اموزش لینک سازی یا همان لینک بیلدینگ | خرید بک لینک


طریقه لینک سازی یا لینک بیلدینگ

در سری مقالات تخصصی نوین در زمینه آموزش لینک بیلدینگ را مطالعه کنید تا به بهترین نحو از پس مدیریت سئو داخلی و خارجی سایت خود بر بیایید. ما تمام نکات لینک سازی را در مطالب این بخش به شما اموزش میدهیم.

لینک بیلدینگ یا لینک سازی چیست؟

اموزش لینک سازی

بقیه در ادامه مطلب
لینک سازی یا لینک بیلدینگ (به انگلیسی Link Building) به مجموع فعالیت‌هایی گفته می‌شود که برای ایجاد یک ساختار محکم از لینک های مرتبط در درون و بیرون یک وب‌ سایت انجام می‌شود. این لینک‌ها شامل لینک‌های داخلی و خارجی خود وب‌سایت و البته بک لینک می‌شوند. هدف شما در لینک سازی ، ارتقا رتبه سایت در نتایج جستجوی گوگل است.

لینک داخلی و خارجی چیست؟

منظور از لینک داخلی آن لینک هایی است که درون سایت خود قرار می‌دهید تا کاربر را از یک بخش به بخش‌های دیگر سایت هدایت کنید. لینک خارجی هم آن لینکی است که کاربر را به وب سایتی دیگر ارجاع می‌دهد.

بک لینک چیست؟

خرید بک لینک  یک اصطلاح تخصصی در کار سئو و بهینه سازی است و به آن لینک های خارجی اشاره دارد که از سایت های دیگر به شما داده می‌شوند.
لینک بیلدینگ نیاز به وقت و هزینه دارد!

لینک سازی کار چندان راحتی نیست و صِرف داشتن تعداد زیادی بک لینک به معنی موفقیت تجاری شما نخواهد بود. بلکه عوامل بسیار متعددی مانند اعتبار وب سایت های بک لینک دهنده، تعداد بک لینک های یک وب سایت، nofollow بودن یا نبودن بک لینک ها و … بروی روند لینک بیلدینگ سایت شما تاثیر گذار خواهند بود. به علاوه، لینک بیلدینگ داخلی و خارجی خود وب‌ سایت شما هم در رنک گوگل تاثیر خواهد داشت.

در مطالب دیگر تخصصی تر ب این موضوع خواهیم پرداخت.

برای خرید تبلیغات متنی ب صفحه اصلی ون بک لینک مراجعه فرمایید .

بلاگ

اموزش لینک بیلدینگاموزش لینک سازیبک لینک سازیخرید بک لینکطریقه لینک سازی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *