گوگل چگونه سایت ما را پیدا می کند | درباره ایندکس گوگل


گوگل چگونه سایت ما را پیدا می کند

درباره ایندکس گوگل

اول از همه میخام راجع به گوگل براتون بنویسم که گوگل چیست و کارش چی هست؟

گوگل چیست؟

به گزارش شرکت خرید بک لینک : گوگل  یک شرکت آمریکایی فعال در حوزه فناوری اطلاعات شامل جستجوی اینترنتی، رایانش ابری و تبلیغات، نرم‌افزار و سخت‌افزار است. این شرکت توسط لری پیج و سرگئی برین تأسیس شد که هر دوی آن‌ها در دانشگاه استنفورد به عنوان دانشجوی دکترا حضور داشتند و با نام «مردان گوگل» شناخته می‌شدند. گوگل در اول شروع کارش به عنوان یک شرکت خصوصی در ۴ سپتامبر ۱۹۹۸ ثبت شد و فروش اولیه سهام آن در ۱۹ اوت ۲۰۰۴ انجام شد. لری پیج و سرگئی برین و اریک اشمیت قبول کردند که به مدت بیست سال، یعنی تا سال ۲۰۲۴ در کنار هم کار کنند. هدف گوگل از آغاز سازماندهی کردن اطلاعات دنیا و دسترس‌ پذیر کردن آن‌ها برای همه مردم بود،  و شعار غیررسمی شرکت (که توسط مهندس گوگل امیت پاتل ابداع شد  و توسط پل بوچهیت از آن حمایت شد)  در سال ۲۰۱۵، گوگل قسمت‌های مختلف خود را به صورت شرکت خوشه‌ای آلفابت سازماندهی کرد. گوگل در حال حاضر بزرگ‌ ترین زیرمجموعه‌ی آلفابت است.

گوگل

گوگل

گوگل بر گرفته شده از واژهٔ گوگول که به معنی یک عدد یک و صد صفر جلوی آن است که نوعی شعار و در واقع مقصود موضوع است.  بدین معنی که گوگل قصد دارد تا سرویس‌ها، اهداف و اطلاع‌ رسانی و اطلاعات خود را تا آن مقدار در وب در جهان گسترش دهد. گوگل به‌طور تخمینی دارای بیش از یک میلیون سرور در سراسر جهان است، و روزانه برروی بیش از یک میلیارد درخواست جستجو، و حدود ۲۴ پتابایت داده تولید شده توسط کاربران پردازش انجام می‌دهد. نتیجه رشد سریع گوگل از بدو ثبت شدن شرکت، زنجیره‌ای از محصولات، خرید و شراکت با شرکت‌های دیگر بود. این شرکت محصولات اینترنتی سودمندی مانند سرویس ایمیل جی‌میل و شبکه‌های اجتماعی گوگل+ را به کاربران خود پیشنهاد می‌دهد. محصولات گوگل به ابزارهای رومیزی نیز توسعه پیدا کرد، با برنامه‌هایی مانند مرورگر وب گوگل کروم، سازماندهی و ویرایشگر تصاویر پیکاسا و پیام‌رسان فوری گوگل تاک. گوگل سازنده نرم افزار پرکاربرترین سیستم‌ عامل موبایل جهان، اندروید و سیستم‌عامل مرورگر گوگل کروم نیز میباشد.

همچنین شما میتوانید برای چک کردن پیج آتوریتی بر روی متن قرمز رنگ کلیک کنید , با چک کردن پیج آتوریتی دامنه خود میتوانید قدرت و کشش دامنه خود را بفهمید .

گوگل چگونه سایت شما را پیدا می کند؟

موتورهای جستجوگر مانند گوگل لینک ها را دنبال میکند آنها لینکها را از یک صفحه وبسایت به وبسایت دیگر دنبال میکند .

الگوریتم گوگل

الگوریتم گوگل

موتور جستجوگرگوگل شامل خزنده ها و الگوریتم ها میباشد این خزنده ها شبانه روز هر روز هفته لینک های شما را دنبال میکند و هاتمل های صفحات شما رو بر روی دیتابیس های خود ذخیره میکنند و به این عمل نیز ایندکس گوگل نیز میگویند این ایندکس ها رو شما میتوانید از طریق وبمستر به گوگل اعلام کنید و یا اینکه خود گوگل به سایت شما سر بزند ک مطلب بروزرسانی شما رو ایندکس کند میزان رفت آمد گوگل نیز بستگی به بروزرسانی شما دارد یعنی اگر فعال باشید گوگل بیشتر به سایت شما سر میزند.

اولین دلیل اینکه سایت شما رو گوگل ایندکس کند این هست ک سایت شما در سایتی لینک شده باشد و گوگل ان لینک رو ایندکس میکند دنبال کردن این لینک ها اولین سرنخ برای خزنده های گوگل و ذخیره ی ایندکس شما می باشد.

یک پیشنهاد عالی برای خواننده عزیز این مطلب اگرچه به رپورتاژ آگهی نیاز داشتی برای سایت خودت میتوانی به قسمت خرید رپورتاژ آگهی این سایت مراجعه فرمایید .

خب دوستان امیدوارم اموزش مفیدی خدمتتان ارایه داده باشم اگر در این مطلب ایراد یا کم و کاستی بوده باشه در بخش نظرات مارو در جریان بگذارید

بلاگ

الگوریتم گوگل چیستدرباره ایندکس گوگلراز الگوریتم گوگلراز الگوریتم گوگل یا الگوریتم گوگل چیستطریقه ایندکس گوگلگوگل چگونه سایت شما را پیدا می کند؟گوگل چیست؟مهمترین قسمت الگوریتم فرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *