اموزش خرید بک لینک خوب | بک لینک خوب


اموزش خرید بک لینک خوب و با کیفیت

شاید بعد این همه مدت که ما زدیم تو سر خودمون اکثر دوستان و حتی صاحب نظران هم که نظرشون مخالف نظر ما بود، با ما هم صدا شدند که بک لینک در حال حاضر اکسیر حیاتیه سایت هاست. البته از محتوای جدید و خوب هم غافل نمیشیم!

بک لینکدر این مطلب ب شما هفت مورد از راههای شناخت بک لینک خوب رو اموزش میدهیم

بقیه در ادامه مطلب

  1. پیج رنک بالای سایت : اینکه کاملا مشخصه هر چی پیج رنک بالاتر باشه بهتره!
  2. تعداد ایندکس صفحات در موتورهای جستجو : این هم کاملا مشخصه که تعداد ایندکس بالاتر مزیت به حساب میاد
  3. تعداد صفحاتی که لینک شما در آن قرار میگیرد: مثلا یک سایت حتی با پیج رنک ۵ و یا ۶ ولی فقط یک صفحه. بی ارزش نیست ولی خیلی هم بالا نیست!
  4. مستقیم و یا غیر مستقیم بودن لینک خروجی: لینک های غیر مستقیم به هیچ عنوان ارزشی ندارن!
  5. داشتن قابلیت dofollow در مقابل nofollow : لینک هایی که nofollow باشن اصلا ارزشی ندارن!
  6. تعداد لینک خای خروجی در صفحه: این مورد را میشه گفت خیلی از دوستان در نظر نمیگیرن ولی این یه محاسبه ساده ریاضیه. ببینید تو هر صفحه نهایتا ۱۰۰ تا لینک خروجی شمارش میشه. حالا هر چی تعداد لینک های خروجی کمتر باشه درصدی که به لینک شما امتیاز میرسه افزایش پیدا می کنه. مثلا وقتی تو صفحه ۱۰ تا لینک باشه، سهم لینک شما ۱۰% از پیج رنک اون سایت هست (البته به زبان ساده وگرنه محاسباتش کمی پیچیده تره) ولی وقتی ۵۰ تا سایت باشه میشه ۲%
  7. نوع anchortext مورد استفاده برای لینک کردن شما: این مشکل در دو جنبه باید بررسی بشه. یکی سایت هایی که از utf-8 پشتیانی نمی کنند و به بیان دیگه نمیتونید سایتتون را با یک کلمه فارسی لینک کنید و مورد دوم هم اینکه سایت هایی که بک لینک میفروشن و در تعداد کلمات هم محدودیت میزارن.
  8. بک لینک خوب ینی خریدن از سایت ون بک لینک :*

بلاگ

بک لینک خوببک لینک خوب و ارزانپیج رنک سایت بالاخرید بک لینکخرید بک لینک ارزان با کیفیتخرید بک لینک خوبراههای شناخت بک لینک خوبون بک لینک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *