خرید رپورتاژ آگهی

خرید رپورتاژ آگهی

شکل و قالب کلی ماهیت خرید رپورتاژ آگهی‌ ها قدری با اگهی‌های معمولی متفاوت است، اما متفاوت از تبلیغات چاپی معمولی با استفاده از یک تصویر و پیام برند است. این نوع از آگهی‌ها اغلب محتوا محور بوده و طول مطلب در آنها زیاد است که به مزایای محصولات می‌پردازد یا روایتی از بیان می‌کند که به ویژگی‌های یک محصول اشاره می‌کند. بااین‌وجود گاهی از عناصر بصری هم در آنها استفاده می‌شود.

خرید رپورتاژ آگهی

خرید رپورتاژ آگهی

خرید رپورتاژ آگهی ارزان

اگر برای اولین بار است کلمه خرید رپورتاژ آگهی ارزان  یا رپرتاژ اگهی را می شنوید یا می بینید حتما میخواهید بدانید که رپورتاژ یا رپرتاژ به چه معنایی است این فقط سئوال شما نیست بلکه وقتی داشتم در مورد رپرتاژ جستجو میکردم به سئوالاتی نظیر ” رپورتاژ چیست ” ، “رپرتاژچیست ” ، ” رپورتاژ یعنی چه ” ، ” رپرتاژ یعنی چه ” و… برخورد کردم
تعداد سئوالات واقعا به حدی بود که اگر میخواستم در رابطه با معنای ریپورتاژ یا رپورتاژ سئوال مطرح کنم تا بیش از ۱۰۰ سئوال نیز میتونستیم مطرح کنم ، اما خوب به نظرم سئوالات بیشتر باعث ابهام بیشتر میشه ، به همین جهت فقط به به چند سال اصلی اشاره کردم ، اما در ادامه به صورت خلاصه به همه سئوالات پاسخ میدم
تعاریف مختلفی برای رپورتاژ و ریپورتاژ وجود دارد که بگذارید چند نوع تعریف رو بررسی کنیم و سپس به کاملترین تعریف بپردازیم.

خرید رپورتاژ آگهی دائمی

رپورتاژ آگهی کلا باید دائمی باشه و اگر شما خرید رپورتاژ آگهی دائمی نخرید فرقی با بک لینک نداره و بعد از برداشته شدن رپورتاژ شما به احتمال زیاد سایت شما افت کنه , پس برای خرید رپورتاژ آگهی دائمی حتما از سایت ون بک لینک خریداری کنید در زیر شماره مدیر سایت درج شده هست.

 تعریف رپورتاژ به نقل از وب سایت بازاریابی

رپورتاژ چیست ؟رپورتاژ تعریفهای گوناگونی دارد مانند خرید رپورتاژ به معنی خرید یک صفحه اختصاصی بر روی یک سایت دیگر میباشد , خرید رپورتاژ آگهی در واقع یعنی خرید بک لینک دائمی و رپورتاژ یک قالب و شکل چاپی بخصوص است که یک شرکت یا یک سازمان برای بازاریابی و انتقال پیام برند و محصولات خودش به‌ صورت بی‌ طرف برای آن هزینه می‌کند. مدیر تبلیغات به مجله، روزنامه یا وبسایت برای فضای مورد نیاز جهت ارائه محتوای متن محور به مخاطب موردنظر نهایی هزینه‌ای را پرداخت می‌کند.

تعریف رپورتاژ به نقل از ویکی‌ پدیا، دانشنامهٔ آزاد

رپورتاژ آگهی چیست ؟ رپورتاژ آگهی به انگلیسی: Advertorial به شکلی از آگهی گفته می‌شود که در قالب گزارش ارائه شود. یعنی، مخاطبان رسانه‌ ای تصور کنند که یک گزارش بی طرفه به آنها ارائه می‌شود، در حالی که آنچه آنها می‌بینند، می‌شنوند و می‌خوانند، در واقع تلاشی سازمان یافته برای تقویت جنبه‌های ذهنی یک محصول یا خدمت در ذهن آنها است. اصطلاح خرید رپورتاژ آگهی برای اولین بار در سال ۱۹۴۵ به ادبیات انتقادی رسانه‌ها اضافه شد. به دلیل اعتماد به مخاطبان به رسانه‌ها، رپورتاژ آگهی‌ها بسیار موثرند و به همین دلیل در کشورهای پیشرفته قوانین بسیار سختی علیه رپرتاژ آگهی‌ ها تصویب شده و می‌شود. دیوان بین‌المللی تجارتدر قانون آگهی‌های خود که در سال ۱۹۹۷ به تصویب رسانده خواهان مشخص کردن تبلیغات می‌شود تا مخاطبان قادر به تشخیص آن شوند در سال‌های اخیر مواردی برجسته از این پدیده در تلویزیون دولتی ایران مشاهده شده که از جمله می‌توان از برنامه عمو پورنگ که داریوش فرضیایی آن را تهیه کرده نام برد. از آن گذشته، موارد دیگری از رپورتاژ آگهی در رسانه‌های ایران وجود دارد که منتقدان را وادار کرده خواهان تصویب قوانینی برای مقابله با رپورتاژ آگهی‌ ها شوند.

 

طریقه آماده کردن رپورتاژ آگهی

برای بهتر جواب گرفتن رپورتاژ در سایتهای ون بک لینک که تعداد سایتهای ون بک لینک 25 میباشد که لازم هست برای هر سایت یک رپورتاژ اگهی اختصاصی نوشته شود محتوای تکراری اکثر از طرف ربات های گوگل نادیده گرفته میشوند خرید رپورتاژ به معنی خرید یک صفحه اختصاصی بر روی یک سایت دیگر میباشد که به محتوای مورد نظر شما لینک سازی کرده است. هرچقدر این صفحه ارزشمندتر باشد و جایگاه بهتری در نتایج گوگل کسب کند شانس شما نیز برای کسب جایگاه و اعتبار بیشتر خواهد شد در متن رپورتاژ بیشتر از 5 لینک قرار ندهید چون ارزش و قدرت بروی 5 لینک تقسیم میشود ولی اگر شما بیشتر از 10 لینک بذارین قدرت کمی به لینکها داده میشود و برای هر صفحه فقط یک لینک قرار دهید و در متن خود از تصاویر استفاده کنید و مهمتر از همه برای رپورتاژ آگهی خود از همان سایت بک لینک بخرید با این کار لینک سازی داخلی خوبی برای صفحه تبلیغ شما انجام میشود که موجب افزایش قدرت و اعتبار این صفحه میشود.

افزایش رتبه سایت با خرید رپورتاژ آگهی

یکی از کلیدی ترین مزیت های خرید رپورتاژ آگهی این است که علاوه بر این که با محتوای خود و به وسیله دو الی سه لینک کاربران را به سمت سایت شما هدایت می کند به صورت مستقیم و چشم گیری روی بهبود سئوی سایت شما تاثیر مثبت دارد و باعث افزایش رتبه سایت شما در گوگل میشود .
وقتی اعتمادسازی به بهترین شکل صورت بگیرد و تعداد کلیک ها روی لینک رپورتاژ آگهی آفزایش یابد ، نظر گوگل به سایت شما جلب می شود و یک حال اساسی به رتبه سایتتان خواهد داد .

در پایین لیست سایتهای فروش رپورتاژ رو قرار دادیم ک با بیش از 50 درصد تخفیف بفروش میرسد.

شماره تماس: 09352973378 افشین یوسفی

24 دیدگاه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *