گوگل دنس چیست و چه تاثیری بر سئو می‌گذارد؟

گوگل دنس چیست و چه تاثیری بر سئو می‌گذارد

گوگل دنس (Google Dance)

آیا تا به حال با اصطلاح گوگل دنس برخورد کرده اید؟ اگر می خواهید بدانید Google Dance چیست و تأثیر Google Dance در سئو چیست ، با ما همراه باشید.

آیا توجه کرده اید که تعداد وب سایت ها با چه سرعتی افزایش می یابد؟ هر سایت مقداری محتوا تولید می کند و تعدادی کلمه کلیدی را هدف قرار می دهد. تصور کنید که هر روز چه مقدار محتوا تولید می شود! حال چگونه گوگل تصمیم می گیرد که کدام سایت و صفحه برای رتبه بندی برتر واجد شرایط است؟

البته ، ما می دانیم که چندین معیار را در نظر می گیرد ، اما وقتی رقابت شدید است چه می کنید؟ اگر چندین سایت از همه اصول سئو و تولید محتوا پیروی کنند چه می کنید؟ دشواری رتبه بندی وب سایت ها باعث رقص گوگل می شود!

رقص گوگل چیست ؟

رقص گوگل چیست ؟ مشخص نیست که آیا ما باید این رقص را به عنوان یکی از الگوریتم های گوگل در نظر بگیریم یا خیر! البته از نظر فنی ، گوگل دنس نیز یک الگوریتم است ، اما برخی آن را بخشی از الگوریتم اصلی جستجوی گوگل می دانند. دیگران آن را به عنوان یک بازه زمانی متغیر می دانند. به هر حال ، باید کمی با تاریخچه این پدیده آشنا شویم و بفهمیم چه چیز گوگل را رقصیده است!

در آغاز کار گوگل راحت تر بود. سایت های رتبه بندی شده بر اساس کلمات کلیدی و بک لینک. فکر می کنم همه ما نتیجه این رتبه بندی را به خاطر داریم! سایت هایی با کلمات کلیدی بسیار که چند بک لینک خریداری کرده و به رتبه های بالایی رسیده اند. سایتهایی که هیچ محتوای مفیدی ارائه نمی دهند. سایتهایی که دسترسی به اطلاعات مورد نظر را برای کاربران دشوار کرده و در صفحات مختلف گشت و گذار می کنند.

در سال 2003 ، گوگل به روزرسانی هایی از بوستون ، کاساندرا و فلوریدا برای مبارزه با این روشهای کلاه سیاه سئو منتشر کرد. به این ترتیب ، هیچ کس نمی تواند با بک لینک های هرزنامه و چندین کلمه کلیدی به رتبه های برتر برسد.

با این به روزرسانی ها ، گوگل هوشمندتر شد و معیارهای جدیدی برای رتبه بندی تعیین کرد. اما اتفاق دیگری افتاد. سرعت نمایه سازی صفحه افزایش یافت. در گذشته ، فهرست بندی صفحات وب 36 روز طول می کشید. در این دوره ، همه صفحات مورد بررسی قرار گرفتند و پس از آن رتبه بندی تغییر کرد. به عنوان مثال ، سایتی ممکن است برای 36 روز در رتبه بالایی قرار داشته باشد و سپس در صفحات قبلی قرار گیرد. کارشناسان این تغییر دوره ای را گوگل دنس می نامند.

اکنون با افزایش هوش و سرعت این موتور جستجو ، رقص دیگر زمان مشخصی ندارد!

گوگل به طور موقت رتبه بندی سایت ها را در فواصل نامشخص کاهش می دهد. به این ترتیب سایت هایی با محتوای جدید دیده می شوند. اگر کاربران در دوره افزایش رتبه از سایت راضی باشند ، موقعیت آن بهتر خواهد بود. در غیر این صورت دوباره سقوط می کند.

به این ترتیب ، گوگل به وب سایت های مختلف فرصتی می دهد تا بتوانند صفحاتی را که شایسته رتبه بندی بالا هستند ، شناسایی کند.

اما رضایت کاربر چگونه اندازه گیری می شود؟

رقص گوگل چیست

معیارهای گوگل برای سنجش رضایت کاربران

معیارهای گوگل برای سنجش رضایت کاربران گفتیم که پس از سال 2003 ، گوگل معیارهای خود را تغییر داد. با این تغییر ، سایت های هرزنامه دیگر نمی توانند رتبه بالایی داشته باشند. این روزها ، معیار اصلی گوگل رفتار کاربران است و روز به روز آن را دقیق تر و دقیق تر اعمال می کند.

هنگامی که عبارتی را در گوگل جستجو می کنید ، تعدادی از نتایج را مشاهده خواهید کرد. شما احتمالاً یکی از عناوین جالب و دقیق را انتخاب کرده و وارد سایت خواهید شد. پس از ورود به سایت ، اگر مقاله مورد نظر خود را به راحتی پیدا کنید و اطلاعات مفیدی در مورد آن مشاهده کنید ، به مطالعه ادامه می دهید. در غیر این صورت ، شما به سرعت سایت را ترک کرده و به بقیه لیست نتایج جستجو خواهید رفت.

گوگل رفتار شما را رصد می کند و معیارهای خود را از آن می گیرد. تعداد کلیکهایی که سایت هنگام دریافت کاربران در سایت دریافت می کند. تعداد صفحاتی که از آن سایت بازدید می کنند. تعداد کاربرانی که بلافاصله پس از ورود از سایت خارج می شوند. اکنون مشخص شده است که تأثیر رفتار کاربر در گوگل دنس چیست.

تاثیر Google Dance بر سئو

تاثیر Google Dance بر سئو

همانطور که می دانید مجموعه ای از تکنیک های بهینه سازی سایت سئو نامیده می شود. این تکنیک ها و ترفندها بر اساس نحوه کار الگوریتم های موتور جستجو به تدریج توسعه یافته اند. اما تأثیر گوگل دنس در سئو چیست؟ اساساً آیا ارتباطی بین آنها وجود دارد؟ نه مستقیم عملکرد گوگل دنس مانند الگوریتم های دیگری نیست که بتوان معیار خاصی برای آنها در نظر گرفت.

به عنوان مثال ، می دانید که با بهینه سازی کلمات کلیدی و لنگر متون و استفاده از تصاویر و ویدئو ، می توانید توجه الگوریتم Hummingbird را به سایت خود جلب کنید.

اما هیچ کس نمی تواند بگوید استانداردهای رقص گوگل چیست. هیچ کس نمی تواند بگوید کدام معیارها در جدیدترین رقص گوگل برای بهینه سازی سایت بیشترین ارزش را پیدا کرده است. هیچ ترفند ویژه سئو برای گوگل دنس در دسترس نیست. اما هیچ کاری نمی توانیم انجام دهیم!

همانطور که اشاره کردم ، گوگل دنس رتبه سایت را بالا و پایین می برد و سپس رفتار کاربر را در نظر می گیرد. بنابراین برای استفاده بیشتر از این رقص ، باید کاربران را راضی نگه دارید. در واقع ، شما باید سایت را برای کاربران بهینه کنید. شما باید اطمینان حاصل کنید که اگر رتبه بندی سایت شما توسط گوگل دنس بهتر شده و در معرض دید قرار گیرد ، کاربران بهترین تعامل را با آن دارند.

روش‌های زیادی برای این کار وجود دارد:

  • تیترهای جذاب و ترغیب‌کننده انتخاب کنید.
  • برای صفحات توضیحات متای خوب بنویسید.
  • محتوای مفید و باکیفیت تولید کنید.
  • ساختار لینک‌سازی داخلی را بهبود ببخشید تا کاربران به قسمت‌های مختلف سایت سر بزنند و زمان بیشتری را در آن بگذرانند.
  • از المان‌های جذابیت بصری استفاده کنید.

معیارهای گوگل برای سنجش رضایت کاربران

روش تشخیص رقص گوگل چیست ؟

روش تشخیص رقص گوگل چیست ؟ تشخیص گوگل دنس کار آسانی نیست. حتی گاهی اوقات کارشناسان و متخصصان سئو نیز در این زمینه اشتباه می کنند. هر تاب را نمی توان روی رقص حساب کرد!

افت ناگهانی رتبه ممکن است منجر به سئو منفی یا سئو معکوس شود. ممکن است از طرف سایت های اسپم جریمه شوید یا به آن لینک داده شوید. ممکن است خطایی در سرور وجود داشته باشد ، یا صفحات به درستی نمایه نشوند. بنابراین سایت خود و به ویژه لینک های خود را با مدیر وب سایت کنترل کنید.

اگر در بررسی ها متوجه شدید که سایت شما مشکلی ندارد ، می توانید نتیجه بگیرید که نوسان رتبه به دلیل رقص گوگل است.

بهترین کار در زمان رقص گوگل چیست ؟

بهترین کار در زمان رقص گوگل چیست ؟ گوگل دنس می تواند هم یک فرصت طلایی باشد و هم یک فاجعه!

فرض کنید سایت جدیدی راه اندازی کرده اید. به تمام اصول سئو پایبند باشید. شما محتوای ارزشمند و کاربرپسندی تولید می کنید اما هنوز به رتبه های بالایی نرسیده اید.

یک روز خوش شانس خواهید بود و در رتبه اول گوگل رقص قرار می گیرید. طبیعتاً کاربران از سایت و مطالب خوب و مفید شما استقبال خواهند کرد. نرخ کلیک به سرعت افزایش می یابد. بازدید کنندگان کاربر می شوند و زمان حضور آنها در سایت افزایش می یابد. این یک فرصت طلایی برای شماست. اکنون گوگل ارزش سایت شما را درک کرده و می داند که شما لیاقت داشتن در رتبه های برتر را دارید. بنابراین بعد از رقص امتیاز خوبی خواهید گرفت.

حال تصور کنید که وب سایتی دارید که به روش های مختلف تبلیغ شده است. آیا بک لینک زیادی ایجاد کرده یا خریداری کرده اید؟ کمپین های تبلیغاتی راه اندازی کرده اند. شما گزارشی منتشر کرده اید و. با این روش ها رقبا را حذف کرده اید. حال اگر رقیب شما به صفحه اول گوگل دنس برسد چه می کنید؟ رقیبی که هیچ یک از این موارد را انجام نداده است اما دارای محتوای کاربر پسند است. اکنون گوگل متوجه شده است که رقبای شما از شما بهتر هستند. پس از پایان رقص در رده های پایین خواهید ماند!

طبیعتاً اکنون می خواهید بدانید که بهترین کار هنگام رقصیدن در گوگل چیست. می توانم بگویم نه! اگر اصول سئو را به خوبی رعایت کنید و کاربران را به خوبی در نظر بگیرید ، بهتر است در طول گوگل دنس هیچ تغییر قابل توجهی ایجاد نکنید. برخی از دارندگان سایت با مشاهده افت رتبه بندی تغییرات عمده ای را مشاهده می کنند. آنها ساختار سایت را تغییر می دهند ، به خرید بک لینک می روند.

این اقدامات که هیچ تأثیر مثبتی ندارند ، ممکن است تأثیر منفی نیز داشته باشند. گوگل دنس عملکرد شما را پس از تنزل رتبه کنترل می کند. اگر بلافاصله به خرید بک لینک برگردید ، نتیجه این خواهد بود که به طور طبیعی اعتبار کسب نمی کنید و این همان بلایی است که گفتم!

پس در زمان کاهش یا افزایش رتبه‌های ناگهانی:

  • آرامش خود را حفظ کنید و شتاب‌زده عمل نکنید.
  • روی تولید محتوا و بهبود سایت تمرکز کنید و آن را هر چه بیشتر برای کاربران خوشایند کنید.

حالا که متوجه شدید رقص گوگل چیست و از تاثیر گوگل دنس بر سئو آگاه شدید، از آن بهترین استفاده را ببرید و خود را برای آن آماده کنید. دقت داشته باشید که تمامی تلاش‌های گوگل رفع نیاز کاربران است. با رقص یا بدون رقص، تمرکز خود را روی جلب رضایت کاربران بگذارید! رضایت گوگل هم کم کم جلب خواهد شد.

بلاگ

بهترین کار در زمان رقص گوگل چیستتاثیر Google Dance بر سئورقص گوگل چیسترقص گوگل چیست ؟روش تشخیص رقص گوگل چیستگوگل دنس (Google Dance)گوگل دنس چیست و چه تاثیری بر سئو می‌گذاردمعیارهای گوگل برای سنجش رضایت کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *