طریقه بالا بردن رتبه سایت در الکسا|چگونه رتبه سایت خود را در الکسا بالا ببریم


طریقه بالا بردن رتبه سایت در الکسا|چگونه رتبه سایت خود را در الکسا بالا ببریم

الکسا چیست؟

الکسا (Alexa) عنوان سرویسی است وابسته به سایت amazon.com که در آدرس Alexa.com ارائه می شود، هدف از این سرویس رتبه بندی پایگاه های اینترنتی از نظر تعداد بازدید کننده می باشد که با در نظر گرفتن یک سری معیار های محاسباتی و آماری، نهایتا سایت های مختلف را به لحاظ میزان دیده شدن صفحات آنها، رتبه بندی می کند.

الكسا یکی از بزرگترین و معتبر ترین وب سایت هایی است كه رتبه هر وب سایتی در آن می تواند نقش مهمی در موفقیت آن داشته باشد كه در این مقاله به راهكارهای افزایش رتبه سایت در آلكسا می پردازیم . امیدوارم بقیه مطالب مربوط به الكسا را خوانده باشید!
روشهای افزایش رتبه سایت در الکسا

بقیه در ادامه مطلب
۱- مقالات و مطالب جدیدی كه مخاطبان زیادی دارند بنویسید.  باید سعی كنيد در وب سايت خود مطالبی داشته باشید كه به درد همه اقشار جامعه بخورد اين كار نه تنها ترافیك سایت شما را بهبود می بخشد بلكه سبب می شود رتبه وب سایت شما در آلكسا و موتور های جستجو بهبود یابد. و این كار صادقانه ترين و موثرترين كاری است كه می تواند رتبه شما را در هر سيستم رده بندی وب سايتی بهتر كند.

۲- در وب سايت خود صفحات و پست های مورد علاقه مديران سایت ها و بلاگ ها را قرار دهيد. اين دسته از مخاطبان شما بیش از دیگران از ابزار رده بندی آلكسا در مرورگر خود استفاده می كنند. همانطور كه می دانید این ابزار كه به Alexa Toolbar معروف است. نقش مهمی در رده بندی سایت ها دارد. و هر چه تعداد افرادی كه این ابزار را روی مرورگر خود نصب كرده باشند و از سایت شما دیدن می كنند بیشتر باشد رتبه سایت شما در آلكسا بهبود خواهد یافت.

۳- Alexa Toolbar را روی مرورگر خود نصب كنید. همانطور كه گفتیم Alexa Toolbar یكی از موثرترین روش های بهبود رتبه هر وب سایتی در آلكسا است. برای این منظور بايد اين ابزار را از وب سایت آلكسادانلود كنید. این ابزار بسییار كم حجم است بنابراین حتما آنرا از سايت رسمی الكسا دانلود كنيد. چون نسخه های كپی شده ممكن است مشكلات امنیتی داشته باشند. در ابتدا این ابزار يكي از مهمترين عوامل رده بندی یك سایت در الكسا بود اما اكنون الگوريتم آن پیشرفته تر شده و عوامل بیشتری در اين رده بندی دخیل هستند. اما اين روش هنوز اثر زيادی دارد و نصب كردن آن ارزشش را دارد. به خصوص اگر شماره IP شما برای اتصال به اينترنت متغيير است ( اگر روش اتصال شما Dial Up است IP شما دينامیك است. یعنی هر بار كه به اینترنت وصل می شويد به احتمال زياد شماره IP شما عوض شده است.) و از چند كامپيوتر برای اتصال به اینترنت استفاده می كنید حتما از این روش استفاده كنید. چون اثر آن بیشتر است.

۴- اسكریپت ویجت را در وب سایت خود نصب كنید. برای این منظور باید كدی را از وب سایت آلكسا دانلود كنید و بر روی وب سایت خود قرار دهید كه میزان پیشرفت وب سایت شما را در آلكسا نشان خواهد داد.

۵- یك لینك به سایت آلكسا در وب سایت خود قرار دهید. در مورد اینكه این روش كار می كند یا نه مطمئن نیستم ولی قرار دادن آن ضرری ندارد و بیشتر سایت ها حتی وب سایت های بزرگ به اینكه برای انها ترافیك بفرستید اهمیت میدهند. و زمانی می رسد كه ترافیك سایت شما بالا می رود و این موضوع اهمیت بیشتری می یابد.

بلاگ

ادرس سایت الکساافزایش رتبه الکساافزایش رتبه سایتالکسا چیستچگونه رتبه سایت خود را در الکسا بالا ببریمروشهای افزایش رتبه سایتطریقه افزایش رتبه الکساطریقه بالا بردن رتبه سایت در الکسا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *