دلیل افت رتبه سایت در گوگل


دلیل افت رتبه سایت در گوگل

دلیل افت رتبه سایت در گوگل ممکن است برای هر سایتی که به قوانین گوگل اهمیت نمیدهد اتفاق بیفتد ، آیا وب سایت شما از صفحه اول گوگل بدون هیچ دلیلی یک شبه از بین رفت و از بالای نتایج به پایین افتاده؟

آیا رتبه بندی خود را چک کرده اید و متوجه شدید به آرامی پایین می روید و نشانه خاصی را نمی بینید؟

دلیل افت رتبه سایت در گوگل

دلیل افت رتبه سایت در گوگل

توجه داشته باشید الگوریتم های گوگل به منظور کمک به افراد برای پیدا کردن سایت های با کیفیت بالا است در حالی که با کاهش رتبه بندی محتوای کم کیفیت ، سایت های بی کیفیت را هدف قرار می دهد یکی از شایع ترین های مورادی ک سایت افت میکند خرید بک لینک و تمدید نکردن بک لینک میباشد ک بهترین راه برای افت نکردن سایت بعد از خرید بک لینک حتما تمدید کنید بعد از اینها در همان سایت های ک بک لینک خریدید حتما خرید رپورتاژ آگهی انجام دهید.

دلایل افت رتبه سایت

ترافیک بازدید کنندگانی که موتورهای جستجوگر مانند گوگل به سایت ما ارسال می کنند در حقیقت یکی از فرصت هایی است که ما می توانیم در تجارت و یا کار خود از آن برای افزایش درآمد و فروش محصولات استفاده کنیم. اما فکر کنید اگر این بازدید کنندگان تنها ۱ ماه از طریق موتورهای جستجوگر به سایت ما وارد نشوند چه اتفاقی می افتد ؟ آیا این به معنای یک شکست برای ادامه فعالیت و رسیدن به هدف اصلی سایت فرضی ما نیست ؟

دلیل افت رتبه سایت در گوگل

دلایل مختلفی وجود دارد که موتور جستجوگر گوگل ، رتبه سایت ما را در صفحه نمایش نتایج جستجو به کاربران اینترنتی کاهش دهد و همچنین گوگل پیج رنک سایت ما را کاهش دهد. شما با آشنایی یا این دلایل کاهش رتبه می توانید از کاهش رتبه سایت خود در آینده در موتورهای جستجوگر جلوگیری کنید و یا در صورتی که هم اکنون این کاهش رتبه برای سایت شما اتفاق افتاده است راه حل های دقیق تری را برای افزایش رتبه سایت خود انتخاب کنید. همچنین این نوشته می تواند اطلاعات خوبی را در اختیار افرادی قرار دهد که در رشته بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجوگر ( سئو ) فعالیت می کنند تا در بررسی و آنالیز سایت هایی که بهینه سازی آن ها را بر عهده دارند از دلیل کاهش رتبه های ناگهانی باخبر شوند.

دلایل افت رتبه و سئو سایت در گوگل

انتخاب کلمات کلیدی اشتباه
به دلیل آخرین بروزرسانی الگوریتم گوگل
تغییر و وب سایت جدید
محتوای کم کیفیت
لینک های کم کیفیت
از دست دادن لینک های با کیفیت بالا
میزبانی و هاست ارزان
مجازات های گوگل
فراموش می کنید رقبا سخت تر تلاش می کنند

چگونه این اتفاق می افتد؟ و چه کاری می توانید انجام دهید تا مشکل را رفع کنید و ترافیک از دست رفته را به دست آورید؟

متاسفانه، اشتباهات سئو ممکن است رخ دهد و باعث افت رتبه و سئو سایت در گوگل شوند.

کارمند تازه کار، سایت های هک شده، محتوای ضعیف، مسائل مربوط به تلفن همراه و سوء مدیریت، می توانند یک سایت را خراب کنند و بدون اخطار یک کسب و کار را نابود کنند.

هنگامی که یک خسارت بزرگ و خرابکاری در یک کسب و کار اتفاق می افتد، نبرد صاحب سایت تازه شروع شده است.

در زیر توضیحات بیشتری در مورد آنچه که برای بهبود سئو و رتبه بندی نیاز است انجام دهید آورده شده است

الویت دادن به مقدار محتوا به جای کیفیت محتوا

محتوا هنوز پادشاه است در حالی که عناصر دیگر سئو برای رسیدن به نتایج بالای موتورهای جستجو نیز مهم هستند، محتوای با کیفیت بالا در بالای لیست قرار دارد.

گوگل می گوید:

محتوا با کیفیت پایین در برخی از بخش های وب سایت می تواند بر رتبه بندی سایت تاثیر بگذارد و بنابراین با حذف صفحات با کیفیت پایین، ادغام یا بهبود محتوای صفحات کم کیفیت و کوتاه به صفحات مفید تر می تواند در نهایت به رتبه سایت کمک کند.

گام اول : محتوای ضعیف را در وب سایت خود پیدا کنید. برای انجام این کار می توانید به Google بروید و site:domain.com را تایپ کنید و ببینید کدام صفحه در Google ایندکس شده است. خوب حالا صفحات بی ارزش و بی ارتباط را بررسی کنید. فراموش نکنید اگر سایت شما با وردپرس ساخته شده است ممکن است صفحاتی بی ارتباط و بدون اطلاع شما در گوگل وجود داشته باشد.

بک لینک سازی غیر طبیعی باعث افت رتبه و سئو سایت در گوگل می شود

اثرات لینک های بی کیفیت آرام و خاموش است اما اگر توسط گوگل محاسبه شود مرگبار است. برون سپاری سایت ها به افراد غیرقابل اعتماد می تواند به این جریمه ها اعمال شوند.

معمولا شرکت های تبلیغاتی غیر سئو کار با ایده های منسوخ شده خود لینک های ضعیف در سایت های شخص ثالث که هرزنامه ایجاد می کنند قرار می دهند تا نتایج کوتاه مدت را برای مشتریان ایجاد کنند. این کار واقعا جواب نمیدهد.

اما آگاه باشید، تیم وب سایت گوگل ممکن است اقدامات دستی بر روی لینک های غیر طبیعی انجام دهد. در واقع پنالتی قطعی و بی بازگشت.

هنگامی که اقدامات دستی انجام می شود، Google از طریق ابزار وب مستر اعلام می کند. اگر یک هشدار برای لینک های غیر طبیعی برای سایت خود داشته باشید بهتر است این پیوندها را حذف کنید و درخواست تجدیدنظر را درخواست کنید.

امیدوارم با این مطلب دلیل افت رتبه سایت در گوگل توانسته باشیم مشکلتون رو حل کرده باشیم

بلاگ

دلایل افت رتبه سایتدلایل افت رتبه و سئو سایت در گوگلدلیل افت رتبه سایت در گوگل

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *