لینک سازی چند مرحله ای چیست؟

لینک سازی چند مرحله ای چیست

همه چیز درباره لینک سازی چند لایه ای

لینک سازی چند مرحله ای یا چند لایه ای بهترین نوع و سبک لینک در نظر گرفته شده است. این نوع ساخت لینک ، به دلیل طبیعی شدن کلیه فعالیت های ساختمانی لینک ، باعث افزایش اعتماد گوگل به وب سایت شما و در نتیجه این ساخت ، باعث افزایش رتبه سایت شما خواهد شد. در این مقاله ، ما قصد داریم نحوه انجام ساخت چند مرحله ای لینک را توضیح دهیم.

شمای کلی لینک سازی چند مرحله ای

مطابق تصویر زیر، یک شمای ساده و کلی از لینک سازی چند مرحله ای را مشاهده می کنید.

لینک سازی چند مرحله ای و چند لایه ای

لینک سازی چند مرحله ای و چند لایه ای

با توجه به این تصویر ، ساخت لینک در چندین لایه انجام می شود.

لایه اول لایه اصلی سایت شماست که در آن لینک با کیفیت ساخته می شود. لینک های با کیفیت شامل رپورتاژ از منابع معتبر مانند سایت های مرتبط ، سایت های خبری ، رپورتاژ های وبلاگ با کیفیت (PBN) و همچنین سایت های خبری و مجله ای یا PDN هستند.

اما آیا ساختمان لینک در لایه اول کافی است؟ بدون شک اینگونه نیست. پس از ساخت لینک در لایه 1 ، لازم است با ساخت لینک لایه 1 در لایه 2 تقویت شود.

تقویت لایه لینکs 1 که در لایه 2 انجام می شود باید از کیفیت نسبتاً بالایی برخوردار باشد. اگرچه مهمترین لایه لایه 1 است زیرا لینک را مستقیماً به سایت شما می دهد. اما لایه 2 می تواند کمی خطرناک باشد زیرا به سایت شما نزدیک است.

در لایه دوم ، لینک هایی مانند نظرات ، بوک مارک های اجتماعی ، تالار گفتگو و … ایجاد می کنیم. توجه داشته باشید که ساخت پشت لینک برای هر مبحث نیاز به یک استراتژی خاص دارد.

بعد از ساخت پشتی های لینک در لایه 2 ، که به لینک های ساخته شده در لایه 1 لینک دادید ، اکنون باید لینک هایی را در لایه 3 ایجاد کنید که به لایه 2 لینک می دهد.

هنگامی که ما در مورد پشتوانه های انبوه لینک صحبت می کنیم و بسیاری از پروژه ها را ممنوع می کنیم ، منظور لایه 1 است. ایجاد بک لینک عظیم لینک در لایه 1 بسیار خطرناک است و می تواند سایت شما را بسیار سریع مجازات کند. به خصوص اگر کیفیت لینک های دریافت شده در لایه 1 پایین باشد.

به همین ترتیب می توانید لایه های قبلی را در لایه های بعدی تقویت کنید.

توجه داشته باشید که تعداد لایه ها به اندازه پروژه ، تعداد لینک های لایه 1 و موارد دیگر بستگی دارد. شرکت ما در تقویت کننده های لینک ، در بسیاری از موارد حتی تا لایه 7 ، ساخت لایه ای و چند مرحله ای لینک را انجام داده اند ، تعداد کل لینک های ساخته شده می تواند به چندین هزار لینک برسد.

از آنجا که لایه های پشتی ، یعنی لایه 3 و بالاتر ، نسبتاً از سایت اصلی یعنی سایت شما فاصله دارند ، می توانید با خیال راحت یک لینک پشت آن بسازید و نگران خطر نباشید.

باید بخاطر بسپاریم: همانطور که لایه لایه شدن لینک غیر طبیعی است ، داشتن لایه های زیاد نیز لینک را غیرطبیعی می کند. بنابراین سعی کنید تعداد لایه ها را منطقی انتخاب کنید.

 

بلاگ

افزایش رتبه سایتخرید لینکساخت بک لینکساخت لینکلینک سازی چند لایه ایلینک سازی چند مرحله ایلینک سازی چند مرحله ای چیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *