جستجو های اینترنتی موبایل بیشتر از دسکتاپ شد


جستجو های اینترنتی موبایل بیشتر از دسکتاپ شد

به گزارش شرکت ون بک لینک : شاید باورتون نشه که جستجوی اینترنتی گوشی بیشتر از دسکتاپ شده است بنابرین وبمستران عزیز باید به فکر طراحی صفحات قالب خود ک باید با گوشی همسان باشد باشند

جستجو های اینترنتی موبایل بیشتر از دسکتاپ شد

جستجو های اینترنتی موبایل بیشتر از دسکتاپ شد

گوگل موضوعی را که سال ها پیش بینی شده بود را بالاخره به صورت رسمی تایید کرد.
سال گذشته بیانیه های غیر رسمی از چندین کارمند گوگل انتشار یافت که بیان کرده بودند میزان عبارات جستجو شده با موبایل برای بعضی عبارات از میزان جستجو بروی دسکتاپ ها بیشتر شده است.

جهت چک کردن سئو سایت و یا چک کردن پیج آتوریتی بروی کلمات مربوطه کلیک فرمایید.

همچنین بیان شد که “هم اکنون جستجوهای گوگلی که بوسیله موبایل انجام می شود در ده کشور شامل آمریکا و ژاپن بیشتر از جستجوها بروی کامپیوترهای شخصی شده است.” هرچند جزییات بیشتری درباره اینکه در دیگر کشورها نسبت جستجوهای موبایلی و دسکتاپ به چه میزان تغییرات داشته و با چه نسبتی در حال رشد است را در اختیار ما قرار داده نشد.

گوگل بیان کرده بود که تعریف جستجوهای موبایلی شامل جستجوهای بروی مرورگرهای موبایل و همچنین جستجوهایی که از طریق اپلیکشن موبایل جستجوی گوگل می شود. که تا کنون این شرکت سهم هریک ازین ورودی ها را به طور مشخص بیان نکرده است.

گوگل  تبلت ها را جزو دسته بندی دسکتاپ ها قرار می دهد و در نتیجه وقتی صحبت از موبایل ها می شود منظور فقط گوشی های هوشمند است و نه دستگاه های دیگر.

شرکت کمسوری قبل تر یک گزارش درباره حجم جستجوهای دسکتاپ ها و تبلت ها و موبایل های هوشمند در آمریکا منتشر کرد. این شرکت گفته بود در چهارماهه آخر سال میلادی ۲۰۱۴ جستجوهای موبایل (تبلت ها و گوشی های هوشمند) حدودا ۲۹ درصد کل جستجوها را شامل می شود٬ که این رقم برای کل جستجوها در تمام اینترنت اندازه گیری شده است.

چیزی که حالا گوگل بیان کرده است با نتایجی که شرکت کمسوری گفته بود تناقضی را نشان می دهد و می توان نتیجه بگیریم که اطلاعات شرکت کمسوری صحیح نمی باشد و یا رشد جستجو بروی موبایل ها خیلی با سرعت بیشتری نسبت به آنچه پیش بینی شده بود در حال رشد است یا ترکیبی ازین توضیحات می تواند در کل صحیح باشد.من از شرکت گوگل درخواست کردم که بروی داده های شرکت کمسوری نظری بدهد که آنها این درخواست من را نادیده گرفتند.

با انتشار و افشای این خبر که جستجوهای موبایل از جستجوها بروی دسکتاپ ها پیشی گرفته است ما رنگ و لعاب بیشتری به آپدیت های اخیر الگوریتم موبایل دوستانه ی گوگل می دهیم و بیشتر به بررسی آن خواهیم پرداخت. من چندین سال است بروی این موضوع تاکید داشته ام که هم اکنون موبایل ها تبدیل به “صفحه نمایش اول” برای کسب و کارهای آنلاین و بازاریاب های اینترنتی شده اند.

همین موضوع، تاییدی بر این امر است که گوگل به سمت سیاست اولویت بیشتر برای ایندکس موبایل در نظر بگیرد که طبق شنیده ها، در آینده ای نه چندان دور از آن رسما پرده برداری می کند.

بلاگ

جستجو های اینترنتی موبایل بیشتر از دسکتاپ شدجستجوی اینترنت موبایل بیشتر است یا دسکتاپ

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!