چرا گوگل بهترین جستجوگر برای سئو بحساب میرود؟


چرا گوگل بهترین جستجوگر برای سئو بحساب میرود

جستجوگر گوگل سال ها و سال ها در خدمت مردم است و بهترین جستجو گر بحساب می رود و امکانات مناسب و بهتری را ارائه می دهد با ما همراه باشید تا بدانیم چرا گوگل بهترین جستجو گر برای سئو بشمار می رود. جهت خرید رپورتاژ آگهی به صفحه اصلی سایت مراجعه فرمایید.

ادامه متن در ادامه مطلب

با توجه به استفاده میلیونی کاربران از موتورهای جست و جو، حضور هر چه بهتر در موتورهای جست و جو، راه حل منطقی و مقرون به صرفه ای در هر برنامه بازاریابی آنلاین می باشد. هر موتور جست و جویی معتبر نیست. هزاران موتور جست و جو وجود دارد، اما تنها عده ی معدودی از آنها دارای اعتبار و محبوبیتی مناسب هستند.

کسب رتبه بالا در موتور جست وجویی که کاربران کمی دارد، فایدهی چندانی ندارد. مدیران سایت ها به دنبال کسب رتبه های بالا در موتورهای جست وجوی مهم و معتبر هستند. بررسی ها نشان می دهد که عمده کاربران وب اطلاعات مورد نیاز خود را به کمک موتورهای جست و جوی معتبر می یابند.

فعالیت گوگل به عنوان موتورجستجو

موتورهای جستجو مانند گوگل پیوندها را دنبال می کنند. آنها پیوندی را از یک صفحه وب به دیگری دنبال می کنند. گوگل شامل یک خزنده، یک شاخص و یک الگوریتم است. خزنده گوگل دنبال لینک ها در وب است. نسخه HTML همه صفحات در یک پایگاه‌داده غول‌پیکر به نام شاخص ذخیره می‌کند. این شاخص اگر کاوشگر گوگل به وب سایت شما بیاید و صفحات وب جدید یا اصلاح‌شده را پیدا کند به روزرسانی می‌شود و نسخه جدید این صفحه ذخیره می‌شود. بسته به ترافیک سایت شما و تعداد تغییراتی که در وب سایت خود ایجاد می‌کنید، خزنده ها یبیشتر و یا کمتر می آیند.

الگوریتم های پنهان گوگل

گوگل پس از شاخص گذاری وب سایت شما می‌تواند آن را در نتایج جستجو نشان دهد. گوگل سعی دارد یک پرس و جوی خاص را با صفحات وب مطابقت دهد که شاخص گذاری شده باشد. برای اینکار گوگل یک الگوریتم خاص دارد که تصمیم می‌گیرد کدام صفحات نمایش داده می‌شوند. اینکه این الگوریتم چگونه کار می‌کند یک راز است. هیچ‌کس دقیقا نمی‌داند چه عواملی در تصمیم‌گیری درباره نتایج جستجو تصمیم‌گیری می‌کنند.

موتورهای جستجو و گوگل

بهینه سازی موتور جستجو(جستجوگرها) عملی برای بهینه سازی سایت ها است و تلاش می کند آنها را در موقعیت عالی در نتایج جستجوی قرار دهد به منظور انجام این کار ، سئو تلاش می‌کند یک وب سایت را با توجه به الگوریتم گوگل شکل دهد. اگرچه الگوریتم گوگل همچنان سری است، طی یک دهه تجربه در سئو به ایده خوبی در مورد عوامل مهم منجر شده‌است.

ارزش خاص لینک ها برای موتورهای جستجو

بسیار مهم است که درک اولیه از چگونگی استفاده گوگل و بسیاری از موتورهای جستجوی دیگر را داشته باشیم. تعداد لینک‌های مربوط به یک صفحه برای تعیین این که این صفحه چقدر مهم است ، استفاده می‌شود. بنابراین هر چه لینک‌های بیشتری یک سایت خاص داشته باشند، موتورهای جستجوی بسیار مهم فکر می‌کنند که این مکان وجود دارد. هر دو لینک داخلی(که از یک وب سایت می‌آیند) و همچنین لینک‌های خارجی(از وب سایت‌های دیگر) می‌توانند به رتبه‌بندی یک صفحه وب در گوگل کمک کنند. با این حال، برخی لینک‌ها از بقیه مهم‌تر هستند. لینک‌هایی از وب سایت‌هایی که تعداد زیادی از لینک‌های ورودی را دارند ، به طور کلی مهم‌تر از لینک‌های وب سایت‌های کوچک با چند لینک ورودی هستند.

بلاگ

گوگل بهترین جتجو گر برای سئوگوگل بهترین مروگرموتور جستجو گر گوگل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *