چرا رتبه سایت شما در گوگل افت کرده است | روش بهبود رتبه سایت

چرا رتبه سایت شما در گوگل افت کرده است

چرا رتبه سایت شما در گوگل افت کرده است؟

اگر اصرار به گرفتن رتبه بندی دارید و می خواهید مطمئن شوید رتبه بندی سایت ندارید. در این پست 7 راه حل را معرفی می کنم تا زمانی که متوجه کاهش رتبه گوگل برای کلمه کلیدی خاصی شوید که می توانید انجام دهید. این روش ها ، اگر به طور مداوم انجام شوند ، می توانند رتبه بندی سایت شما را بهبود ببخشند.

لینک بیلدینگ داخلی

بزرگترین اشتباهی که الان می بینم سایتها مرتکب می شوند این است که آنها معمولاً استفاده از تحویل داخلی لینک را فراموش می کنند ، جایی که شما یکی از صفحات وب خود را به لینک دیگری می دهید. و اگر هر از گاهی از این روش استفاده می کنید و بخشی از برنامه در حال انجام شما نیست ، احتمالاً ده ها لینک را در یک پست به پست دیگر خود می دهید ، که روش صحیحی برای ساخت لینک داخلی نیست.
لینک ساختمان داخلی صحیح این است که فقط یک یا دو بار در یک پست به صفحه دیگر لینک بدهید و یکی از مهمترین تکنیک ها استفاده از کلمات کلیدی دم بلند است.
وقتی شروع به افزودن لینک داخلی می کنید انتظار نتیجه فوری را نداشته باشید. بیش از 3 ماه طول می کشد تا لینک تأثیر خود را در بهبود رتبه بندی سایت نشان دهد. البته ، شما فقط نمی توانید به صفحات وب قدیمی خود بروید و لینک های داخلی زیادی را در آنجا قرار دهید. در عوض ، باید این کار را به آرامی و با گذشت زمان انجام دهید. همچنین لینک های داخلی را به صفحات و پست های جدید اضافه کنید.

سرعت سایت خود را بالا ببرید

در سال 2010 ، گوگل اعلام کرد که هنگام رتبه بندی یک سایت ، سرعت سایت در نظر گرفته می شود. آنها دریافتند که وقتی سایت ها را با بارگذاری کند رتبه بندی می کنند و کاربران را به سمت سایت های کند هدایت می کنند ، کاربران آزرده خاطر می شوند و تجربه کاربری بدی دارند که باعث می شود از گوگل کمتر استفاده کنند، که به معنای درآمد کمتر برای گوگل است.
اما چگونه می توان سرعت سایت خود را اندازه گیری و بهبود بخشید؟ نگران نباشید ، شما می توانید برای اندازه گیری سرعت سایت از سرویس هایی مانند Google Page Speed ​​(قابل دسترسی از پنل گوگل آنالیتیک) ، Pingdom یا GTmetrix استفاده کنید. همچنین ، هر یک از این خدمات پیشنهادهایی را برای بهبود سرعت سایت ارائه می دهد که برخی از آنها به راحتی توسط خود شما قابل اجرا هستند ، اما برخی از آنها نیاز به دانش فنی در این زمینه دارند. همچنین ، اگر سایت شما وردپرس است ، می توانید از خدمات سرعت بخشیدن به سایت وردپرس ما کمک بگیرید.

افزایش سرعت سایت

بک لینک سازی

با پایین آمدن یک رتبه صفحه از سایت شما در گوگل، اولین چیزی که به ذهن شما خطور می کند چیست؟ شما باید لینک بیشتری بسازید ، درست است؟
اکثر مدیران وب این اشتباه را مرتکب می شوند و بلافاصله برای صفحه ای که افتاده است بکاپ لینک یا نسخه پشتیبان لینک را به تعداد زیاد خریداری می کنند. و این یک اشتباه است ، گوگل هوشمند است و می تواند یک صفحه وب را که لینک دریافت می کند را با سرعت غیر طبیعی تشخیص دهد. بنابراین اگر لینک های زیادی را در صفحه ای که در رتبه بندی پایین آمده ایجاد کنید ، متوجه می شوید که رتبه بندی شما نه تنها بهبود نیافته بلکه افت در اکثر سایت ها را نیز تجربه کرده اید.
اما اگر بک لینک لینک را به صورت اصولی و به تعداد مناسب نسبت به سایر صفحات داخلی ایجاد کنید و از این صفحات داخلی تا صفحه افتاده لینک داخلی داشته باشید ، متوجه خواهید شد که نه تنها رتبه شما تثبیت می شود بلکه حتی افزایش می یابد. همچنین سایت را رتبه بندی می کند. باز هم ، هنگام ساخت داخلی لینک ، فقط یک یا دو بار از یک صفحه به صفحه مورد نظر خود لینکA بدهید و از واگذاری مداوم لینک با ده ها کلمه کلیدی مختلف خودداری کنید. این تاکتیک به افزایش قدرت و اقتدار کلی سایت شما کمک می کند ، به این معنی که کلیه کلمات کلیدی شما رتبه بالاتری خواهند داشت.

بک لینک سازی

نوشته های قدیمی خود را به روز رسانی کنید

این تکنیک احتمالاً یکی از ساده ترین روش ها است و معمولاً یکی از مثرترین روش هاست. گوگل ترجیح می دهد صفحات را از جدید به قدیمی مرتب کند. بنابراین با افزودن تصاویر و محتوای به روز شده به صفحاتی که قبلاً دارید ، هم محتوای خود را به گوگل برمی گردانید و هم تجربه کاربری بهتری را برای کاربران خود ایجاد خواهید کرد که احساس می کنند به وب سایت خود اهمیت می دهید و محتوای خود را مرتبط نگه می دارید. شما در حال به روز رسانی هستید.

البته علاوه بر به روزرسانی مطالب قبلی ، باید سایت خود را با مطالب جدید و منحصر به فرد نیز تغذیه کنید. چگونه می توان برای گوگل محتوای جالب و فریبنده نوشت؟
با این کار کاربران می توانند مدت بیشتری در سایت شما بمانند و احتمال لینک در سایت شما و حتی به اشتراک گذاری مطالب شما در شبکه های اجتماعی را افزایش می دهد.

افزایش نرخ کلیک در نتایج جستجوی گوگل click-through rate – CTR

اگر به سیستم حساب Google Console خود (قبلاً Google Webmaster Tools) وارد شوید ، متوجه می شوید که گوگل میزان کلیک شما را محاسبه می کند. (نرخ تبدیل کلیک به معنای تعداد جستجوهایی است که در کلمه کلیدی شما انجام شده است ، چند درصد کاربران در نتایج جستجو بر روی سایت شما کلیک کرده و وارد سایت شما شده اند)
یکی از راه های افزایش بازدید سایت از طریق سئو افزایش رتبه بندی گوگل است ، راه دیگر افزایش نرخ کلیک شما است. اگر موتور جستجو متوجه شود که میزان کلیک شما برای موقعیتی که در آن قرار دارید کم است ، به راحتی می تواند موقعیت شما را پایین بیاورد ، زیرا نرخ کلیک پایین به موتور جستجو سیگنال می فرستد که محتوای شما بی ربط است و بسیاری از کاربران نمی خواهند روی آن کلیک کنند. روی آن کلیک کنید
راه حلی که می تواند برای افزایش نرخ تبدیل CTR ارائه شود این است که سعی کنید عنوان مقاله (عنوان) و همچنین توضیحات جذاب جذاب و قابل کلیک (توضیحات متا) را انتخاب کنید و حتماً از کلمات کلیدی خود در عنوان و متا استفاده کنید . توجه داشته باشید که کاربران در موتورهای جستجو فقط عنوان و شرح مختصر مقاله شما را مشاهده می کنند ، بنابراین یک عنوان جذاب می تواند CTR شما را به میزان قابل توجهی افزایش دهد. همچنین می توانید با استفاده از عبارات خاصی در عنوان ، میزان کلیک خود را افزایش دهید. کلماتی مانند:

• چگونه
• ارقام لیستی (مثلا 30 نمونه از روشهای ….)
• رایگان
• نکات
• چرا
• بهترین
• ترفند

 افزایش نرخ کلیک در نتایج جستجوی گوگل

طراحی سایتتان را بهبود بخشید

دستگاه های تلفن همراه و تبلت در مقایسه با لپ تاپ ها و دسک تاپ ها رشد سریعتری دارند. با اطمینان از سازگاری وب سایت خود با انواع دستگاه ها ، احتمال حفظ رتبه بالا را افزایش می دهید. در غیر این صورت ، برای گوگل ، افزایش رتبه بندی سایتی که برای موبایل بهینه نشده است ، انتخاب غیرمنطقی است ، در حالی که بسیاری از موتورهای جستجو از تلفن همراه استفاده می کنند.
از طریق Google Analytics می توانید انواع دستگاه هایی را مشاهده کنید که کاربران با وب سایت شما از آنها بازدید می کنند: از تلفن های همراه گرفته تا تبلت ها و لپ تاپ ها و رایانه های رومیزی.

یک روش ساده برای اطمینان از اینکه شما یک تجربه کاربری خوب تلفن همراه را دارید این است که ابتدا بارگذاری سریع سایت خود را انجام دهید ، زیرا همه دارندگان تلفن همراه از اینترنت سریع استفاده نمی کنند و کندی ممکن است آزار دهنده باشد. این را می توانید با Google Page Speed ​​یا گزینه های دیگر که در بالا در مورد آنها صحبت کردیم آزمایش کنید.
سپس ، برای اطمینان از اینکه موبایل سایت شما دوستانه است ، باید یک وب سایت پاسخگو داشته باشید. به این ترتیب ، مهم نیست که افراد از چه سایز صفحه ای از سایت شما بازدید می کنند ، طراحی شما متناسب خواهد بود.

بهبود طراحی سایت

افزایش اشتراک گذاری مطالب در شبکه های اجتماعی

تا حدود دو سال پیش ، این بحث وجود داشت که آیا به اشتراک گذاری اجتماعی بر رتبه بندی گوگل تأثیر دارد یا خیر. تا اینکه گوگل رسما اعلام کرد شبکه های اجتماعی نه تنها باعث افزایش و بهبود رتبه سایت می شوند بلکه از ارزش بالایی نیز برای گوگل برخوردار هستند. اما به نظر من ، چه تأثیری داشته باشند و چه نداشته باشند ، هرچه محتوای شما در شبکه های اجتماعی بیشتر به اشتراک گذاشته شود . سایت شما بیشتر بازدید می کند و کاربران بیشتری از وب سایت شما بازدید می کنند ، و احتمال بیشتری وجود دارد که شخصی به طور طبیعی لینک به شما بدهد. و لینک بیشتر به معنای رتبه بندی بیشتر سایت شما است.
به همین دلیل باید سعی کنید اشتراک گذاری شبکه های اجتماعی را جدی بگیرید.
(همچنین می توانید در این رابطه از سرویس “3600 پسندیدن و اشتراک شبکه های اجتماعی” که توسط شرکت ما ارائه شده است کمک بگیرید)

نتیجه گیری

استفاده کنید ، به ویژه هنگامی که شروع به کاهش می کنند.
اگر تمام راه حل های ذکر شده در بالا را برای بهبود رتبه بندی سایت در نتایج گوگل ترکیب و استفاده کنید ، نتایج بهتری خواهید دید. اما باید به خاطر داشته باشید که حتی استفاده از تکنیک های بالا باعث از دست دادن سریع رتبه شما نمی شود یک زمان کوتاه برگرد. معمولاً می توانید نتایج را چند ماه پس از اجرای استراتژی های فوق مشاهده کنید.
اگر برای زمان افت رتبه یک صفحه راه حل دارید و می تواند مفید و موثر باشد ، آن را با ما در میان بگذارید.

بلاگ

افزایش اشتراک گذاری مطالب در شبکه های اجتماعیافزایش سرعت وب سایتافزایش نرخ کلیک در نتایج جستجوی گوگلبک لینک سازیبهبود طراحی سایترتبه سایت شما در گوگل افت کرده استروش بهبود رتبه سایتلینک بیلدینگ داخلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *