چگونه یک رپورتاژ آگهی مؤثر بنویسیم


چگونه یک رپورتاژ آگهی مؤثر بنویسیم

ریپورتاژ سایت

مشکلِ اضافه کردن رپورتاژ آگهی به ترکیبِ محصولِ نهایی، زمان‌بر بودن ساخت و نگارش آن است. من به چند دلیل اجازه‌ی نگارش متن رپورتاژ آگهی را به مشتریانم نمی‌دهم. محول کردن این کار به خود مشتریان احتمال خرید آنها را کاهش می‌دهد. حتی اگر صاحبان کسب‌وکار از تسلط کافی در نگارش برخوردار باشند، گرایش آنها به سمت استفاده‌ از اصطلاحات بیش از حد تخصصی و نوشتن از چیزهایی است که بیشتر برای خودشان مهم است تا خوانندگان. من پی‌برده‌ام که نوشتن متن رپورتاژ آگهی توسط خودمان بسیار بهتر است. اگر هیئت تحریریه دارید، نوشتن متن رپورتاژ آگهی راهی برای مشارکت مستقیم آنها در تهیه‌ی نسخه‌ی نهایی است. اگر هیئت تحریریه ندارید، با فروشنده‌های خودتان، کارمندان دفتری و کارکنان تولیدتان صحبت کنید، ممکن است در میان آنها فردی لایق و علاقه‌مند به نگارش متن پیدا کنید. گزینه‌ی دیگر شما استخدام یک نویسنده‌ی آزادکار (فریلنس) است.برای خرید رپورتاژ آگهی به قسمت رپورتاژ سایت مراجعه فرمایید.

رپرتاژ آگهی‌ها تبلیغات معمولی نیستند، رپرتاژ آگهی‌ها داستان‌اند. آنها نباید به سادگی مواردی را تکرار کنند که در تبلیغات به آن اشاره شده است. نگارش بسیاری از رپرتاژ آگهی‌هایی که در روزنامه‌ی ما به چاپ می‌رسد بر عهده‌ی من است؛ و اینها درس‌هایی هستند که من آموخته‌ام:

  • سعی نکنید به تمام داستان مشتریان‌تان بپردازید. تمرکز خود را بر یک جنبه‌ی جالب‌توجه از کسب‌وکارشان بگذارید؛ مثلا: چطور شروع به کار کردند، جایزه‌ی مهمی که برنده شده‌اند، خدمات جدیدی که ارائه می‌دهند.
  • چهره‌ای برای کسب‌وکارها ایجاد کنید. داستان‌هایی که درباره‌ی اشخاص باشد، گیراتر از داستان‌هایی‌ است که درباره‌ی تشکیلات و سازمان‌ها باشند. به داستان‌هایی درباره‌ی صاحبان آن مشاغل بپردازید، درباره‌ی خانوادشان، کارکنان‌شان و مشتریان‌شان. سعی کنید تصاویری از کسانی که درباره‌ی آنها می‌نویسید به متن اضافه کنید.برای خرید بک لینک به قسمت بک لینک سایت مراجعه فرمایید.
  • درباره‌ی چیزهایی بنویسید که برای خواننده‌ها جالب باشد. مقالاتی درباره‌ی اینکه چطور کسب‌وکارها به مشتریان‌شان کمک کرده‌اند تا کارشان را به‌طور خاصی خوب انجام بدهند. این روش یکی از بهترین ساختارها برای ارائه‌ی تصدیق مشتریان است. به عنوان مثال من شاهد بودم که انتشار داستان «خانم صمدی، همشهری ما» که با اشتیاق وصف‌ناپذیری در مورد خدمات خوب کلینیک زیبایی شبنم صحبت کرده بود، همراه با عکس خندانی از او در کنار پزشک کلینیک، چه واکنش قدرتمندی را در خوانندگان ایجاد کرد.
  • رپورتاژ آگهی را گیرا و جذاب بنویسید. از زبان ساده و محاوره‌ای استفاده کنید و از کاربرد جملات و پاراگراف‌های طولانی بپرهیزید.
  • از تیترهای قدرتمند استفاده کنید و مطمئن شوید برای هر عکس توضیحاتی نوشته‌اید. تحقیقات نشان می‌دهند حتی افرادی که مقالات را نمی‌خوانند، سرتیترها و توضیحات عکس‌ها را مطالعه می‌کنند.

عمومی

بهینه سازی سایتریپورتاژسایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *