تاثیر دامنه بر سئو سایت | دامنه سایت و تاثیر آن بر سئو


تاثیر دامنه بر سئو سایت – دامنه سایت و تاثیر آن بر سئو

تاثیر دامنه بر سئو سایت

همه ما میدانیم ک گوگل از 200 فاکتور سئو برای رتبه بندی سایتها استفاده میکند و ما انها رو به شما اموزش خواهیم دد

بعضی موارد ثابت و مشخص هستند و بعضی چالشی و متغیر هستندو برخی دیگر دیگر موارد حدس گمان در سئو سایت می باشند از دوستانی ک میخواهند سئوکار شوند حتما باید همه ی این 200 فاکتور سئو رو همیشه در نظر داشته و یاد بگیرند مهمترینش خرید بک لینک و خرید رپورتاژ آگهی میباشد .

اما در اینجا تمامی این موارد آمده است.

چگونگی انتخاب نام دامنه

چگونگی انتخاب نام دامنه

ابتدا می پردازیم به فاکتورهای دامنه

طول عمر دامنه

تفاوت بین دامنه ای با عمر شش ماهه و دامنه ای با عمر یکساله واقعا زیاد نیست ولی بعضی دامنه ها بخاطر لینک های ک شدن در طول زمان قدرت بهتری نسبت به دامنه تازه ثبت شده دارد

کلمات کلیدی در نام دامنه 

چیز خیلی مهمی نیست اما داشتن کلمه کلیدی در دامنه همچنان سیگنال های مفیدی در ارتباط با فعالیت سایت ارسال می کند. در نهایت اینکه آنها کلمات کلیدی که در نام دامنه آمده اند را شاخص درنظر می گیرند.

استفاده از کلمه کلیدی به عنوان اولین کلمه در دامنه 

فاکتورهای رنکینگ موتورهای جستجو که در سال 2011 توسط اعضای Moz گردآوری شده است با این نکته موافق است که دامنه‌ ی با کلمات کلیدی هدف در آغاز، نسبت به دامنه های دیگری که این کار را انجام نداده اند یا در میانه نام دامنه از کلمه کلیدی استفاده کرده اند، یک گام جلو هستند

طول عمر دامنه ثبت شده

یکی از اعمال منحصربفرد گوگل: دامنه های قانونی و معتبر اغلب برای چندین سال ثبت شده اند در حالی که دامنه های غیرمعتبر به ندرت برای بیش از یک سال استفاده می شوند.

بنابراین تاریخی که دامنه‌ منقضی می شود، در آینده می تواند به عنوان فاکتوری در پیش بینی اعتبار یک دامنه مورد استفاده قرار گیرد.”

کلمه کلیدی در ساب دامین : Moz نیز موافق است که یک کلمه کلیدی اگر در ساب دامنه باشد باعث افزایش رنک می شود.

تاریخچه دامنه : سایتی با مالکیت نامشخص یا تغییر مالکیت زیاد به گوگل اعلام می کند که تاریخچه سایت را reset کن و از لینک دهی به سایت خودداری کن.

مجازات صاحب امتیاز : اگر گوگل دریابد که شخص خاصی اسپمر است منطق حکم می کند که دیگر سایت های شخص موردنظر را نیز بررسی کند.

پسوند TLD کشور : داشتن دامنه‌ای خوب از کد کشوری خاص (.cn، .pt، .ir) به رنک سایت برای آن کشور خاص کمک می کند … اما در عین حال توانایی سایت برای رنک یافتن بصورت جهانی را محدود می سازد.

بلاگ

تاثیر دامنه بر سئو سایتچگونگی انتخاب دامنه سایتدامنه سایت و تاثیر آن بر سئوعنوان دامنه سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *