آموزش لینک سازی با لینک شکسته


لینک سازی با لینک شکسته

لینک سازی با لینک شکسته یا Broken Link Building یکی از بهترین روش های ساخت لینک است که به شما کمک می کند بک لینک های با کیفیت و مرتبط با موضوع را از وب سایت های دیگر به سایت خود دریافت کنید. قطعاً یک استراتژی ساختمانی لینک قوی باید از تکنیک های مختلف به صورت متعادل تشکیل شده باشد تا بتوانید به طور مداوم لینک های عالی برای سایت خود دریافت کنید.

یکی از تکنیک های اثبات شده ای که می توانید در استراتژی های ساخت لینک خود استفاده کنید ساخت لینک با استفاده از لینک های شکسته است. در این مقاله ، ما گام به گام به شما می آموزیم که چگونه لینک های معیوب را در سایت خود پیدا کنید ، سپس با یک تکنیک عالی برای بهینه سازی و ترمیم لینک های خراب ، شما را شگفت زده خواهیم کرد.

لینک سازی با لینک شکسته چیست؟

تهیه لینک ها با لینک های شکسته یا خراب شامل یافتن لینک های خارجی معیوب در وب سایت های دیگر در زمینه کاری شما و مکاتبه با صاحب سایت و پیشنهاد محتوای خود به عنوان جایگزین لینک های بد است. ساختمان لینک با استفاده از لینک Broken Link یک استراتژی موثر و دقیق است.

آموزش قدم به قدم نحوه لینک سازی با لینک شکسته,تکنیک جدید لینک سازی با لینک های شکسته,لینک سازی با لینک شکسته چیست؟

مراحل اصلی تکنیک لینک سازی با لینک شکسته

  • یافتن لینک های خراب از وبسایت های مرتبط
  • شناسایی کردن یا ایجاد محتوایی که ارزش لینک سازی داشته باشد
  • مکاتبه با مالک سایت برای قانع کردن او به منظور جایگزین کردن لینک شما به جای لینک معیوب

به نظر ساده می رسد اما سخت ترین قسمت این روش یافتن فرصت های کافی است. روش هایی وجود دارد که می توانید روند یافتن فرصت را تسریع کرده و بهینه کنید ، و ما به صورت گام به گام به بررسی این مراحل می پردازیم تا بتوانید یک برنامه ساخت لینک قوی برای خود بسازید.

مزایای بی نظیر لینک سازی با لینک شکسته

نکته ای که باید بخاطر بسپارید این است که ساخت لینک با Broken Link نباید تنها روش ساخت لینک شما باشد. در حقیقت ، این روش باید بخشی از استراتژی کلی شما باشد و تجزیه و تحلیل فرصت ها به طور منظم و استفاده از آنها می تواند به شما در دستیابی به مزیت رقابتی خوب کمک کند. چرا علاوه بر نوشتن و بازگرداندن لینک ها از محتوای جدیدی که نوشتید ، چرا باید از ساخت لینک با لینک های شکسته استفاده کنید؟ برای دستیابی به مزایای زیر می توانید از این روش استفاده کنید:

  • ساختن لینک بر روی صفحه هایی که از قبل، اعتبار خوبی داشته اند.
  • ساختن با محتوای مرتبط، با پشتیبانی از قابلیت مشاهده و رشد صفحه های هدف
  • به دست آوردن لینک هایی که قبلا برای رقبا مهم بوده اند و استفاده کردن از اعتبار برای پیش برد استراتژی های سئو خودتان
  • تکمیل تکنیک های لینک سازی دیگر و استفاده از فرصت ها

مراحل اصلی تکنیک لینک سازی با لینک شکسته,مزایای بی نظیر لینک سازی با لینک های شکسته

آموزش قدم به قدم نحوه لینک سازی با لینک شکسته

تولید لینک با لینک معیوب معمولاً نسبت به سایر روشهای ساخت لینک میزان موفقیت بهتری دارد. هنگامی که می توانید توضیح دهید که چرا داشتن یک لینک شکسته تجربه کاربری ضعیفی را ایجاد می کند و سپس محتوای خود را به عنوان محتوای مربوط به یک وب سایت یا موضوع خاص ارائه می دهید ، مالک سایت ممکن است متقاعد شود که می تواند از این محتوا استفاده کند شما نیز استفاده کنید. با ما همراه باشید تا گام به گام روش مهم ساخت لینک را با استفاده از لینک شکسته بیاموزید.

 شناسایی لینک های شکسته و تغییر آن ها به نفع خودتان

برای به حداکثر رساندن شانس لینک بد ، باید بدانید که چگونه می توانید این لینک ها را شناسایی کنید و سپس آنها را به نفع خود اصلاح کنید. شما باید یک روند خاص برای پیدا کردن صفحات با لینک شکسته داشته باشید ، و در عین حال از ترفندهایی برای سرعت بخشیدن به کار خود استفاده کنید. یافتن فرصت های بد لینک بسیار خوب است ، اما اگر می توانید 10 ، 20 یا 100 لینک معیوب پیدا کنید و سپس آنها را هدف قرار دهید ، خیلی بهتراست!

 یافتن صفحات مرده که قبلا لینک دریافت کرده اند

بهترین نقطه شروع برای برنامه های ساخت لینک با استفاده از لینک های معیوب معمولاً یافتن صفحات خرابی است که لینک استفاده کرده است. صفحاتی وجود دارد که قبلاً قادر به دریافت لینک بودند اما اکنون یا حذف شده و یا دارای خطای 404 هستند. تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که لیستی از رقبای خود داشته باشید. همیشه به خاطر داشته باشید که این لیست باید شامل رقبای شما در SERP یا موتورهای جستجو باشد ، نه لزوماً رقبای شما در یک فضای آفلاین.

به گوگل بروید و کلمات کلیدی مورد نظر خود را جستجو کنید. در مثال زیر ، ما چندین فرصت برای کلمه کلیدی فرضی “مشاوره مالی فردی” را شناسایی می کنیم که کلمات کلیدی هدف آنها به شرح زیر است:

  • بهترین کارت های اعتباری
  • بهترین حساب های پس انداز
  • بهترین وام های ادغام بدهی
  • بیمه ارزان خودرو

اکنون باید این کلمات کلیدی ، کلمه کلیدی اصلی را در گوگل جستجو کنید. سپس لیستی از سایت هایی که با آنها رقابت می کنید ایجاد کنید. اینها احتمالاً سایتهایی هستند که شما می خواهید لینک ها را به نفع خود تغییر دهید. ترکیب این روش ها به شما امکان می دهد لیست بسیار خوبی از دامنه های مختلف داشته باشید و بتوانید آنها را تجزیه و تحلیل کنید.

نکته مهم:

همین حالا به سایت های خبری نروید. در مثال بالا ، سایت Forbez را مشاهده می کنیم. اما این سایت یک وب سایت مالی شخصی نیست. تجزیه و تحلیل این سایت برای صفحات بد احتمالاً نتایج خوبی نخواهد داشت. در این حالت ، به عنوان مثال ، سایت NerdWallet یکی از نتایج اصلی است و ما می خواهیم 404 صفحه را در این دامنه ببینیم. ترکیب این روش ها به شما امکان می دهد لیست بسیار خوبی از دامنه های مختلف داشته باشید و بتوانید آنها را تجزیه و تحلیل کنید.

آموزش قدم به قدم نحوه لینک سازی با لینک شکسته,تکنیک جدید لینک سازی با لینک های شکسته,لینک سازی با لینک شکسته چیست؟

یافتن صفحه های 404 با ابزار تحلیل بک لینک

در این حالت ، شما باید دامنه رقیب خود را در ابزار تجزیه و تحلیل باطن لینک وارد کنید و سپس برگه “صفحات ایندکس” را بررسی کنید. در این صفحه ، یک کادر تأیید در بالای جدول مشاهده می کنید که می گوید: “خطای URL هدف”. این کادر را علامت بزنید و سپس لیستی از صفحاتی که لینک قادر به بررسی آنها نیست (صفحات شکسته) به شما نشان داده می شود.

در این بخش ، ما یک لیست جامع از صفحات سایت های رقیب داریم که دارای نسخه پشتیبان تهیه لینک هستند و صفحه اصلی دارای 129 نسخه پشتیبان تهیه لینک جداگانه است. اگر به یک رقیب دیگر ، CreditCards.com نگاه کنیم و روند مشابهی را برای آن اجرا کنیم. یک لیست کامل از دو دامنه مختلف داریم. اکنون باید لینک های مشخصی را که وارد این صفحات شده اند شناسایی کنیم تا بتوانیم لیستی از گزینه های احتمالی خود را بدست آوریم.

برای به دست آوردن این اطلاعات ، باید روی ستون “بک لینک” کلیک کنید ، و این لیست کاملی از لینک های وارد شده به این صفحه را به شما می دهد. در این حالت ، ما بر روی صفحه اول کلیک می کنیم ، که مربوط به خرید ماشین های دست دوم است. می توانید این لیست را با استفاده از دکمه “صادرات” ذخیره کنید ، که در سمت راست بالای صفحه ظاهر می شود.

بررسی لینک های شکسته

بررسی لینک های شکسته

در ابزار تحلیل بک لینک، می توانید از ستون AS (شاخص اعتبار) برای ارزیابی کیفیت لینک استفاده کنید. در مثال قبلی ، در حالی که 353 لینک در این بخش دیده می شود ، فقط 9 مورد از آنها دارای شاخص AS 10 یا بالاتر هستند. بقیه لینک بی کیفیت هستند و نیازی به کار روی آنها نیست. در بعضی موارد ، شما باید از وب سایت های بی کیفیت نیز بک لینک لینک دریافت کنید. شکستن لینک با لینک محدود به سایت های دارای رتبه بالا نیست ، اما به طور کلی بهتر است از بک لینک لینک استفاده کنید که از کیفیت قابل قبولی برخوردار باشند.

بازسازی محتوایی که از لینک آن استفاده شده است

نقطه شروع ایجاد لینک های مرتبط درک ماهیت صفحه شکسته است. با کشف این موضوع می توانید دریابید که چرا کسی از صفحه بد لینک استفاده کرده است. بهترین راه برای این کار استفاده از archive.org’s Wayback Machine است.

شما باید URL صفحه بد را وارد کنید و سپس دریابید که این محتوا اکنون چیست. سپس محتوای خوبی را در سایت خود پیدا کنید یا محتوای بهتری ایجاد کنید و در آخرین مرحله با کسانی که از طریق AA یا سایر اطلاعات تماس از این لینک استفاده کرده اند مکاتبه کرده و لینک جایگزین محتوای لینک شکسته شما شود.

اساساً ، با استفاده از این سایت ، خواهید فهمید که محتوای استفاده شده چیست و چرا از لینک آن استفاده شده است. شما به این اطلاعات نیاز دارید زیرا باید دو کار انجام دهید:

  • پیدا کردن صفحه ای در سایت خودتان که مانند محتوای قبلی، موضوع را بررسی کرده باشد و بتوانید جایگزین خوبی برای لینک شکسته باشد.
  • محتوایی را در سایت خودتان ایجاد کنید که درست مانند محتوای قبلی در صفحه خراب، ارزشمند باشد.

شما باید به دیگران دلیل محکمی برای استفاده از لینک خود به جای لینک ناقص ارائه دهید و به آنها نشان دهید که محتوای شما به اندازه محتوای قبلی خوب است یا حتی بهتر از محتوای قبلی است. مزیت استفاده از WayBack Machine این است که شما مجبور نیستید در مورد محتوای قبلی حدس بزنید. اگر از قبل محتوای خوبی دارید ، می توانید آن را برای یک صفحه خراب تجزیه و تحلیل کنید تا ببینید آیا محتوای شما می تواند به خوبی محتوای قبلی باشد.

هنگامی که محتوای خوبی در سایت خود پیدا کردید یا محتوای بهتری ایجاد کردید ، می توانید با کسانی که از این لینک استفاده کرده اند مکاتبه کنید. حتماً لیستی از افرادی که لینک شکسته دارند را در سایت خود پیدا کرده اید و می خواهند برای یک کار ساخت لینک با لینک خراب با آنها مکاتبه کنند (لیست صفحاتی که از لینک شکسته استفاده شده است). اما شما احتمالاً هنوز اطلاعات تماس با این افراد را ندارید و باید این اطلاعات را پیدا کنید.

روش های پیدا کردن اطلاعات تماس یک سایت

  • صفحه معرفی، صفحه اطلاعات تماس یا صفحه درباره ما را در سایت هدف بررسی کنید. این صفحه ها معمولا اطلاعات تماس دقیقی را برای ویراستار ها، وبمستر ها یا مالکین وبسایت داشته باشد. ممکن است همیشه نتوانید به سادگی ایمیل فرد مورد نظر را پیدا کنید اما ممکن است یک فرم تماس وجود داشته باشد. شما حتما باید اطلاعات تماس مد نظر خودتان را پیدا کنید.
  • می توانید از ابزاری مانند io  استفاده کنید. این ابزار به شما کمک می کند تقریبا آدرس ایمیل هر کسی که می خواهید را پیدا کنید.
  • از گوگل استفاده کنید. شما با استفاده از روش های جستجوی مختلف می توانید اطلاعات مد نظر خودتان را پیدا کنید.

شما باید یک لیست از لینک های خراب، اطلاعات تماس و در صورت امکان نام فردی که می خواهید با او مکاتبه داشته باشیدپیدا کنید.

آموزش قدم به قدم نحوه لینک سازی با لینک شکسته,تکنیک جدید لینک سازی با لینک های شکسته,لینک سازی با لینک شکسته چیست؟

آموزش مکاتبه جهت لینک سازی با لینک شکسته

زمانی که شما لیست مکاتبه را تکمیل کردید، شما باید با گزینه های احتمالی خودتان مکاتبه کنید و آن ها را قانع کنید تا لینک های شما را جایگزین لینک های خراب کنند. روشی که شما مکاتبه را انجام میدهید، به خصوص روش ارسال ایمیل، مهم ترین کلید شما برای موفقیت است.

روش موثر برای لینک سازی و مکاتبه چیست؟

شما باید یک ایمیل ساده اما موثر بنویسید. شما باید یک ایمیل ویژه برای این کار داشته باشید ، اما سعی نکنید از ایمیل های دیگران تقلید کنید. نگاهی به نمونه های خاص و مختلف مکاتبات موجود در اینترنت یا .. ایمیل های سفارشی ایجاد و ارسال کنید. سپس توضیح دهید که چرا محتوای شما به سایت مورد نظر ارزش افزوده می دهد. شما برای موفقیت در تجارت وابسته به چیزی بیش از شانس نیاز دارید.

نکته مهم: هرگز به شخصی که از سایت خود درخواست لینک می کند نگویید که باید لینک مرا به جای لینک خراب کنید ، اما او را به تصمیم درست تشویق کنید! پیشنهاد معمولاً خیلی خیلی بهتر از سفارش دادن است. لینک ساختن لینک شکسته کار ساده ای نیست ، کمی صبر لازم است.

آیا به دنبال روش دیگری برای مکاتبه هستید؟ شما می توانید از ابزار لینک Build برای تولید نامه های الکترونیکی مکاتبه ای برای خود استفاده کنید. تمام کاری که شما باید در این قسمت انجام دهید کپی کردن سایتهای احتمالی مورد نظر خود به همراه اطلاعات تماس در این ابزار است. سپس می توانید از این ابزار ارتباطی استفاده کنید که شامل شخصی سازی ایمیل های ارسال شده و ردیابی است. همچنین می توانید سایت های احتمالی خود را در برگه “در حال انجام” مشاهده کنید. اکنون بر روی اطلاعات تماس مخاطبین خود کلیک کنید و سپس ایمیل را ارسال کنید.

حتماً چند روز پس از ارسال ایمیل اولیه پیگیری کنید. این می تواند میزان موفقیت شما را بسیار افزایش دهد. همچنین می توانید ایمیل های ارسالی را بررسی کنید تا پاسخ ها و وضعیت کلی را ببینید.

مزیت تعمیر لینک خراب

کاملاً واضح است که چگونه تعمیر لینک خراب می تواند به شما کمک کند تا در مقیاس وسیع فرصت های ساخت لینک را بدست آورید. ساختمان لینک را با لینک شکسته به طور کارآمد انجام دهید. هنگامی که این تمرین را انجام می دهید ، لیستی از لینک های با کیفیت وارد این صفحات شکسته می شوید. جهت خرید بک لینک ارزان و خرید رپورتاژ آگهی ارزان با ما تماس بگیرید.

آموزش قدم به قدم نحوه لینک سازی با لینک شکسته,تکنیک جدید لینک سازی با لینک های شکسته,لینک سازی با لینک شکسته چیست؟

در نهایت بهینه سازی لینک های خراب سایت های دیگر، چه سودی برای سایت ما دارد؟

بهینه سازی و ساخت لینک با سایت های دیگر خراب لینک ، می تواند یکی از بهترین راه ها برای دریافت لینک باشد. با حذف رقبای بد لینک می توانید لینک های با ارزشی را برای سایت خود دریافت کنید. همچنین می توانید وب سایت های دیگر را از لینک شکسته حذف کنید. هیچ کس دوست ندارد روی لینک کلیک کند و ببیند که صفحه لینک معیوب است. با این کار می توانید لینک بسیار با ارزشی بدست آورید.

بلاگ

آموزش قدم به قدم نحوه لینک سازی با لینک شکستهابزار تحلیل بک لینکاستراتژی لینک سازی در سال 1400بازسازی محتوایی که از لینک آن استفاده شده استجدیدترین اموزش های سئو 2021چگونگی  شناسایی لینک های شکستهروش موثر برای لینک سازی و مکاتبه چیستروش های پیدا کردن اطلاعات تماس یک سایتلینک سازی با لینک شکسته چیستمراحل اصلی تکنیک لینک سازی با لینک شکستهمزایای بی نظیر لینک سازی با لینک شکستهمزیت تعمیر لینک خرابیافتن صفحات مرده که قبلا لینک دریافت کرده اند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *