف و یا پسرفت را مشخص کرده و دوباره برنامه ریزی می کنیم.

ما سعی داریم که نکات سئو را بصورت سئو کلاه سفید مطرح کنیم. نکاتی که رعایت آنها رتبه سایت را بصورت اصولی و ماندگار بالا خواهد برد .

 

با بیان نکات اصلی سئو کلاه سفید باید به بررسی مواردی بپردازیم که باید در سئو کلاه سفید از آنها اجتناب کنیم:

  1. داشتن چند صفحه با عنوانی یکسان یا بسیار شبیه به هم
  2. داشن چند صفحه با متن توضیحات یکسان یا بسیار شبیه به هم
  3. دادن برچسب یکسان به همه صفحات سایت بدون توجه به محتوای صفحات
    لینک دادن به صفحه ای با کلمه کلیدی صفحه فعلی (مثال: اگر کلمه کلیدی صفحه شما فروش مبلمان راحتی در کرج است نمیتوانید از این صفحه به صفحه دیگری در داخل سایت خود با این کلمه کلیدی لینک دهید. )
  4. برای هر صفحه یک کلمه کلیدی مشخص در نظر بگیرید.(تا جای ممکن از تعدد کلمات کلیدی برای یک صفحه اجتناب کنید)
  5. در آدرس صفحه خود از اعداد و کاراکترهای نامفهموم استفاده نکنید.
  6. در توضیحات خود از بکار بردن واژگان سخت و غیر قابل درک اجتناب کنید.
  7. عنوانین داخل سایت را بر اساس اولیت ایجاد کنید(تیتر اصلی H1 ، تیتر فرعی مرتبط به تیتر اصلی H2 و الی آخر)
  8. در محتوای خود از کلمات کلیدی استفاده کنید.
  9. در استفاده از کلمات کلیدی زیاده روی نکنید.
  10. خوانایی مقاله را بخاطر سئو کم نکنید.
  11. مطالب تیتروار را جایگزین مطالب چند پاراگرافی کنید
  12. از جملات طولانی بپرهیزید و فعل های خود را سریعتر بیاورید.
  13. از پراگراف های طولانی بپرهیزید.
  14. به عکس های خود ویژگی ALT بدهید.
  15. در صفحات خود یک عکس با ویژگی ALT با عنوان کلیدی صفحه داشته باشید.
  16. مخاطب را فراموش نکنید.
  17. خرید بک لینک و خرید رپورتاژ آگهی

 

 

عمومی

اموزش سئو کلاه سفیدروشهای سئو کلاه سفیدسئوکلاه سفیدسئوکلاه سفید چیست؟طرز کار سئوکار کلاه سفیدکلاه سفید

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!