استراتژی ساخت بک لینک 2020

استراتژی ساخت بک لینک 2020

استراتژی ساخت بک لینک 2020

توسعه یک استراتژی پشتیبان لینک می تواند برای سئو های مبتدی و حرفه ای مفید باشد. متأسفانه ، اکثر مدیران وب سایت فکر می کنند که نقشه راه لینک آنها بهترین است! نکته مهمی که باید در این زمینه بدانید این است که یک استراتژی خوب باید دائماً به روز شده و تغییر کند. تمرین تکنیک های قدیمی سئو احتمالاً مهمترین دلیل برای افزایش رتبه وب سایت شما نیست. بنابراین اگر می خواهید راه خود را تغییر دهید ، تا پایان این مقاله با ما باشید.

 استراتژی ساخت بک لینک 2020

واضح است که پشتوانه های لینک یکی از سه فاکتور مهم رتبه بندی گوگل هستند و احتمالاً در حال حاضر نیز همینطور خواهند بود.

این بدان معناست که بسیاری از دارندگان سایت نمی دانند چگونه بک لینک لینک برای سایت خود بسازند. زیرا در آن صورت منقار لینک ارزش خود را از دست می دهد!

لینک هایی که از یک وب سایت به وب سایت دیگر می روند رای اعتماد ، اعتماد و اعتبار محسوب می شوند.

این افزایش اعتبار می تواند به معنی رتبه بندی بالاتر در SERP ها باشد و در نتیجه دید وب سایت را افزایش داده و ترافیک بیشتری کسب کند. با این حال ، همه لینک ها توسط گوگل یکسان در نظر گرفته نمی شوند ، و ایجاد بک لینک های اشتباه لینک (لینک های سمی) می تواند به جای کمک به رتبه سایت شما ، به آن آسیب برساند.

در اصل بک لینک ها بهتر است که:

  • توسط نویسنده مطلب ایجاد شده باشند
  • از سایت های مرتبط و معتبر به دست آمده باشند.
  • پولی یا حالت اسپانسری نداشته باشند (شامل لینک هایی که در اثر محصولات جایزه ای به دست می آیند).

پشتیبان های مناسب لینک می تواند استراتژی های سئو شما را تا حد زیادی افزایش دهد و راه های زیادی برای به دست آوردن لینک های عالی وجود دارد. ولی، از کجا شروع کنیم؟

در ادامه ، ما 12 استراتژی پشتیبان گیری لینک را به شما معرفی می کنیم که می توانید از آنها برای به دست آوردن بهترین پشتوانه های لینک در سال 2020 استفاده کنید.

ساخت بک لینک

  1. لینک سازی منبع

وقتی به راههای مختلفی برای جلب حمایت لینک فکر می کنیم ، اکثر تکنیک های بزرگ و پیچیده به ذهن می آید. اما یکی از موثرترین روش ها برای ساخت پشت لینک استفاده از ساختمان منبع لینک است.

برای اینکه بتوانید از این تکنیک با موفقیت استفاده کنید ، باید تعیین کنید که چگونه کسب و کار شما می تواند برای مخاطبان شما ارزش ایجاد کند. سپس باید صفحات منابع عالی ایجاد کنید تا بک لینک های لینک با کیفیت را از سایت های معتبر مرتبط دریافت کنید.

نمونه های متداول صفحات منبع آنلاین عبارتند از:

  • سایت های گردشگری و سفر
  • دانشگاه ها
  • سایت های وابسته به دولت

شما می توانید با تحلیل کردن مشخصات لینک رقبای خودتان و استفاده کردن از فرصت های لینک سازی آن ها، فرصت های خوبی را شناسایی کنید. ابزارهای زیادی برای انجام این کار وجود دارند که با یک جستجوی ساده لیست آن ها را می توانید به دست آورید.

  1. لینک سازی با لینک های شکسته

لینک با استفاده از لینک های شکسته بسازید ، به این معنی که صفحات قوی را پیدا کنید که لینک خارجی آنها در صفحات شکسته باشد.

اگر می توانید لینک های شکسته را پیدا کنید که در 404 صفحه به پایان می رسد و می توانند محتوای جایگزینی را ارائه دهند که به خوبی محتوای قبلی یا حتی بهتر باشد ، قطعاً می توانید بک لینک های لینک عالی را خیلی سریع دریافت کنید. آوردن.

شما باید مطمئن شوید که محتوای شما مشابه محتوای قبلی است (یا برای ایجاد محتوا مانند محتوای قبلی آماده باشید). شما می توانید با این تکنیک بسیار موفق باشید ، زیرا نه کاربران و نه وب سایتی که شناسایی کرده اید نمی توانند از 404 صفحه استفاده کنند. شما به مدیران سایت کمک می کنید تا تعداد لینک های بد را در سایت خود کاهش دهند و محتوای خوب را جایگزین آنها کنند ، بنابراین آنها می خواهند خودشان از لینک استفاده کنند.

 

  1. ذکر برند بدون لینک

به دلیل ذکر نام برندهای مختلف توسط مجله های آنلاین محلی و ایستگاه های رادیویی، یا ذکر نام برند در مراجع آنلاین یا نظرات کاربران، خیلی وقت ها دیده می شود که ذکر نام یک برند بدون استفاده از لینک شان انجام شده است.

در حالت ایده آل تمام موارد ذکر نام برند باید همراه با یک لینک به وبسایت شما باشد اما خب همیشه اینطور نیست. در این شرایط، در واقع ذکر نام برند بدون لینک رخ میدهد.

  1. لینک تامین کننده

اگر محصولاتی را به دیگران می فروشید ، فرصتی عالی برای به دست آوردن اعتبار عالی لینک برای وب سایت خود دارید. در حال حاضر بسیاری از وب سایت ها از این استراتژی پشتیبان گیری لینک برای افزایش چشمگیر بازدیدکنندگان و رتبه بندی خود استفاده می کنند.

بسیاری از تولید کنندگان و تأمین کنندگان صفحات “کجا خرید” یا “کجا تهیه” را در وب سایت خود ارائه می دهند.

در واقع ، در این مورد ، سازنده مکان هایی را که می تواند خرید خود را به کاربر نشان دهد به کاربر نشان می دهد. همچنین ، اگر تولید کننده محصولی هستید ، می توانید در این لیست باشید و لینک را دریافت کنید.

شما باید لیستی از تامین کنندگان خود را با وب سایت آنها داشته باشید و با هر یک از آنها ، صفحه ای را که منابع آنها ذکر شده است ، پیدا کنید.

اکنون این صفحه را خواهید یافت و خواهید دید که نام شما در آن ذکر نشده است. چکار باید کرد؟

احتمالاً این یک مشکل عمدی نیست. شما باید با شرکت مورد نظر خود مکاتبه داشته باشید ، صفحه خود را به اشتراک بگذارید و از آنها بپرسید که چه فرایندی باید برای فهرست بندی و قرار دادن سایت لینک در این صفحه انجام شود. معمولاً فقط ارائه اطلاعات تماس کافی است.

اگر صفحه تأمین کننده وب سایت را پیدا نکردید ، می توانید به روش های دیگر با آنها کار کنید.

  1. لینک ارتباطات تجاری

آیا شما عضو یک انجمن تجاری هستید؟ به عنوان مثال ، یک عضو اتحادیه کارگری یا یک نهاد تخصیص صنعتی؟ در این حالت ، شما می توانید شانس بسیار خوبی برای دریافت لینک داشته باشید.

از بسیاری جهات ، این شبیه به استفاده از تامین کنندگان لینک است اما نه تنها بر اساس محصولات تولید کننده یا وجود صفحات فهرست منابع.

شما باید فهرستی از تمام ارتباطات تجاری که عضو آنها هستید به همراه وب سایت آنها داشته باشید. سپس می توانید صفحه “اعضا” را در این سایت یا صفحات مشابه دنبال کنید. این صفحه معمولاً لیستی از اعضا است.

بلاگ

استراتژی ساخت بک لینک 2020افزایش رتبه وب سایتذکر برند بدون لینکساخت بک لینکصفحات منبع آنلاینلینک ارتباطات تجاریلینک تامین کنندهلینک خارجیلینک سازیلینک سازی با لینک های شکستهلینک سازی منبعلینک های شکسته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *