لینک بیلدینگ یا بک لینک دستی چیست| خرید بک لینکه لینک بیلدینگ


لینک سازی یا لینک بیلدینگ که از عبارت انگلیسی Link Building دریافت شده است به مجموعه فعالیت های شما جهت کسب بک لینک از صفحات اینترنتی جهت ارتقای جایگاه خود در نتایج گوگل گفته میشود.

لینک بیلدینگ معمولا با هدف گذاری روی عبارات یا کلمات کلیدی خاص انجام میگیرد و صرف داشتن لینک های زیاد به معنی موفقیت تجارت شما یا کسب جایگاه بهتر در گوگل نمی باشد.
لینک بیلدینگ

بقیه در ادامه مطلب

عوامل بسیاری مانند اعتبار و پیج رنک سایت مبدا، تعداد لینک های موجود در آن سایت، عبارت لینک شده به سایت شما، تعداد لینک های ورودی به سایت، صفحه لینک شده از سایت شما و نوفالو بودن لینک ها بر فرآیند لینک بیلدینگ تاثیرگذار هستند.

ممکن است این گزینه یکی از رایج ترین انواع لینک بیلدینگ باشد که شما به عنوان سئوکار تا به حال انجام داده اید. اگر کسب و کار خود را تازه آغاز کرده اید و هنوز افراد زیادی شما را نمی شناسند این شیوه را بیشتر از سایر موارد به کار خواهید برد. این نوع بک لینک در برگیرنده تماس با صاحبان سایت ها و وبلاگ نویسان و درخواست لینک برای سایت است. در این شرایط نیز باید دلیلی برای لینک کردن به شما وجود داشته باشد. باید با افرادی تماس بگیرید که سایت‌شان با محتوای سایت شما مرتبط است. اگر با افرادی تماس بگیرید که هیچ ارتباطی با صنعت شما ندارند ممکن است سردرگم شوند که چرا چنین کاری کرده اید.

بلاگ

اموزش لینک گذاری دستیلینک بیلدینگ چیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *