آموزش زدن برچسب های سایت | مزیت های زدن برچسب به سایت


آموزش زدن برچسب های سایت , مزیت های زدن برچسب به سایت

با سلام به گزارش سایت خرید بک لینک در این مطلب برای شما راجع به برچسب یا همان تگ را جمع آوری کردیم , ما در هر مطلبی ک میزنیم چه در وبلاگ و چه در وردپرس و یا جوملا , ازما میخاهد ک برای این مطلب برچسب بزنیم اما برچسب زدن هم اصول خودش را دارد اینطور نیست ک هر برچسبی ک به زهنمان میرسد قسمت برچسب بنویسیم استفاده درست و به جا ازبرچسب ها، می‌تواند در دسترسی بهتر کاربران به اطلاعات و محصولات مرتبط، کمک بسیار زیادی بکند. اما دقیقاً برعکس همین موضوع در مورد برچسب های زیاد صادق است. یعنی تگ‌های زیاد، باعث می‌شوند که صفحه شما بسیار به هم ریخته و نامنظم شود و کاربر در انبوهی از کلمات کلیدی بی‌ربط قرار گیرد. تگ هایی که هیچ منطقی برای او ندارند و هیچ کمکی به ماندن او در سایت شما نمی‌کنند. البته، هیچ بعید نیست که او را فراری دهند.

آموزش زدن برچسب های سایت , مزیت های زدن برچسب به سایت

آموزش زدن برچسب های سایت , مزیت های زدن برچسب به سایت

تگ یا همان برچسب چیست و چه کاربردی دارد؟

اولین کار ما برای داشتن درک درست، فهمیدن معنی و کاربرد تگ (Tag) است. پس خواهشاً برای دقایقی، سئو و رتبه گوگل را فراموش کنید و فقط بر روی نقش تگ در سایت خود تمرکز داشته باشید.

همه ما برای دسترسی بهتر کاربران به مقالات، محصولات و سایر محتواهای خود، آنها را دسته‌بندی می‌کنیم. این دسته‌ها در واقع موضوعات اصلی سایت ما هستند. موضوعاتی که قرار نیست به این راحتی‌ها تغییر کنند و تمام مطالب یا محصولات ما در یک یا چند تا از آنها قرار می‌گیرند. دسته‌بندی‌های یک وب‌سایت یا وبلاگ معمولاً از طریق منوی اصلی آن قابل دسترسی هستند و کاربر به راحتی می‌توان به صفحه مخصوص هر دسته مراجعه کند.

اما بسیار پیش می‌آید که چند مقاله، محصول یا سایت دانلود برنامه دارای موضوع یا ویژگی‌های یکسانی باشند. شباهت‌هایی که در دسته‌بندی کلی ما مشخص نشده‌اند. اما قطعاً خوب خواهد بود اگر بتوانیم این شباهت‌ها را به نحوی طبقه‌بندی کنیم که ساختار کلی سایت ما بهتر شود و کاربرها راحت‌تر از آن استفاده کنند. اینجاست که مفهوم برچسب مطرح می‌شود. در واقع کافی است که ما یک برچسب برای موضوع یا ویژگی مد نظر خود ایجاد کنیم و این برچسب را بر روی تمام مطلبهای مرتبط بچسبانیم.

هر برچسب، یک صفحه در سایت و وبلاگ ما ایجاد می‌کند که تمام محتوای مطلب مرتبط در آن قرار می‌گیرند. در واقع، کارکرد برچسب درست مثل عنوان مطلب است، با این تفاوت که اهمیّت کمتری دارد و قرار نیست مثلاً در منوی بالای سایت ما قرار بگیرد.

یک نمونه از استفاده درست برچسب ها

الان فک کنم کمی از موضوع برچسب آگاه شده باشید ، بگذارید یک مثال مختلف از کارکرد درست تگ ها را بررسی کنیم. این مثال‌ها به شما کمک خواهند کرد تا نقش تگ در موقعیت‌های مختلف را بهتر درک کنید.

بررسی برچسب‌ها در یک سایت مربوط به فناوری

یک سایت را فرض کنید که درباره تکنولوژی محتوا مینویسید. طبیعتاً این سایت دارای یک دسته‌بندی درباره گوشی‌های موبایل است. حتی زیر دسته‌هایی برای اخبار برندهای مختلف دارد. اما آیا هیچوقت یک دسته‌بندی با موضوع “آیفون 4393” خواهد داشت؟ مسماً نه! چرا که این موضوع بیش از حد محدود است و به علاوه، مقالات آن دارای تاریخ مصرف هستند. اما قطعاً طبقه‌بندی مطالب مرتبط با این گوشی می‌تواند به خواننده‌های علاقه‌مند به آن کمک کند. پس بهترین راه این است که تمام نوشته‌های مرتبط، با برچسب “آیفون 4393” تگ شوند.

بررسی برچسب‌ها در یک سایت مربوط به فناوری

بررسی برچسب‌ها در یک سایت مربوط به فناوری

مزیت های برچسب ها

هر چقدر که برچسب زدن به آدم‌ها کار اشتباهی باشد، برچسب زدن به محتواهای وب‌سایت کار خوبی است. اما چرا؟ مگر برچسب زدن چه مزایایی برای شما دارد؟ برای اینکه این مزایا را بهتر درک کنید، ما آنها را به دو بخش تقسیم کرده‌ایم: در درجه اول از نگاه کاربر مزایای برچسب را بررسی می‌کنیم و سپس می‌بینیم که تاثیر برچسب بر سئو و ورودی یک وب‌سایت از گوگل چه خواهد بود.

برچسب‌های درست چه کمکی به تجربه کاربری می‌کنند؟

همانطور که تا این لحظه متوجه شده‌اید، برچسب ها می‌توانند به طبقه‌بندی بهتر مطالب و دسترسی بهتر کاربران به آنها کمک کنند. در مثال وبلاگ خودمان، اگر از برچسب “روانشناسی در بازاریابی و فروش” استفاده نمی‌کردیم، احتمالاً کار مخاطبان علاقه‌مند به این موضوع کمی سخت می‌شد. چرا که مجبور می‌شدند وقت صرف کنند و به دنبال مقالاتی با این موضوع بگردند. در نهایت هم ممکن بود نتوانند تعدادی از آنها را پیدا کنند. اما در حال حاضر، این مشکل برای آنها وجود ندارد و خیلی راحت می‌توانند آنچه دوست دارند را بخوانند.

به علاوه، خود ما به کمک تگ‌ها فرصتی استثنایی پیدا کرده‌ایم. توجه داشته باشید که تگ در واقع یک طبقه‌بندی ایجاد می‌کند که به راحتی می‌توان در مواقع لزوم از آن استفاده کرد. بد نیست برای درک بهتر موضوع یک مثال بزنم.

در وبلاگ نوین، زمانی که شما به انتهای یک مطلب می‌رسید، مقالاتی با موضوع‌های مشابه به شما پیشنهاد می‌شوند. اما ما چگونه باید این مقالات را پیشنهاد بدهیم؟ در ساده‌ترین حالت، اینها مقالاتی هستند که دارای دسته‌بندی یکسانی هستند. اما اگر بخواهیم مقالاتی دقیق‌تر پیشنهاد بدهیم چه؟ ساده است: کافی است هر زمان برچسبی وجود داشت، اولویت را با مقالاتی با برچسب یکسان بگذاریم و اول آنها را پیشنهاد بدهیم. به این ترتیب، تگ‌ها به ما کمک کرده‌اند که وبلاگ خود را توسعه بدهیم و تجربه کاربری بهتری را به کاربران خود ارائه دهیم.

همین موضوع می‌تواند در مورد یک فروشگاه اینترنتی هم صادق باشد. فرض کنیم که شما می‌خواهید در صفحه یک گوشی موبایل، لوازم جانبی آن را پیشنهاد دهید تا به این ترتیب، فروش خود را افزایش دهید. اما اگر سیستم فروشگاهی شما اجازه چنین کاری را ندهد چه؟ ساده است: می‌توانید برچسبی برای محصول اصلی و تمام محصولات جانبی آن در نظر بگیرید. سپس در صفحه محصولات خود، بخشی ایجاد کنید که محصولاتی با تگ مشابه را به کاربران ارائه دهد.

جهت خرید رپورتاژ آگهی به این سایت مراجعه فرمایید

بلاگ

آموزش زدن برچسب های سایتمزیت های برچسب هامزیت های زدن برچسب به سایتنقش برچسب در تولید محتوای سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *