بررسی اعتبار سایت و آنالیز رقبا

بررسی اعتبار سایت و آنالیز رقبا : فاکتورهایی مانند ریسپانسیو بودن، سرعت سایت،

کیفیت محتوا و رعایت استانداردهای سئو به راحتی قابل بررسی و محاسبه هستند.

ولی برای آنالیز سئو خارجی و کیفیت بک لینک های یک سایت نیازمند ابزارهای جانبی هستیم

عمده مشکلات استفاده از این ابزارها معمولاً قیمت های بالا و پرداخت از طریق کارت های

بین المللی است. به عنوان مثال ، برای استفاده از ابزارهای Moz.com ، باید ماهیانه نزدیک

به 300 دلار آمریکا بپردازیم که برای اکثر فعالان این حوزه در ایران هزینه زیادی است.

در این مقاله ، ما می خواهیم شما را با یک راه حل سریع و رایگان آشنا کنیم ،

اما قبل از آن ، بهتر است برخی اصطلاحات و کلمات را مرور کنید.

چطور اعتبار یک سایت را بررسی کنیم

ابزارهایی مانند Moz برای این عملیات عالی هستند ، اما یا باید یک حساب کاربری

رایگان ایجاد کنید یا دسترسی محدود به این اطلاعات داشته باشید.

وب سیما اخیراً ابزاری را برای بررسی اعتبار یک وب سایت ایجاد و راه اندازی کرده است.

شما می توانید با استفاده از این ابزار آدرس یک صفحه یا دامنه را وارد کنید و

مهمترین فاکتورهای لازم برای بررسی رقابت و ارزش آن را به سرعت بدست آورید.

اعتبار صفحه یا Page Authority

هنگام محاسبه ضریب اعتبار دامنه برای کل سایت ، تأیید صفحه برای آدرس خاص دامنه تعیین می شود.

صفحات وب سایت ممکن است معتبر یا کمتر از دامنه آن باشد.

Page Authority برای مقایسه ارزش و اعتبار دو صفحه در اینترنت محاسبه شده است.

به عنوان مثال ، می توانید تعیین کنید که کدام یک از دو صفحه برای دریافت بک لینک ارزش بیشتری دارد

نمره اسپم یا Spam Score

همچنین نمره هرزنامه توسط شرکت MOZ راه اندازی شده است تا به شما کمک کند

امکان تبدیل شدن هرزنامه به یک وب سایت را پیدا کنید. فاکتورهای

زیادی وجود دارد که بر نمره هرزنامه یک وب سایت تأثیر می گذارد ، مهمترین آنها عبارتند از:

1- تعداد صفحات سایت باید زیاد باشد ، اما تعداد بک لینک ها باید کم باشد.
2- بک لینک ها معمولاً به یک یا چند آدرس خاص در وب سایت شما اشاره می کنند.
3- محتوای صفحات وب سایت ارزش کمی دارد یا هیچ ارزشی ندارد.
4- افزودن نشانک در سایت واقع بینانه نیست.
5- درصد بک لینک با نام تجاری شما بسیار کم است.
6- تعداد پیوندهای فالو و فالو جدید در این سایت مطابقت ندارد و بخش عمده ای از آنها فالو هستند.
7- تعداد بک لینک ها به سایت بسیار زیاد است.
8- بک لینک های دریافت شده از سایت های دیگر در منوی اصلی قرار دارند.
9- تعداد نویسه های نام دامنه بسیار زیاد است

دسته‌بندی نشده

اعتبار صفحه یا Page Authorityبررسی اعتبار سایت و آنالیز رقیباچطور اعتبار یک سایت را بررسی کنیمنمره اسپم یا Spam Score

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *