سه روش اصلی برای بردن سایت در گوگل


افزایش رتبه سایت در گوگل دارای تکنیک های متنوعی است. در این مطلب به سه روش افزایش رتبه سایت در گوگل میکنیم

افزایش رتبه سایت در گوگل دارای روش های زیادی است وهر سئو کار سعی می کند که با استفاده از این روش ها، رتبه سایت خود را در گوگل افزایش دهد. موتور جستجو گوگل در واقع از متد های مختلفی برای تعیین اینکه کدام سایت ها در صفحه اول نشان داده شوند، استفاده می کنند. فرمول اصلی یک راز است که هیچ کسی از آن اطلاع ندارد اما روش هایی برای افزایش رتبه سایت در گوگل وجود دارد که با رعایت آن ها می تواند سایت خود را در صفحه اول قرار داد.

بقیه در ادامه مطلب

روشهای افزایش رتبه سایت در گوگل

1. تولید محتوای ارگانیک و مرتبط

تولید محتوا ارگانیک، امروزه بیشتر از هر چیزی در بهینه سازی سایت تاثیر دارند. گوگل به سایت هایی که از محتوای ناب و غیر کپی استفاده می کند، بیشتر بها و امتیاز می دهند و آن هایی را که محتوای دیگر سایت را کپی کرده، نه تنها جریمه می کند بلکه ممکن است لیست نتایج گوگل هم حذف نماید.

قرار دادن محتوای با کیفیت و مرتبط با موضوع اصلی سایت است. برای مثال اگر سایت شما در مورد سئو است، قرار دادن محتوای در خصوص خرید بلیط نه تنها باعث خدشه دار شدن هویت اصلی سایتتان می شود، بلکه کاربران وب سایت شما را به دلیل تولید محتوای نامرتبط سریعا ترک خواهند کرد و که این ترک سریع، تاثیر منفی در افزایش رتبه سایت در گوگل خواهد داشت. کاربران به وب سایت هایی که مقالات با محتوای مرتبط و با کیفیت قرار می دهند، بیشتر جذب می شوند.

2. به روزرسانی محتوا به صورت مدام و با برنامه ریزی

به روزرسانی محتوا بر اساس برنامه ریزی و به صورت مداوم، نه تنها می تواند باعث جذب کاربران بیشتری هرروز به سایت شما شود بلکه از نظر سئو اهمیت فراوانی دارد و گوگل به این سایت ها که همیشه در حال تغییر و به روز کردن مطالب خود هستند، اهمیت ویژه ای می دهد، البته اگر از محتوای ارگانیک استفاده کنند و از این رو این مساله می تواند افزایش رتبه سایت در گوگل شود.

3. متا تگ ها

در هر صفحه قسمتی وجود دارد به نام تگ <head> که متا تگ ها درآن قرار می گیرند. هر صفحه برای خود متاتگ منحصر به فردی دارد و باید با بقیه متفاوت دارد. متا تگ title یا عنوان و متاتگ توضیحات، دوتا از مهمترین متاتگ ها در افزایش رتبه سایت در گوگل می باشند. در متاتگ ها کلمات کلیدی اصلی را به کار ببرید.

گرد اوری شده توسط ون بک لینک

بلاگ

تولید محتوای ارگانیک و مرتبطروشهای افزایش رتبه سایت در گوگلسه روش افزایش رتبه سایت در گوگل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *