عواقب کپی کردن مطلب از سایت دیگر | عواقب کپی کردن | عواقب کپی کردن مطلب


عواقب کپی کردن مطلب از سایت دیگر ,عواقب کپی کردن , عواقب کپی کردن مطلب

عواقب کپی کردن مطلب از سایت دیگر

عواقب کپی کردن

عواقب کپی کردن

عواقب کپی کردن محتوا

کپی مطلب از سایت های دیگر بدون هیچ ویرایشی و یا با ویرایش کم تاثیرگذاری بسیار منفی در سئو سایت و مطلب شما خواهد داشت. در واقع باید گفت که اگر به فکر انجام سئو برای سئو سایت خود هستید پس کپی کردن محتوا از دیگر سایت و حتی فکر کپی برداری را کنار بگذارید. در واقع الگوریتم پاندای گوگل کیفیت محتوا را مورد بررسی قرار می دهد و در خروجی به رنکینگ سایت ها اقدام می کند در پایین به شما میگوییم چگونه ویرایش کنید مطالب سایت دیگر را.

ویرایش محتوای دیگر سایت ها چگونه باید انجام گیرد؟

اگر به این فکر هستید که محتوای دیگر سایت ها را ویرایش کنید و در سایت خود بگذارید پس باید دقت لازمه را به کار برید تا به عنوان کپی کننده محتوای سایت دیگر شناخته نشوید ک اینکار موجب پنالتی شدن سایت شما بدلیل کپی کنند میشود. هر چهار کلمه را پشت سر هم قرار ندهید و جای جملات و پاراگراف ها را تغییر دهید.

پنالتی شدن سایت به دلیل کپی

الگوریتم پاندای گوگل به طور مرتب آپدیت می شود و در آن کیفیت محتواهای موجود در سایت را آنالیز می نماید. تولید محتوای یکتا که با تیترهای جدید باشد ، تولید محتوای با کیفیت که مورد نیاز کاربر باشد ، تولید محتوا به طور مرتب ، در نظر گرفتن اصول سئو محتوا مواردی هستند که در زمان تولید محتوا باید در نظر بگیرید

برای سئو سایت خود ابتدا محتوای کپی را ویرایش نمایید .

اگر تا حال محتوای خود را از سایت های دیگر کپی می کردید پس همین الان محتواها را ویرایش کنید اما url و آن صفحات را پاک نکنید زیرا که با ارر404 روبه رو می شوید. محتوای صفحات را پاک نکنید و محتوای جدید و یا در فرمت بهتر ترجمه شده از دیگر سایت ها را در سایت خود درج کنید. محتواهای یکتا که با تیترهای جدید در حوزه کاری شما است می تواند شما را در رنکینگ بالاتری در خصوص آن موضوع قرار دهد یادتون باشه تو اولین مطلبی که در سایت خرید بک لینک قرار دادیم واستون گفتم که مهمترین مورد برای افزایش رتبه سایت در گوگل اینکه مطالبتون جدید باشه و کپی کردن مطالب سایت های دیگر و قرار دادن اون در سایت خودتون، نه اینکه مزیتی جز پر کردن صفحات را نداره، بلکه از طرف گوگل هم امتیاز منفی محسوب میشود و میتوانید با کمک لینک بیلدینک یا خرید رپورتاژ آگهی مطلب خود را در گوگل محبوبتر کنید.

 

بلاگ

پنالتی شدن سایت به دلیل کپیروش کپی کردن مطلبعواقب کپی کردنعواقب کپی کردن محتواعواقب کپی کردن مطلبعواقب کپی کردن مطلب از سایت دیگرویرایش محتوای دیگر سایت ها چگونه باید انجام گیرد؟

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *