بازاریابی با محتوای سایت


بازاریابی با محتوای سایت

پیشرفت با بازاریابی محتوای سایت را تجربه کنید در بازاریابی اینترنتی، حرکت مداوم و آرام رمز موفقیت واقعی هست و نباید سست شد در بازار یابی اینترنتی , اگر بازاریابی محتوایی شما جواب نمیدهد از خودتان دلیل آن را سوال کنید و بعد اصلاحات کوچکی بر روی آن پیاده کنید تا در بلند مدت تاثیرات زیاد آن را شاهد باشید.

اموزش بازاریابی از طریق محتوای داخلی

در بازاریابی محتوایی برای سایت برای بسیاری از کسب و کارها کار سختی است. چرا؟ چون نمی توانید سریعا از آن نتیجه بگیرید چرا ک در بازاریابی محتوایی باید صبر داشته باشید چون در بازه زمانی کوتاه اصلا جواب نمیدهد گر صبر کنی ز غوره حلوا سازی

طریقه هزینه کردن برای محتوای سایت

برای بازاریابی محتوایی باید سرمایه گذاری کنید و انتظار درامد سریع سرمایه را هم نداشته باشید. با اینکه چنین امری برای بازاریابی محتوایی صادق است اما بارها و بارها ثابت شده که بازاریابی محتوایی موثر است برای طریقه هزینه کردن هم میتوانید خرید بک لینک و یا خرید رپورتاژ آگهی از سایتهای ون بک لینک خریداری کنید.

اگر میل و اشتیاق شما برای بازاریابی محتوایی در حال از بین رفتن هست و دیگر مطمئن نیستید که بازاریابی محتوایی راه به جایی برد! بعلاوه، مدتی است بازاریابی محتوایی انجام می دهید اما آن نتایجی که به دنبالش هستید را نمی بینید چطورمی توانید این مشکل را برطرف کنید؟

چرا بازاریابی محتوایی شما با شکست مواجه می شود

صبر کردن برای عالی بودن، هیچگاه بهتر از پیشرفت های تدریجی نیست.

در حال حاضر، این یکی از بهترین نقل قول ها برای بازاریابان محتوا است. بعلاوه، این جمله را می توان بهترین تایید برای استراتژی سیستماتیک برای تولید محتوای داخلی در نظر گرفت.مشکل اینجاست که ما اهداف را برای آینده خیلی دور در نظر می گیریم و آنها را تصور می کنیم، اما زمانی که این میان است را فراموش می کنیم. این فضای خالی، همان زمان “خسته کننده” قبل از رسیدن به هدف است که در ذهن ما طلایی ترین لحظه است.

مشکل: بازاریابی محتوایی ما کارآمد نیست.

چرا؟ – چرا بازاریابی محتوایی شما کارآمد نیست.

هیچ نتایج مثبتی تا به حال ندیده ایم.

چرا؟- چرا تا به حال هیچ نتیجه مثبتی ندیده اید؟

محتوای وب سایت ما باعث افزایش ترافیک ورودی به سایت نمی شود به همین دلیل هم مشتریان هدایت شونده (Leads) و خریداران بیشتری نصیبمان نمی شود.

چرا؟ – چرا محتوای شما باعث افزایش ترافیک ورودی به وب سایت نمی شود و مشتریان هدایت شونده و خریداران بیشتری را نصیبتان نمی کند؟

ما برنامه زمان بندی مدونی برای تولید محتوا نداریم که به ما در افزایش ترافیک ورودی سایت کمک کند.

چرا؟ – چرا برنامه زمان بندی مدونی برای تولید محتوا ندارید که به شما برای افزایش ترافیک ورودی به سایت کمک کند؟

ما در درون تیم برای هماهنگ کردن اولویت ها و منابع خود به سختی تلاش می کنیم و می خواهیم همپای برنامه زمان بندی پیش رویم.

چرا؟ – چرا در درون تیم برای هماهنگ کردن اولویت ها و منابع خود به سختی تلاش می کنید و می خواهید همپای برنامه زمان بندی پیش روید؟

ما پروسه ای درون تیم تولید محتوا خودمان نداریم که اجرای موفقیت آمیز استراتژی بازاریابی محتوا را برای ما ساده تر کند.

البته این بازی را می توانید در بیش از 5 مرحله انجام دهید اما تا همین جا هم خیلی سریع متوجه شدیم که مشکل اصلی و ریشه ای ما مشکل پروسه درون تیم ماست. من تا به حال چند مرتبه دیده ام کسب و کارهایی که به تازگی بازاریابی محتوایی انجام می دهند یا حتی تجربه متوسطی از بازاریابی محتوایی دارند، خودشان را برای موفقیت آماده نکرده اند!

چرا؟ چون نگاهشان به مسائل اشتباه است…

 

عمومی

اموزش بازاریابی از طریق محتوای داخلیبازاریابی از طریق محتوای سایتبازاریابی با محتوای سایتطریقه هزینه کردن برای محتوای سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *