منابع بکر برای ساخت بک لینک

منابع ساخت بک لینک

اگر می خواهید بک لینک‌ معتبر ایجاد کنید تا رتبه نتایج گوگل خود و همچنین کلمات کلیدی رقابتی خود را بهبود بخشید ، ما در این مقاله به این مسائل پرداخته ایم. هدف این مقاله نشان دادن مکان های اصلی است که می تواند برای ایجاد بک لینک استفاده شود.

منابع ساخت بک لینک

رضایت و نظرات خود را بفرستید

اکثر شرکت ها و کسانی که در زمینه های مختلف کار می کنند دوست دارند نظرات و رضایت مشتریان خود را به رقبای خود نشان دهند. اگر از خدمات یک شرکت راضی هستید یا کمی به آنها علاقه دارید ، رضایت خود را برای آنها ارسال کنید. مطمئن شوید که نظرات شما در صفحه رضایت مشتری است. این سایت ها می توانند بدون نیاز به درخواست از شما یک شخص واقعی به نظر برسند. از این طریق می توانید بک لینک‌ های معتبر برای وب سایت خود ایجاد کنید.

پست‌ها بهترین فرصت برای لینک سازی

 قدم اول:

افرادی را بیابید که محتوای خود را به آنها ارائه دهید.

 قدم دوم:

از راه موتورهای جستجو دنبال کلمات کلیدی قدرتمند مانند بهترین موضوعات، 6 راه حل، مطالب شگفت انگیز و…. باشید.

 قدم سوم:

اطلاعاتی که به دست آوردید را در اکسل جمع آوری کنید جمع آوری کنید و بر اساس اطلاعات موجود نیست ایمیل مورد نظر خود را ایجاد کنید و با آن افراد ارتباط برقرار کنید.

 ارزیابی و نظر وبلاگ‌نویسان

اگر کالاها یا خدمات یا نرم افزار و مشاوره محصولات اطلاعاتی و یا هر چیز با ارزش برای فروش دارید ، می توانید به راحتی آنها را با ارائه بک لینک‌ با کیفیت برای ارائه در اینترنت آماده کنید. برای انجام این کار ، می توانید این خدمات و محصولات را در اختیار وبلاگ نویسان قرار دهید تا برای محصولات خود بک لینک دریافت کنند. البته ، ابتدا باید توجه داشته باشید که ابتدا باید با وبلاگ نویسان فعال در زمینه خود ارتباط برقرار کنید.

جمع آوری لینک

کلمات کلیدی مانند بهترین ماه ، بهترین هفته و موتور جستجو را با کلمات کلیدی جستجو کنید و نتایج را ارزیابی کنید. با استفاده از اطلاعات بدست آمده ، لیستی از ایمیل های سایتهای معتبر جمع آوری شده را دریافت خواهید کرد. می توانید به هرکسی ایمیل ارسال کنید و از او بخواهید مقاله شما را بخواند.

احیای لینک

بازیابی لینک یک فرایند بسیار آسان است. ابتدا سایتهایی را خواهید دید که محصولات شما را ذکر کرده اند اما از طریق ابزاری به نام Google Alerts به آنها لینک نداده اند. شما یک ایمیل دوستانه برای آنها ارسال می کنید و از آنها می خواهید لینک شما را اضافه کنند. این روش هر چند ساده به نظر می رسد اما روشی بسیار مهم و قدرتمند است.

وقتی وب سایت ها در محتوای خود به محصولات شما اشاره می کنند. این بدان معناست که آنها به آن علاقه مند هستند و بنابراین می توانید با یک درخواست ساده آنها را تشویق کنید تا بک لینک های خود را بسازند.

 روند مرحله به مرحله انجام این کار به صورت زیر است:

گام اول: وب سایت‌هایی که از نام شما استفاده کردند اما لینکی به شما ندادند را پیدا کنید.

گام دوم: ببینید بعد از اشاره به نام سایت شما، به شما لینک داده اند یا خیر.

اگر به سایتتان لینک داده اند که نیاز به مرحله سوم نیست اما اگر لینکی وجود ندارد باید مرحله سوم را نیز اجرا کنید.

 گام سوم: ایمیلی برای دریافت لینک به صاحب سایت بفرستید.

در پایان می‌توانید با ارسال ایمیل برای صاحب سایتی که از نام برند شما استفاده کرده است او را تشویق به ایجاد لینک سایتتان کنید. این لینکها جزو لینک‌های قدرتمند هستند که به راحتی ایجاد می‌شوند.

احیای لینک

تولید محتوای علمی و دانشگاهی

لینک گرفتن از دامنه ‌های .edu تأثیر زیادی بر سایت می‌گذارد. اما به دست آوردن آنها کار سختی است. شما با تولید محتواهای علمی و دانشگاهی می‌توانید این لینک‌ها را به دست آورید و به نفع خود استفاده کنید.

برای دستیابی به این گونه لینک‌ها باید مراحلی را طی کنید از جمله:

مرحله اول: یک صفحه برای بورس تحصیلی و موضوعات علمی به وجود آورید.

یک صفحه ایجاد کنید که در آن درباره روش ثبت نام در دانشگاه‌های خارجی و داخلی و همین طور اهمیت علم و دانش توضیح دهد.

مرحله دوم: صفحات دانشگاهی را بیابید که به این موضوعات لینک بدهند.

برای پیدا کردن این صفحه‌ها می‌توانید در گوگل عبارت زیر را سرچ کنید و نتایج را ببینید و آنها را بررسی کنید.

inurl:.edu “scholarships”

مرحله سوم: این اجازه را به دانشگاه‌ها بدهید تا در مورد حوزه فعالیتتان مطلع شوند.

وقتی سایت دانشگاهی را پیدا کردید که به نظرتان اعتبار خوبی دارد، ایمیلی حاوی درخواست ساخت بک لینک به سایتتان برایشان ارسال کنید. همچنین حوزه تخصص و فعالیت خود را به روشنی مشخص کنید و در رابطه با آن توضیح مختصری دهید.

 روش مرد متحرک

ابتدا باید سایت هایی را پیدا کنید که آدرس سایت خود را تغییر داده یا تغییر داده یا متوقف شده اند. برای انجام این کار ، باید کلمه کلیدی متناسب با حوزه فعالیت خود را در گوگل جستجو کنید. در کنار این کلمات ، از کلماتی استفاده کنید که مفهوم توقف سایت برای جستجو را منتقل می کند. سپس می توانید از ابزار Ahrefs استفاده کنید تا ببینید کدام سایت ها به این وب سایت لینک دارند. سپس باید یک ایمیل به صاحبان آن سایت ها ارسال کنید و از آنها بخواهید لینک یکی از مقاله های شما را با مقاله قبلی جایگزین کنند. از این طریق می توانید بک لینک های ارزشمندی بسازید.

ثبت نام در سایت های جمع آوری وبلاگ

این سایت‌ها وبلاگ‌هایی هستند که فهرستی از وبلاگ‌های با کیفیت در حوزه‌های مختلف را به وجود می‌آورند.

سایت Alltop یکی از این موارد است.

شما با بکارگیری سه مرحله زیر می‌توانید از وبلاگ‌ها لینک‌های dofollow بگیرید:

  •  سایت خود را در این وبلاگ‌ها ثبت نام کنید
  • باید کد HTML مخصوصی را برای نشان دادن صاحب سایت بودن وارد کنید.
  • منتظر بمانید تا لینکی از ان سایت دریافت کنید.

زمانی که وب سایت شما تأیید شود می‌توانید لینک‌های dofollow از این وب سایت‌ها دریافت کنید.

 لینک سازی با اینفوگرافیک

اکثر افرادی که در زمینه سئو فعالیت می کنند ، ارزش و اهمیت اینفوگرافیک را می دانند. اما تعداد کمی از این افراد از این روش برای ایجاد بک لینک استفاده می کنند. شاید به این دلیل است که آنها فکر می کنند پیوند دادن به این روش گران و بسیار دشوار است. علاوه بر این ، برخی از مردم فکر می کنند که اینفوگرافیک ها برای کارکرد صحیح باید بسیار منحصر به فرد باشند. هر دو اشتباه می کنند. شما می توانید اینفوگرافیک های خوب را با هزینه کم ایجاد کنید ، فقط باید خلاق باشید و از طراحان خوب برای آن استفاده کنید. پس از تهیه ، باید اینفوگرافیک را در معرض دید افراد قرار دهید.

برای این کار باید اینفوگرافیک خود را به سایت های مرتبط ارسال کنید. با وبلاگ نویسان فعال در زمینه خود ارتباط برقرار کنید و اینفوگرافیک خود را در اختیار آنها قرار دهید و به آنها بگویید که توضیحات خاصی برای سایت آنها ایجاد کرده اید.

 تکنیک آسمان خراش

این تکنیک به این شکل عمل می کند. به عنوان مثال ، شما می خواهید محتوای مربوط به یک کلمه کلیدی خاص را منتشر کنید. ابتدا باید کلمه کلیدی مورد نظر خود را در موتورهای جستجو جستجو کنید. محتوای رقبای گوگل و سایت هایی را که به عنوان اولین نتایج نشان داده شده به شما رتبه بندی شده اند ، ارزیابی کنید. سپس باید محتوایی تولید کنید که هم از نظر ظاهر و هم از نظر کیفیت بهتر از سایر محتوای موجود در گوگل باشد.

در نهایت ، شما باید یک ایمیل به وب سایت های مرتبط با حوزه کاری خود ارسال کنید و در مورد محتوای خود توضیح دهید و آنها را مطلع کنید. حتی اگر تعداد کمی از این افراد به شما لینک دهند ، لینک های قدرتمندی خواهید داشت. به این آسمان خراش می گویند.

لینک سازی از پروفایل گوگل پلاس

نمایه گوگل پلاس شما به شما امکان می دهد لینک های متنی و همچنین dofollow داشته باشید. برای مشاهده نمایه خود باید وارد سیستم گوگل پلاس شوید. با تعامل با گوگل پلاس و دریافت لینک مستقیم از نمایه خود می توانید لینک های قدرتمندی دریافت کنید.

دسته‌بندی نشده

احیای لینکپست‌ها بهترین فرصت برای لینک سازیتکنیک آسمان خراشتولید محتوای علمی و دانشگاهیثبت نام در سایت های جمع آوری وبلاگجمع آوری لینکروش مرد متحرک در لینک سازیلینک سازی از پروفایل گوگل پلاسلینک سازی با اینفوگرافیک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *