روشهای بهینه سازی مطالب و محتوای سایت و وبلاگ | اموزش بهینه سازی مطالب و محتوای سایت و وبلاگ


روشهای بهینه سازی مطالب و محتوای سایت و وبلاگ | اموزش بهینه سازی مطالب و محتوای سایت و وبلاگ

مهمترین و اولین دلیلی که میتوان برای این شکست ذکر کرد مطالب و محتوای سایت و وبلاگ شماست.

درصد زیادی ار وبلاگنویس ها به کپی برداری از وبلاگهای دیگر میپردازند و انتظار رشد و موفقیت از وبلاگ خودشان را نیز دارند! برای برطرف کردن این مورد شما بعنوان یک وبلاگنویس باید در حو.زه ای بنویسید که درآن حوزه تجربه ی کافی را دارید و از آن مهمتر به آن علاقه نیز دارید. برای مثال اگر حوزه ی تخصصی شما مارکتینگ است نباید در حوزه ی طراحی وب مطلب بنویسید.
بهینه سازی مطالب

بقیه در ادامه مطلب

حتی اگر در حوزه ی خودتان هم بسیار خبره هستید قبل از اینکه اقدام به انتشار یک مطلب کنید درباره ی محتویات آن تحقیق کنید. توجه داشته باشید که اگر اطلاعات نادرست و غلط به کاربرانتان بدهید عملا وجهه ی وبلاگ و وبسایتتان را خدشه دار کرده اید.

برای این منظور میتوانید از سایتها و وبلاگ های برتر در آن حوزه ی خاص استفاده کنید. ضمن اینکه امروزه اکثر افراد مشهور و صاحب نظر در دنیای وب نیز حضور دارند با کمی جستجو میتوانید آنها را پیدا کنید و از آنها نیز کمک بگیرید.

سعی کنید تا حد امکان ساده و صریح بنویسید. از لغتهای خاص و ویژه و بسیار ادبی دوری کنید مخصوصا از بکار بردن واژه های سنگین عربی و فارسی بسیار اصیل  اگر درک مطالب وبلاگ شما سخت , پیچیده و نامفهوم باشد کاربران و بازدید کنندگان زیادی را از دست خواهید داد.

سعی کنید با دقت بهتری تایپ کنید و قبل از انتشار مطلب حتما نگاهی به نگارش و املای کلمات بکار رفته بیاندازید. غلطهای نگارشی را به حداقل برسانید. وجود اشتباهات نگارشی دید بدی به کاربر نسبت به محتوای وبلاگ میدهد. برای مثال تصور کنید که شما دارای مدرک معتبر دانشگاهی در حوزه ی مثلا اقتصاد باشید ولی مطالبتان حاوی اینگونه غلط ها باشد

در هنگام تنظیم کردن مطالبتان حتما به مرتب بودن آنها توجه داشته باشید. برای این منظور از پاراگراف بندی های صحیح , لیست بندی های درست , تیتر های به موقع  استفاده نمایید ضمن اینکه قسمتهای مهم و مختلف یک مطلب باید از بخشهای دیگر قابل تمایز باشد. برای مثال سرفصلهای مختلف باید بولد یا ایتالیک باشند و مواردی از این قبیل. با استفاده از این علائم کاربران سایت درک بهتری نسبت به محتوای یک مطلب پیدا میکنند.

پیروز و موفق باشید

بلاگ

اموزش بهینه سازی مطالباموزش بهینه سازی مطلبروش بهینه سازی مطالبروش بهینه سازی مطلبروشهای بهینه سازی مطالب و محتوای سایت و وبلاگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *