بک لینک چیست

درخواست بک لینک

اولین کاری که باید انجام دهید این است که از مردم بپرسید. برخی ممکن است بگویند خوب ، بک لینک طبیعی نیست زیرا ما باید از مردم بپرسیم. اما اگر شخصی می خواهد پیوندی معتبر به شما بدهد و در عوض هیچ چیز عجیب از شما و سایت شما دریافت نکند ، می توانید این نوع پیوند بک لینک را یک لینک موفق و ارزشمند برای سایت خود در نظر بگیرید. برای مثال ، اگر فردی را می شناسید که دارای وبلاگ و سایتی در بین دوستان و آشنایان شما است ، می توانید از او بپرسید: آیا می توانید سایت من را به عنوان شریک سایت و وبلاگ خود و لینکی به سایت ما معرفی کنید؟. حالا اگر او موافقت کرد که پیوندی را از سایت خود به سایت شما به طور مخفیانه به شما بدهد ، آن بک لینک یک لینک بسیار جالب و ارزشمند نخواهد بود. اما اگر آنها نام سایت شما را بدون هیچ مشکلی به طور واضح و قانونی ذکر کرده و به آن لینک دهند ، می توانید آن بک لینک را یک لینک ارزشمند و طبیعی بنامید و گوگل از داشتن چنین پیوندی برای سایت شما قدردانی می کند.

دایرکتوری‌های بک لینک

دایرکتوری‌های بک لینک

برخی ممکن است بگویند ، “فهرست بک لینک معمولی نیست و لینکهای آن جعلی است.” ما در مورد هر سایت دایرکتوری صحبت نمی کنیم ، منظور ما بیشتر سایت هایی است که مانع ورود به سایت ها می شوند و اجازه دسترسی به هیچ سایتی را نمی دهند ، بسیاری از سایت های فهرست راهنما به عنوان هرزنامه شناخته می شوند. دایرکتوری باید مکانی باشد که مشاغل واقعی در آن فهرست شده و افراد واقعاً از آن استفاده می کنند.

دایرکتوری هایی وجود دارد که باید کمی آنها را جستجو کنید تا به سایت مناسب برسید. به عنوان مثال ، شما عکاس مراسم هستید. شما می خواهید فهرست راهنمای محلی را که به افراد درباره خوانندگان ، سالن ها و عکاسان رزرو عروسی ارائه می دهد ، لیست کنید. بک لینک گرفتن از این دایرکتوری بسیار راحت خواهد بود و می تواند ترافیک را به سایت شما ارسال کند ، لینک دادن به این نوع سایت ها شاخص خوبی برای سایت شما است. یافتن این نوع دایرکتوری ها که در آن شماره ها و آدرس رقبای شما نیز گنجانده شده است بسیار راحت خواهد بود. با جستجوی شماره رقبا یا مشاغل در وب می توانید چنین سایت هایی را بیابید و ببینید کجا شماره و سایت خود را ثبت کرده اند.

 منشن نام یا برند ثبت شده

در برخی نقاط ، ممکن است شخصی کسب و کار ، سایت یا نام شما را ذکر کرده باشد اما بک لینک آن را به شما نداده است ، بنابراین بهتر است این افراد را پیدا کرده و از آنها برای انجام این کار تشکر کنید و بعداً بخواهید لینک سایت خود را نیز ذکر کنید به معمولاً از این طریق به راحتی می توانید لینکی به سایت خود دریافت کنید. ابزارهایی وجود دارد که می توانید بفهمید آیا سایت شما در جایی ذکر شده است یا خیر. هنگامی که سایت شما در لیست قرار می گیرد ، برخی از ابزارها به شما اطلاع می دهند.

با این حال ، این ابزارها همیشه دقیق نیستند و ممکن است متوجه ذکر سایت شما نشوند. بنابراین بهتر است همیشه به این ابزارها توجه نکنید و هر ماه برای جستجوی منابع سایت خود در اینترنت وقت بگذارید و سعی کنید بک لینک را از این طریق بدست آورید. یکی از بهترین مکان ها برای جستجوی موارد ذکر شده در سایت شما ، رسانه های اجتماعی است و به راحتی می توانید از شخصی که نام سایت شما را ذکر کرده است بخواهید در صورت داشتن سایتی بک لینک را به شما بدهد.

احیای بک لینک های شکسته

احیای بک لینک های شکسته

یکی از راه هایی که می توانید لینک های خراب را در وب سایت خود پیدا کنید این است که به کنسول جستجوی گوگل بروید و به دنبال خطاهای خزنده باشید. ممکن است شخصی به سایت شما لینک داده باشد اما نشانی اینترنتی شما اشتباه نوشته شده است. برای حل این مشکل دو راه وجود دارد. اولین راه این است که به آن سایت بروید و از آنها بخواهید لینک خراب شده را برطرف کنند. راه دوم این است که همان صفحه را برای نشانی اینترنتی اشتباه ایجاد کنید و یک هدایت مستقیم به آدرس صحیح صفحه ای که ایجاد کرده اید ارسال کنید. در صورت انتخاب روش دوم ، تغییر مسیر ، مقدار بک لینک کمی کاهش می یابد ، اما بهتر است لینکی به صفحه اشتباه داشته باشید زیرا این لینک خطای 404 را در سایت شما ایجاد می کند و هیچ رتبه ای به شما نمی دهد.

مطبوعات بیشتر

اگر چیزی را در مطبوعات ذکر کنید ، توجه بیشتری را به خود جلب می کند. یکی از مشتریان ما محصولی داشت که در اینترنت بسیار محبوب شد. کاری که او انجام داد این بود که هرکسی راجع به او یا محصولش صحبت می کرد و خود را منبع مصاحبه می دانست. ما همچنین با مشتریانی تماس گرفتیم که از او نام بردند اما لینکی باقی نگذاشتند و گفتیم: “آیا می توانید لینک ما را ذکر کنید؟” ما خوشحالیم که با شما مصاحبه کرده ایم و دیدگاه های جدیدی در مورد داستان این محصول به شما ارائه می دهیم. “بنابراین اگر شما انجام دادن در اینترنت تبدیل به یک روند شده است و بسیاری از مطبوعات راجب در مورد آن صحبت می کنند ، این بدان معناست که مردم و خبرگزاری ها به محصول شما علاقه مند هستند. شما می توانید با تلاش مناسب این علاقه را به بک لینک تبدیل کنید.

 محتوای ۱۰ برابر

ما قبلاً به اهمیت 10 برابر محتوا اشاره کرده ایم. محتوای 10 برابر چیست؟ توجه کرده اید که سایت رقیب شما لینک ها و رتبه های زیادی را برای یک صفحه و محتوا به ویژه دریافت کرده است ، اما محتوای مشابهی در سایت شما وجود ندارد. اکنون شما از ابزارهای موجود در اینترنت برای تولید محتوایی 10 برابر بهتر از سایت رقیب خود استفاده می کنید و تمام نقاط ضعف و مشکلات آن را برطرف کرده و سپس منتشر می کنید. فقط در این شرایط می توانید موقعیت بهتری نسبت به حریف خود پیدا کنید. شما باید دلیلی به گوگل بدهید تا محتوای شما را با سایتی جایگزین کند که قبلاً کار خوبی را انجام می دهد و کاربران از آن راضی هستند. این نوع محتوا 10 برابر راهی عالی برای بدست آوردن رتبه و لینک برای سایت شما است.

خوب ، می توانید از این 10 روش برای دریافت بک لینک معتبر به عنوان راهنمای گوگل استفاده کنید. انجام این کار رفتن به سایت های غیرقابل اعتماد برای دریافت بک لینک یا خرید بک لینک معتبر را دشوار می کند. اما اگر بتوانید لینک های سایت خود را از این طریق دریافت کنید ، آن لینک ها دائمی و بسیار معتبرتر از روش های غیر اصولی هستند و شما اصلا نگران اسپم و مجازات های گوگل نباشید. به خود و سایت خود افتخار کنید که چنین لینک هایی دارید!