الگوریتم گوگل سال 97 | آخرین الگوریتم گوگل | الگوریتم فرد | ون بک لینک


راز الگوریتم گوگل یا الگوریتم گوگل چیست

به گزارش شرکت خرید بک لینک بعد از اینکه سایت شما ایندکس شد گوگل سایت شما را رتبه بندی میکند در صفحات خودش گوگل در زمانهای نامشخصی الگوریتم خاصی اجرا میکند ک در این الگوریتم ها تصمیم میگرید کدام صفحات را با چه ترتیبی نشان دهد و چگونگی این الگوریتم یک راز هست و هیچکس نمیداند چگونه و چه فاکتورهای در رتبه بندی صفحات گوگل انجام میشود.

الگوریتم فرد

الگوریتم فرد

یک پیشنهاد عالی برای خواننده عزیز این مطلب اگرچه به رپورتاژ آگهی نیاز داشتی برای سایت خودت میتوانی به قسمت خرید رپورتاژ آگهی این سایت مراجعه فرمایید .

آخرین  الگوریتم گوگل در سال 97

آخرین الگوریتم گوگل که در سال 97 از آن صحبت میشود الگوریتم فرد نام دارد و چرا به این اسم الگوریتم فرد گذاشتن را در زیر به شما توضیح میدهیم

الگوریتم فرد نام الگوریتمی که جهان را شوکه خواهد کرد ، قبل از آمدن آخرین الگوریتم گوگل تمام شرکت هایی که در زمینه وبمستری و یا سئو فعالیت می کنند دریافتند که به روز رسانی در الگوریتم گوگل در حال اجرا می باشد. موضوع حساسی که در این الگوریتم مطرح می شود کیفیت بک لینک می باشد، کیفیت لینکی که در مبحث لینک بیلدینگ هر سایت مطرح می شود در الگوریتم فرد بسیار مهم واقع شده هست. هر لینکی که از شبکه های اجتماعی، سایت های خبر رسانه های مهم و … به سایت ما ارجاع داده می شود در این الگوریتم، از لحاظ کیفیت سئو سایت و یا بهینه سازی سایت بسیار مورد بررسی قرار می گیرد.

مهمترین قسمت الگوریتم فرد

مهمترین قسمت الگوریتم فرد در واقع سایت هایی که از آنها لینک ارجاع به سایت مورد نظر داده می شود، آن سایت می تواند کیفیت مطلوب داشته و یا برعکس کلا به عنوان یک سایت مخرب شناسایی شده و ارجاع لینک از آن سایت به سایت مورد نظر تنها باعث افت رتبه و یا کاهش رتبه در سایت ها خواهد گردید. بنابراین از جمله موارد مهم و مورد بحث در الگوریتم فرد بررسی لینک های ارجاع دهنده به سایت مورد نظر می باشد.

بلاگ

آخرین الگوریتم گوگلآخرین الگوریتم گوگل در سال 97الگوریتمالگوریتم فردالگوریتم گوگلالگوریتم گوگل چیستراز الگوریتم گوگلمهمترین قسمت الگوریتم فردویژگیهای الگوریتم فرد

2 دیدگاه

  • سلام
    ممنون از محتوای خوبی که منتشر
    میکنید.
    ما به همراه یک گروه از متخصصین حوزه وب گروه تلگرامی
    جامعه وبمستران ایران را لانچ کردیم.

    با توجه به اینکه شما هم در این زمینه فعال هستید
    خوشحال می شیم به ما بپیوندید تا تعاملات مفیدی
    باهم داشته باشیم

  • سلام روز بخیر
    قبلا ازتون دعوتتون کرده بودم برای عضویت
    در گروه جامعه وبمستران
    مهندس چرا نیومدی توی گروه
    خوشحال میشیم تشریف بیارید و دوستان
    دیگه تبادل اطلاعات داشته باشیم
    گروه جامعه وب مستر ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *