10 اقدام بعد از طراحی سایت شرکتی

10 اقدام بعد از طراحی سایت شرکتی

اقدامات بعد از طراحی سایت شرکتی

پس از طراحی سایت در اردبیل ، ممکن است فکر کنید که کار تمام شده است. اما این فقط اولین قدم است. طراحی سایت شرکتی بدون سئو (بهینه سازی موتور جستجو) و تولید محتوا برای شما مفید نخواهد بود. افزایش بازدید سایت و همچنین افزایش تعامل کاربر با سایت نیاز به اقدامات برنامه ریزی شده و مشخص دارد. در این مقاله سعی داریم 10 مرحله اساسی را که باید پس از راه اندازی وب سایت شرکت انجام دهید ، به شما معرفی کنیم. با خرید بک لینک ارزان به صفحه  اول گوگل بیاید.

 سریع و به روز باشید تا از قافله عقب نمانید

بسیاری از شرکت ها هستند که پس از طراحی سایت و ارسال چند عکس پروژه و شماره تماس ، وب سایت خود را ترک می کنند. اما بدانید که در دنیای پر از رقابت و رشد اینترنت ، شما باید مدام به فکر تغییر و پیشرفت باشید.

مشتریان شما از طریق کانال های مختلف جذب می شوند. موتور جستجوی گوگل یکی از آن کانالهای جذاب برای افزایش بازدید سایت است. بهینه سازی موتور جستجو یا سئو (SEO) ارتباط مستقیمی با تولید محتوا دارد. سئو و تولید محتوا می توانند نیروی محرکه یک تجارت باشند. این به شما فرصت خوبی برای موفقیت در دنیای اینترنت می دهد.

اولین قدم شما بعد از طراحی باید فکر کردن در مورد استراتژی محتوا و تدوین تقویم و برنامه تولید محتوا باشد. اما این تمام داستان نیست.

استراتژی محتوایی خود را تنظیم کنید

به زبان ساده ، استراتژی تعیین هدف ، برنامه ریزی و منابع موجود برای تحقق هدف است. کار و محتوای سئو بدون استراتژی نتایج خارق العاده ای نخواهد داشت. ممکن است مقداری پیشرفت کنید ، اما در یک مرحله به نتیجه خواهید رسید.

دلیل چنین مشکلی عدم تعیین هدف و برنامه ریزی است. شما باید بدانید که از طریق محتوا می خواهید به چه مخاطبی برسید. شما باید شخصیت و نیازهای گروه های مختلف مشتری را در نظر بگیرید. البته درست است که در آغاز ممکن است محدودیت های شناختی وجود داشته باشد. اما با اعتبار خوب ، ممکن است دقیقاً همان چیزی را که نیاز دارید پیدا کنید.

منابع در دسترس شما نیز مهم است. یکی از مهمترین منابع پول است. شما باید در مورد بودجه مشخصی که می تواند برنامه ریزی شود تصمیم بگیرید. برنامه ریزی به شما می گوید که هر روز و هر ماه چه مقدار کار باید انجام دهید. درست و دقیق بودن برنامه تأثیر زیادی در موفقیت سئو و تولید محتوا دارد.

طراحی سایت شرکتی

آپارات، اینستاگرام، تلگرام؟ کدام برای شما مناسب است؟

یک رفتار متداول در میان کسانی که می خواهند بازدید سایت خود را افزایش دهند ، شروع جامع در تمام شبکه های اجتماعی است. درست است که هر شبکه اجتماعی پتانسیل خاص خود را دارد. البته باید توجه داشت که نوع محتوایی که در هر کدام بیشتر موفق باشد متفاوت است. فقط پر کردن صفحه اینستاگرام خود با مطالب کمکی به شما نمی کند.

به عنوان مثال ، اگر کار شما فروش محصولات زندگی روزمره است ، اینستاگرام فضای خوبی برای فعالیت شماست. به راحتی می توانید محصولات خود را در فیلم های یک دقیقه ای معرفی کنید.

اما اگر یک شرکت سرمایه گذاری هستید ، برای جذب مخاطب از شبکه های حرفه ای ، باید انواع بیشتری از محتوا را تولید کنید. برای مثال ، در شبکه اجتماعی LinkedIn کار کنید و محتوایی متناسب با فضای خاص این شبکه تولید کنید.

استفاده از این شبکه ها می تواند به شناخته شدن شما کمک زیادی کند. کاربران بر روی URL سایت شما در نمایه شما کلیک می کنند و همچنین از سایت شما بازدید می کنند. یا ممکن است آنها نام شما را به خاطر بسپارند و هر روز برای دیدن مطالب جدید به سایت شما مراجعه کنند. این دلیل دیگری بر اهمیت تولید محتوای منظم در سایت است.

 مردم شما را از روی ظاهرتان قضاوت می‌کنند

ظاهر سایت که به عنوان رابط کاربری (UI) نیز شناخته می شود ، برای افزایش بازدید سایت بسیار مهم است. ظاهر شما نیاز به تغییر ، بهبود و زیبایی مداوم دارد.

خود را جای کاربران سایت خود قرار دهید. از چند نفر بخواهید در مورد ظاهر سایت نظر دهند. این افراد نیازی به متخصص گرافی ندارند. افراد مختلف همه حس زیبایی شناسی دارند. اگر بازخورد منفی زیادی مشاهده کنید ، متوجه می شوید که یک کار مشکلی دارد.

احراز هویت رنگ یک مرحله بسیار اساسی و نه چندان دشوار برای افزایش کارایی رابط کاربر است. رنگ مارک به شما هویت می بخشد. کاربران شما بعداً هر جا که آن ترکیب رنگ را ببینند ، شما را تشخیص خواهند داد.

همچنین بهبودهای مداوم کاربران عادی سایت شما را تحت تأثیر قرار می دهد. این افراد احساس می کنند در کنار مجموعه ای پویا و در حال رشد هستند. بنابراین ، آنها اعتماد بیشتری خواهند داشت.

ابزارهای آمار و تحلیل گوگل

از ابزارهای آمار و تحلیل گوگل بیشترین بهره را ببرید

پس از اتمام طراحی سایت شرکتی و آماده شدن محتوا ، باید وب سایت خود را به موتورهای جستجو ارسال کنید. توجه داشته باشید که معرفی زودهنگام سایت به موتور جستجو می تواند در شناسایی محتوای شما از گوگل مشکل ایجاد کند.

دو ابزار مهم و شناخته شده گوگل که همه باید از آنها استفاده کنند:

گوگل آنالیتیکس (Google Analytics)
ابزار وب مستر (Search Console)

تجزیه و تحلیل اطلاعات بسیار مفیدی در مورد تعداد کاربران ، نحوه ورود آنها به سایت شما ، نحوه حرکت کاربران در صفحات سایت ، زمان سپری شده و غیره به شما می دهد. این داده ها بسیار بیشتر از این تعداد است. با استفاده از این ابزار می توانید عملکرد خود را تجزیه و تحلیل کنید و برنامه سئو و تولید محتوا را بهبود ببخشید.

وب مستر برای فهمیدن عبارات جستجو شده کاربران مهم است. از این اطلاعات می‌توانید در راستای بهبود و افزایش کارایی استراتژی محتوایی خود استفاده نمایید.

 از تبلیغات و دیده‌شدن نترسید

تبلیغات برای موتور تجارت مانند سوختی قدرتمند است. تبلیغات به شما این فرصت را می دهد تا در مقابل مشتریان بالقوه بیشتری دیده شوید و موقعیت یابی کنید. استراتژی تبلیغات و همچنین استراتژی تولید محتوا برای موفقیت ضروری است.

در دنیای اینترنت چندین روش تبلیغاتی وجود دارد. هر یک از این روش ها موافقان و مخالفان خود را دارند. به عنوان مثال ، تبلیغات گوگل مفید است زیرا شما را به کاربری که می خواهد خرید کند بسیار نزدیک می کند. اما به دلیل هزینه های دلار ، به بودجه زیادی نیاز دارد.

تبلیغات بنری نیز اگر برای افزایش بازدید سایت انجام شود بسیار مفید است. شما می توانید برند خود را به طیف وسیعی از مخاطبان نشان دهید و نام و هویت خود را در ذهن آنها هک کنید.

تبلیغات اینفلوئنسر برای مشاغلی که می خواهند خود را از طریق اینستاگرام تبلیغ کنند بسیار مناسب است. بسیاری از مشاغل با یک برنامه تبلیغاتی خوب در اینستاگرام بسیار سریعتر از حالت عادی شناخته می شوند. نکته مهم داشتن ایده ای ناب برای تولید محتوای تبلیغاتی است.

 

کارشناس سئو و تولید محتوا استخدام کنید

کارشناس سئو و تولید محتوا استخدام کنید اگرچه امکان تولید محتوا برای برون سپاری وجود دارد ، اما داشتن کسی که مستقیماً مسئولیت سئو را برای مدیریت و تولید محتوا بر عهده دارد ، بسیار مفید خواهد بود.

افرادی که در زمینه طراحی سایت شرکتی و تولید محتوا تجربه دارند سریعاً به انجام کار می پردازند زیرا با چالش های شغل آشنا هستند. بسیاری از مدیران دوست دارند همه کارها را خودشان انجام دهند ، اما این اصلاً تصمیم خوبی برای موفقیت نیست.

کارشناس ایجاد محتوا ، کارشناس بازاریابی دیجیتال ، کارشناس سئو و … همه نام های مختلفی در این زمینه هستند. اما در عمل آنها وظایف مشترک یا کاملاً متفاوتی دارند. در مجموعه های بزرگ ، اساساً همه کارها از هم تفکیک می شوند. و به عنوان مثال ، یک متخصص تولید محتوا نویسنده محتوا نخواهد بود. اما در شرکت های کوچک ، یک نفر می تواند چندین کار را انجام دهد.

 پروژه‌های روابط عمومی تعریف کنید

روابط عمومی (PR) یک مفهوم کلی در مورد ظاهر و هویت تجارت ما است. بحث روابط عمومی با بزرگتر شدن شرکت ها از اهمیت بیشتری برخوردار می شود. به حدی که روابط عمومی اشتباه بتواند خسارت جبران ناپذیری وارد کند.

فرض کنید شرکت شما به دلیل ارائه یک محصول معیوب مورد انتقاد عموم قرار گرفته است. مدیر روابط عمومی وظیفه دارد از طریق پاسخگویی و اقدام سریع از گسترش مشکل جلوگیری کند. این شرکت باید بتواند از هویت خود دفاع کند.

برای سایت ها و مشاغل جدید ، روابط عمومی می تواند آسان تر باشد. وقتی همه چیز آماده است ، می توانید یک خبر در مورد افتتاح سایت خود منتشر کنید. بسیاری از خبرگزاری ها ، مجلات آنلاین و … به شما امکان می دهند چنین مطالبی را به صورت رایگان یا با پرداخت هزینه ارسال کنید.

رپورتاژ آگهی نامی است که به چنین محتوایی داده می شود. کارشناسان به شما توصیه می کنند مقاله تبلیغاتی خود را مفید و ارزشمند بنویسید. به عنوان مثال ، مقاله ای منتشر کنید که افراد در مورد یک موضوع اطلاعات خوبی کسب کنند.

هدف مهم دیگر این کار ایجاد لینک است. لینک سازی احتمالاً یکی از عوامل اصلی موفقیت وب سایت شماست. با داشتن لینک از سایت های معتبر ، می توانید موقعیت خود را در دنیای وب بهبود ببخشید.

کارشناس سئو و تولید محتوا

لینک‌سازی داخلی برای ارتباط بهتر با مخاطب

 

دنیای وب بدون لینک کار نمی کند. کاربر شما از یک نقطه وارد می شود. اما این نقطه خروج او نخواهد بود. شما باید بتوانید فردی را که به قسمتهای مختلف سایت وارد می شود به طور مثر ارجاع دهید.

این با پیوند داخلی امکان پذیر است. علاوه بر صفحه اصلی و منو ، لینک ها باید در هر کجا که ممکن باشد قرار داشته باشند. این ارتباطی بین محتوا ایجاد می کند.

به عنوان مثال ، اگر از فواید خوردن یک سیب اطلاع دارید ، می توانید آن را به مقاله ای درباره فواید خوردن یک میوه دیگر پیوند دهید. با این کار مخاطبان در صورت علاقه مقاله دیگری از شما را می خوانند. بسیار مهم است که بتوانید بین بخشهای مختلف و محتوای سایت ارتباط معنایی و صحیحی برقرار کنید.

 سرعت سایت را بهبود بخشید

 

سرعت تاثیر بسیار زیادی بر عملکرد سایت در گوگل و سایر موتورهای جستجو دارد. یک سایت کند به سختی می‌تواند در رتبه‌های بالای گوگل قرار گیرد.

برای بررسی سرعت سایت و دریافت راهنمایی بهبود آن، ابزارها

ی مختلفی وجود دارد. برخی از مفیدترین آن‌ها در لیست زیر است:

  • سایت GTMetrix
  • سایت Pingdom
  • ابزار بررسی سرعت گوگل آنالیتیکس

 

با استفاده از این ابزارها بسیاری از نواقص و مشکلات سایت که منجر به کاهش سرعت می‌شود را شناسایی خواهید کرد. تصاویر با حجم زیاد، کدهای معیوب جاوا اسکریپت و کندی سرور از مهم‌ترین دلایل کندی وب‌سایت است.

 

نتیجه‌ گیری:

بعد از طراحی سایت شرکت نوبت به افزایش بازدید سایت می رسد. ابزارها و روش های مختلفی برای انجام این کار در دسترس شما است. سئو و تولید محتوا ، تبلیغات ، پروژه های روابط عمومی و رسانه های اجتماعی از مهمترین آنها هستند. همیشه طی این مراحل نتایج را از طریق ابزارهای تحلیلی بررسی کنید. این عملکرد شما را بهبود می بخشد.

بلاگ

10 اقدام بعد از طراحی سایت شرکتیابزارهای آمار و تحلیل گوگلاستراتژی محتواییاقدامات بعد از طراحی سایت شرکتیبهبود سرعت سایتکارشناس سئو و تولید محتوا استخداملینک‌سازی داخلی برای ارتباط بهتر با مخاطب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *