تولید محتوا | در باره تولید محتوای سایت


تولید محتوا

در باره تولید محتوای سایت

تولید محتوا چیست؟ در آپدیت های جدید گوگل تاکید بیشتر سئو بر تولید محتوا با کیفیت است. تولید محتوای با کیفیت باعث می شود که ارزش سایت شما به طور چشمگیری افزایش پیدا کند. برای همین اکثر مدیران وبسایت ها یکی از بخش های خود را به تولید محتوا اختصاص داده اند و سعی می کنند که مطلب نویسان با تجربه ای را در این زمینه استخدام کنند شما میتوانید با خرید بک لینک به تولید محتوا قدرت دهید.

تولید محتوا

تولید محتوا

اهمیت محتوا، عبارتی است که بارها در دنیای سئو مطرح شده و می شود بنابراین جای خوبی برای شروع بحث است.

گوگل همواره به ما می گوید که برای رتبه بندی سایتهایمان ، ما باید روی تولید محتوای مفید تمرکز کنیم. با این وجود آیا کافیست که فقط یک مقاله فوق العاده در مورد محتوا بنویسیم؟!! یا نکات دیگری هم باید مد نظر قرار دهیم ؟

محتوای شما شبیه محصولات شماست، حتی بهترین محصولات هم در جهان نیاز به تبلیغات دارد. هرکسی کوکاکولا را می شناسد ، ولی با این وجود چرا سالیانه میلیون ها دلار صرف تبلیغ آن می شود؟ جالب است بدانید که اگر این جمله را خواندید و فهمیدید اهمیت تبلیغات چقدر است از بسیاری از ایرانیان جلوترید !! چراکه براساس تجارب بنده طی سال های گذشته خیلی ها در ایران فکر میکنند شرکت ها و برندهای مشهور نیازی به تبلیغات ندارند حال آنکه شرکت ایرانسل را به وضوح می بینند برای خرید رپورتاژ آگهی به این صفحه مراجعه فرمایید.

بنابراین در حالیکه محتوای شما بایستی کاملا خاص باشد، برای ایجاد ترافیک به سمت آن بایستی محتوا را در مقابل چشمان خواننده قرار دهید. این امر به تنهایی معجزه نمی کند مگر اینکه دنبال کلمات کلیدی خاص باشید.

با بخاطر داشتن این موارد، من در واقع می خواهم بگویم که محتوا، همه چیز نیست. شاید محتوا خمیرمایه سئو باشد اما بدون درنظر گرفتن تبلیغات، شما هیچ چیز خاصی نخواهید داشت!

بلاگ

اهمیت محتواتولید محتوادر باره تولید محتوای سایت

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *