افزایش بازدید سایت به صورت رایگان

افزایش بازدید سایت به صورت رایگان

افزایش بازدید سایت به صورت رایگان

دیده شدن و مورد توجه قرار گرفتن امروزه هدف بسیاری از افراد است، در بسیاری از شبکه ها و سایت های مجازی بسیاری از افراد فقط به دنبال افزایش بازدید سایت هستند و بهره وری برایشان مهم نیست. اما به نظر شما درست است که ما فقط روی ابعاد کوچک تمرکز کنیم و روی کیفیت تمرکز نکنیم؟ در میان آنها افرادی هستند که در درجه اول به کیفیت کار اهمیت می دهند. هدف آنها محتوای با کیفیت و قوی در سایت و هر شبکه دیگری است زیرا به دلیل کیفیت بالا بازدید سایت افزایش می یابد وگرنه همه فقط می آیند و می روند!

مدیران اصلی سایت های محبوب و پرطرفدار، هدفشان بهبود ترافیک سایت و تبدیل بازدیدکنندگان سایت به یک مخاطب ثابت است. اگر سایتی را مد نظر دارید که کتاب یا گجت‌های هوشمند می‌فروشد، مطمئناً مدیر وب‌سایت دلیل خوبی برای ایجاد چنین صفحه محتوای غنی داشته است، اما هدف اصلی ایجاد سفارش در هنگام ورود خواننده به سایت و همچنین ثبت آن است.

اینها تنها تعدادی از سوالاتی است که باید برای افزایش بازدید سایت در نظر بگیرید. در این مقاله می خواهیم آنچه را که برای افزایش بازدید سایت به صورت رایگان باید بدانید را به شما اطلاع دهیم.

افزایش بازدید سایت در گوگل چگونه است

افزایش بازدید سایت در گوگل چگونه است

برای رسیدن به جواب این سوال که افزایش بازدید سایت در گوگل چگونه است ؛ ابتدا باید بدانیم موارد بسیار ویژه ای وجود دارد که با استفاده از آنها می توانید بازدید و بازدید سایت خود را افزایش دهید و در جستجوی گوگل به رتبه اول برسید. رتبه اول می تواند مزایای زیادی داشته باشد اما آنچه در حال حاضر مهم است نحوه کسب ترافیک بالا است که ناخودآگاه در کنار خود باعث افزایش رتبه در گوگل می شود. پس موارد زیر را در نظر بگیرید و همه آنها را به درستی و دقیق در سایت خود پیاده سازی کنید.

روش غیر اصولی افزایش بازدید سایت

به این ترتیب مدیر وب سایت سعی می کند به روش غیراصولی افزایش بازدید سایت خود اقدام کنند و به نوعی گوگل را دور بزند. حتما برای شما هم پیش آمده که وارد صفحه ای مانند نمایش قیمت خودرو شده اید، اما به یکباره تعداد زیادی پنجره در گوگل مشاهده می کنید. خب در نهایت گوگل دست به کار نمی شود و صفحه را حذف می کند و در نهایت ترافیک را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد.

روش اصولی افزایش بازدید سایت

روش اصولی افزایش بازدید سایت

برای بازدید از سایت نیز باید از تمامی روش های مفید و استاندارد استفاده کنید. ممکن است زمان ببرد، اما نتیجه موفقیت آمیز دارد. در ادامه به معرفی این موارد می پردازیم.

هنگامی که به دنبال عنوان هستید، مهم است که محتوای جستجوی شما در همان ابتدا در بالای صفحه ظاهر شود. شما قطعا با موتور جستجو آشنا هستید، این دقیقا همان چیزی است که برای بهینه سازی سایت ها و سئو استفاده می شود. با پیشرفت علم در زمینه سئو، کارشناسان آن همواره در حال آزمایش پارامترهایی هستند که می تواند از فعالیت شبیه سازها و اسپمرها جلوگیری کند. اما برای استفاده از روش اصولی افزایش بازدید سایت، باید با چند اصطلاح مهم آشنا باشید:

هدفمندسازی دامنه‌های سایت

در این روش باید سعی کنید تا استراتژی‌های دامنه را پشتیبانی کنید.

سئو مهمترین گزینه برای بهبود ترافیک سایت است

ااین شامل تاکتیک‌هایی می‌شود که بر محتوای کلی سایت تأثیر می‌گذارد و کیفیت سایت را بهبود می‌بخشد، در نتیجه وب‌سایت شما را برای مانیتورهای گوگل بیشتر قابل مشاهده می‌کند و در نهایت ترافیک سایت را بهبود می‌بخشد:

بهینه سازی سئو صفحات را برای اعتبار بخشی فراموش نکنید

در این روش باید از عناوینی استفاده شود تا اعتبار و رتبه سایت افزایش یابد.

لینک سازی، مرحله دیگری از افزایش بازدید سایت

برای اینکه دامنه سایت معتبر شود باید از بک لینک برای افزایش اعتبار استفاده کنیم.

نقش دامنه در بهبود بازدید سایت

همانطور که میدانید انتخاب دامنه ای مناسب برای سایت، در سئو و افزایش بازدید تاثیر خوبی دارد. در انتخاب نام دامنه سعی کنید:

از کلمات کلیدی طلایی برای انتخاب نام دامنه استفاده کنید

اولین کاری که برای بهینه سازی سایت خود باید انجام دهید استفاده از نام مناسب برای نام دامنه است. طرف خود را جذب می کند. انتخاب کلمه کلیدی مناسب قطعا کار پیچیده ای است اما وجود بخشی از کلمه کلیدی در نام دامنه وب سایت شما به افزایش رتبه سایت شما در گوگل کمک می کند که اگر تازه کار هستید باید به این موضوع توجه کنید.

نام دامنه کوتاه اما تاثیرگذار

سعی کنید در انتخاب کلمات کلیدی، دامنه‌ای را انتخاب کنید که در ازای کوتاه بودن پرمحتوا باشد. اگر به صفحه تکنیک‌های URL مراجعه کنید خواهید دید که گوگل به URL های کوتاه و کاربردی توجه بیشتری دارد. هرچه تعداد کلمات کاربردی در دامنه بیشتر باشد، فهم آن برای کاربران مشکل‌تر شده و در نتیجه بازدید از سایت کاهش پیدا می‌کند.

استفاده از یک هاست مناسب برای بهبود ترافیک

همیشه سعی کنید تا از یک هاست مناسب برای میزبانی سایت‌تان استفاده کنید. هاست‌ها معمولا قیمت و پکیج‌های یکسانی برای محصولاتشان در نظر می‌گیرند. اما موضوع مهم این است که از یک هاست مطمئن استفاده کنید، زیرا اگر گوگل متوجه مخرب بودن آن شود رتبه سایت شما بسیار کاهش پیدا می‌کند که در نتیجه باعث کاهش ترافیک سایت می شود. پس اگر می خواهید یک شرکت عالی را برای تهیه هاست انتخاب کنید.

از انتقال سایت مطمئن باشید

نکته مهمی که باید به خاطر داشته باشید، به خصوص اگر تازه کار هستید، کمک گرفتن از یک هاست مورد اعتماد برای انتقال سایت از دامنه فعلی به دامنه مقصد است. سایت را مجددا راه اندازی کنید. اصول سئو را رعایت کنید و شرایطی را ایجاد نکنید که موتورهای جستجو فکر کنند سایت شما دو نسخه در گوگل وجود دارد. رعایت این نکته تاثیر زیادی در افزایش بازدید سایت خواهد داشت.

بکارگیری کدهای معتبر برای بهبود ترافیک

در این صورت سعی کنید از کد عاری از هرگونه مشکل و پیچیدگی استفاده کنید. راه های مختلفی برای رسیدن به دو نقطه وجود دارد که باید ساده ترین و بهینه ترین راه را انتخاب کنید. راه های زیادی برای ساختن سایت وجود دارد، اما برای گرفتن بهترین نتیجه باید از بهترین کد استفاده کنید.

استفاده از کدهای پیچیده و پیچیده مشکلات زیادی دارد. این امر بارگذاری سایت ها را سخت تر می کند و در نتیجه موتورهای جستجوی موتورهای جستجو پاسخگوی ضعیفی دارند. بنابراین برای لذت بردن از یک وب سایت محبوب، باید زمان زیادی را برای کدنویسی آن صرف کنید. در این راستا می توانید با مراجعه به مطالب راهنمای کدنویسی سئو اطلاعات خود را در این زمینه ارتقا دهید.

سرورها را از خطا دور کنید

شما که صددرصد مواقع آنلاین نیستید پس باید بطور بهینه بر روی سرورهای سایت نظارت داشته باشید. همه سایت‌ها با این مشکل مواجه هستند و این موضوع تاثیر زیادی بر روی بازدید می‌گذارد اما نکته اصلی اینجاست که هرموقع که سایت دچار خطا شد و از دسترس خارج گردید فورا با نهایت سرعت درصدد رفع آن اقدام کنید.

 استفاده از فایل robots.txt

با استفاده از این فایل می توانید از خزیدن موتورهای جستجو در سایت خود جلوگیری کنید. ایجاد این فایل در وب سایت از ایجاد محتوای تکراری جلوگیری می کند و همچنین می توانید از این فایل برای حذف برخی از مطالبی که نمی خواهید در گوگل نمایش داده شود استفاده کنید. اما باید مراقب باشید که از این فایل برای تکنیک های کلاه سیاه استفاده نکنید، زیرا در این صورت گوگل قصد اصلی شما را خواهد فهمید.

استفاده از URL های ثابت

یو آر ال های سایت به دسته یو آر ال های استاتیکی و یو آر ال های دینامیکی تقسیم می‌شوند. در ابتدا برای مفهوم URL های ثابت در وبسایت باید با این دو اصطلاح آشنایی داشته باشید.

یو آر ال های دینامیکی

این URL  ها با توجه به وضعیت‌های پارامتری خود متغیر بوده و نسبت به دیتابیس سایت، محتواهایی متفاوت ارائه می‌دهند. این یو آر ال ‌ها در صورتی تغییر می‌کنند که ادمین سایت‌ها آن ها را در بک اند تغییر دهند.

یو آر ال های استاتیکی

برخلاف URL دینامیکی که متغیر هستند، یو آر ال های استاتیکی با توجه به شرایط و خواسته شما تغییر می‌کنند. در نتیجه اینکار باعث می‌شود تا رتبه و اعتبار سایت افزایش پیدا کند و نتیجه جستجو در صفحات واضح‌تر باشد.

بلاگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *