تاثیر لینک طعمه در سئو سایت

لینک طعمه چیست؟

لینک طمعه  در حقیقت لینکی است که هر موردی یا عبارتی در وب سایت باید به آن لینک گردد. ما باید لینک طعمه داشته باشیم  چون در این لینک پر از اطلاعات اصلی و مهم که هدف وب سایت را بیان می کند، قرار دارد.

اگر بخواهیم یک تعریف دیگر برای لینک طعمه بنویسیم، می توانیم بگوییم که ” لینکی که باعث جذب مخاطب و کاربر به وب سایت شما و از طریق عبارت یا تکنیک های خاص میگردد.”

برخی از متخصصان فکر می کنند که لینک طعمه یک راه اسپم برای دریافت لینک بیشتر می باشد اما ما در این مقاله میخواهیم نوع دیگری از این نوع لینک که مفید و غیرسیاه است را توضیح دهیم.

لینک طعمه این مانند گرفتن ماهی است که یک تکه گوشت یا غذا را قلاب کرده و در آب بیندازید. ماهی به امید دریافت غذا در قلاب شما گیر کرده و سپس توسط شما شکار می شود. متأسفانه پیوندهای زیادی را برای کسب رتبه های بالاتر در گوگل می بینیم ، اما به جای شکار ماهی و فریب آنها ، می خواهیم یک غذای مفید و بدون ترفند به ماهی بدهیم. البته ابزار ما قلاب ماهی است.

ما می خواهیم کاربر به جای بازکردن صفحه ای غیر مرتبط با موضوع ، روی چنین پیوندهایی کلیک کند تا یک صفحه وب پر از محتوای مفید برای او باز کند ، که به دنبال ساخت لینک طعمه می باشد.

لینک طعمه چیست

ساخت لینک طعمه چگونه است؟

ما در واقع باید بپرسیم چگونه می توان لینک طعمه مفید ایجاد کرد. لینکی که سئو وب سایت شما را بهبود می بخشد.

یکی از بهترین راه ها برای ایجاد چنین لینکی این است که منابع و مطالب خود را به صورت موازی و مرتبط توزیع کنید و همه آنها را در یک صفحه قرار ندهید. در واقع با این کار خواننده را تشنه خواندن بقیه مطالب می کنید. البته ، شما همچنین باید استراتژی تولید محتوا را بدانید.

اجازه دهید این مثال را با یک مثال بیشتر توضیح دهیم:

موضوع مقاله شما نحوه پخت یک غذای خاص است که دستورالعمل های زیادی دارد. یک راه این است که همه مطالب خود را در قالب یک وبلاگ قرار دهید. این یکی از بدترین روش های انتشار محتوا است زیرا در اینجا نکاتی وجود دارد که به شما در ایجاد پیوند حریصانه و بهبود سئوی وب سایت شما کمک می کند:

اینفوگرافیک تولید کنید

در مورد تأثیر عکس ها در جذب کاربر ، به ویژه اینفوگرافیک ، صحبت های زیادی شده است. اینفوگرافیک مانند یک غذای کامل خوشمزه است که می توانید اطلاعات مهم و ضروری را در قالب عکس خلاصه کنید. با انجام این کار ، شما دو علامت را با یک پیکان مشخص کرده اید: تولید عکس و تولید و انتشار محتوا.

اینفوگرافیک به خودی خود یک هنر است و تولید آن به آسانی لینک طعمه سیاه نیست.

طراحی گرافیک

در طراحی گرافیک باید مولفه های زیادی را در نظر گرفت. اولین چیزی که باید به دنبال آن باشید ، ارتباط بین طراحی گرافیکی و موضوع مقاله سئو یا وب سایت شما است.

آنها بیشتر از طراحی گرافیکی برای تولید اینفوگرافیک استفاده می کنند. شما باید سعی کنید از گرافیک مناسب و ارتباط بین اجزای شکل و موضوع در اشکال ایجاد شده استفاده کنید. شاید هنوز ارتباط طراحی گرافیکی و سئو وب سایت را درک نکرده اید؟ یا چرا ما طراحی گرافیکی را به عنوان لینک طعمه معرفی کردیم؟

یکی از بهترین راه ها برای طراحی وب سایت ، جلب کلیک افراد است. بهترین ابزار برای این کار عکس است. می توانید از عکس و یک گرافیک عالی برای تحریک احساسات کاربر و کلیک روی لینک شما استفاده کنید. با این کار شما لینک طعمه ایجاد کرده اید. یعنی به جای استفاده از جمله برای دعوت از کاربر برای کلیک ، از یک انیمیشن گرافیکی استفاده کنید.

اطلاعات

اطلاعات مورد استفاده باید واقع بینانه و در عین حال مختصر باشد. اینفوگرافیک یکی از مواردی است که می توان به طور خلاصه بیان کرد و تاثیر بسزایی در سئو وب سایت دارد.

اطلاعات همیشه باید از منابع متعددی که توسط متخصصان تأیید شده است گرفته شود. نیاز به اینفوگرافیک یا اعتبار هر وب سایت ، اطلاعات دقیق و صحیح که ارائه می دهد.

متأسفانه ، بسیاری از صاحبان وب سایت و مدیران سعی می کنند پیوندی را با استفاده از اطلاعات اولیه صحیح ایجاد کرده و سپس از آن برای هدایت کاربر به صفحه مورد نظر استفاده کنند. این یک لینک طعمه است که علاوه بر مجازات شدن توسط گوگل به دلیل عدم ارتباط بین محتوا و محتوا ، محبوبیت خود را در بین کاربران از دست می دهد. بنابراین مطمئن شوید که در تولید اطلاعات در صحت و اعتبار آن دقت کنید و منبع خود را در پایین عکس یا صفحه ذکر کنید.

حتماً توجه داشته باشید که اگر کاربر متوجه شود که اطلاعات موجود در پیوند هیچ ارتباطی با موضوع مورد نظر خود ندارد ، نه تنها آن را باز نمی کند ، بلکه بلافاصله وب سایت شما را ترک می کند.

اینفوگرافیک خود را به درستی جاسازی نمایید

این فرآیند چندان دشوار نیست ، فقط باید بیاموزید که چگونه اینفوگرافیک خود را به درستی در وب سایت دیگران قرار دهید تا سئو وب سایت شما بهبود یابد.

بهترین راه این است که اینفوگرافی تهیه کنید که بهترین محتوا و کیفیت تصویر را داشته باشد. این امر به صاحبان وب سایت های دیگر اجازه می دهد تا با ذکر منبع از اینفوگرافیک شما استفاده کنند و لینکی یک به یک به لینک طعمه هوشمندانه برای شما ایجاد کنند و در نهایت رتبه سئو سایت شما را به دلیل بک لینک هایی که دریافت کرده است ، افزایش دهند. انجام خواهد داد

فقط لینکی مانند لینک زیر را وارد کنید تا اینفوگرافیک شما برای دیگران آسان تر شود.

مطالب شگفت انگیز تولید کنید

اگر سئو یا طراح وب هستید ، باید با آخرین تغییرات در الگوریتم گوگل آشنا باشید. مطمئناً می دانید که تولید محتوای خوب چه تأثیر بزرگی بر سئوی وب سایت دارد. همه ما فکر می کنیم لینک طعمه به معنای تولید محتوایی است که هیچ ارتباطی با سایر صفحات ندارد و کاربر را با ترفندی به آن صفحات هدایت می کند. اما این مورد نیست. با تولید محتوای عالی و کاربر پسند و البته محتوایی که از نظر تکنیک های گوگل ارزشمند است ، می توانید مخاطبان و کاربران بیشتری را به وب سایت خود جذب کنید. به عنوان مثال ، در پایان هر وبلاگ ، می توانید محتوای مرتبطی را که در وب سایت خود قرار داده اید معرفی کنید. این خود لینک طعمه است ، اما لینک طعمه مثبت و سفید است.

ویجت، ابزار و تم های رایگان تولید کنید

یکی از اقداماتی که می توان برای پشتیبان گیری از وب سایت شما انجام داد ، تولید محتوا است ، اما تولید محتوا به تنهایی لزوماً منجر به ایجاد بک لینک نمی شود. یکدیگر را معرفی کنید. یکی از بهترین مکان ها برای معرفی ابزارهای رایگان ، رسانه های اجتماعی است ، زیرا معمولاً افراد با حوزه کاری شما همیشه در این شبکه های اجتماعی حضور دارند. این می تواند بهترین لینک برای وب سایت شما باشد.