چک کردن سئو سایت


چک کردن سئو سایت

سلام دوستان در این بخش به شما سه ابزار عالی برای چک کردن سئو سایت به شما معرفی میکنیم و شما همچنین میتوانید برای چک کردن پیج آتوریتی به این لینک مراجعه فرمایید.

چک کردن سئو سایت

چک کردن سئو سایت

چک کردن سئو سایت woorank

شماره یک woorank هستش ک با این ابزار میشه با هر آی پی یک بار تست کردش سئو سایت را برای استفاده از این سایت ، به این لینک مراجعه کنید و ادرس سایت خود را وارد کنید ، سپس چند لحظه صبر کنید تا تمامی اطلاعات جمع آوری شود.حالا شما میتوانید ، ببینید که وبسایتتان در کدام بخش قوی عمل کرده و در کدام بخش ضعیف است تا مشکلات خود را حل کنید. جهت بالا بردن کیفیت سایت خود حتما خرید بک لینک و خرید رپورتاژ آگهی رو فراموش نکنید.

این گزارش در ۸ بخش زیر تقسیم بندی می شود:
یک: فهرست بازاریابی –  در این قسمت مهم ترین آیتم های قابل اقدام برای سایت شما ارائه می شود.
دو :سئو- در این بخش چک می شود که سایت شما از نظر سئوی داخل سایت یا خارج سایت چه وضعیتی دارد عنوان و متای توضیحات , کلمات کلیدی , تعداد بک‌لینک‌ها , استفاده از وضعیت کانونیکال www و بدون www سایت , استفاده از نقشه سایت و غیره …
سه :موبایل  – نسخه موبایلی سایت شما نمایش داده می شود.
چها:ر کاربر پذیری  – این تعیین می‌کند که سایت شما را از نظر کاربر پسند بودن با ارزیابی قابلیت استفاده از شیوه های مختلف به عنوان مثال، وجود یک صفحه سفارشی ۴۰۴، محتوای در دید کاربران در بالای سایت، ساختار نشانه گذاری و غیره بررسی می‌کند.
پنج:    فن آوری  – در این بخش به بررسی جنبه های دیگر از سایت به عنوان مثال، استانداردهای انطباق با W3C ، بهینه سازی سرعت، و غیره .
شش:    اجتماعی  – این گزینه میزان محبوبیت سایت شما در شبکه های اجتماعی را بررسی می‌کند مثلا ، اطلاعات پروفایل فیس بوک، توییتر، گوگل پلاس، و غیره.
هفت:   محلی  – این بخش به بررسی ارائه لیست سایت شما در دایرکتوری های محلی می‌پردازد.
هشت:    آخرین بازدید –  این آیتم میزان محبوبیت سایت شما را بر اساس تخمین های مختلف ترافیک اندازه گیری می کند.

چک کردن سئو سایت با SEO Site Checkup

شماره دو ما در این بخش مربوط میشه به سایت SEO Site Checkup این سایت یک ابزار رایگان برای بررسی و چک کردن سئو سایت است و وضعیت سایت شما را در ۶ دسته بندی مختلف بررسی می کند. بر مبنای تحلیلی که روی وضعیت سئوی سایت شما انجام می دهد به صورت خلاصه یک نمره بر اساس موارد صحیح و موارد مشکل دار به شما ارائه می کند.

مار در اینجا به شما خلاصه وار توضیح میدیم ک چه اماری رو به شما نشون میده این سایت:
•    مسائل متداول در سئو  – در این بخش اطلاعات گسترده ای از سئوی سایت شامل استفاده از کلمه کلیدی را در مناطق مهم نشانه گذاری ، وجود یک فایل robots.txt و نقشه سایت XML، رعایت استانداردهای HTML، سئو پسند بودن آدرس ها و … چک می شود.
•    بهینه سازی سرعت  – این قسمت آیتم های موثر در کاهش سرعت سایت سایت را چک می کند (به عنوان مثال، اندازه صفحه، فشرده سازی، کش کردن، کوچک سازی، سرعت سرور، و غیره)
•    سرور و امنیت – در این بخش به شناسایی چند نکته مهم میزبانی و امنیت ویژگی های سایت پرداخته می شود (به عنوان مثال، canonicalization  مناسب، ظاهر شدن در لیستهای سیاه و مشکوک، فراهم آوردن امکان دسترسی غیر ضروری و یا نمایش اطلاعات حساس، و غیره)
•    قابلیت استفاده موبایل
•    رسانه های اجتماعی
•    وب معنایی –  وضعیت شما از نظر استفاده از میکروداده ها و ساختار نشانه گذاری بررسی می شود

این ابزار چک کردن سئو رایگان میباشد و میتونید هر چند تا سایت ک میخایین تست کنین داخل سایت

چک کردن سئو سایت با site auditor

و اما گزینه سوم ما ک سایت Site Auditor میباشد این سایت نیز به بررسی وضعیت سئو سایت شما می پردازد. خدمات سئو و بهینه سازی در تحلیل برای موتورهای جستجو این سایت ۳۰ روزه است و نسخه پولی آن ۹۹ دلار در ماه است.

بررسی سئو این سایت در ۹ بخش زیر تقسیم بندی شده است:
1    نمایش –  این خلاصه وضعیت نمایش سایت شما را از دید موتورهای جستجو نمایش می دهد (به عنوان مثال، کدام صفحات توسط robots.txt مسدود شده اند و یا متا تگ ها روبات ها ، کدام صفحات پیدا نمی شوند ، کدام صفحات تغییر مسیر داده شده اند ).
2    متا – در این بخش وضعیت مهم ترین متاهای سایت بررسی می شود (به عنوان مثال، عناوین تکراری، متای توضیحات تکراری ، و غیره) .
3    محتوا  – این بخش به ارائه ویژگی های مهم برای محتوای متنی سایت پرداخته می شود (به عنوان مثال، عنوان، تعداد لینک، تعداد کلمه، وجود محتوای تکراری داخلی، و غیره).
4    لینک ها  – این بخش لیستی در مورد لینک های داخلی و خارجی سایت (به عنوان مثال، لنگر متن ، لینک های شکسته، لینکهای دنبال نشده و غیره).
5   تصاویر – وضعیت تصاویر سایت شما بررسی می گردد (به عنوان مثال، نام فایل، متن ALT، عنوان متن، اندازه، و غیره) .
6    معناشناسی-  در این بخش اطلاعات مربوط به عنوان های سایت (تگ های H1، H2، H3) و و میکروداده ها ارائه می شود.
7    سرعت سایت برای استفاده در کامپیوتر
8    سرعت سایت در موبایل
9    مقایسه خزیدن  – در اینجا مقایسه ای از وضعیت جستجوهای مختلف سایت (در زمان های مختلف انجام شده) به منظور بررسی مسائل و مشکلات سایت و اینکه در طول زمان چطور تغییر کرده بررسی می شود.

 

 

بلاگ

ابزار چک کردن سئوابزار چک کردن سئو رایگانابزار چک کردن سئو سایتچک کردن سئو رایگانچک کردن سئو سایت woorankچک کردن سئو سایت با SEO Site Checkupچک کردن سئو سایت با site auditor

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!