تاثیر ویدئو در سئو سایت


تاثیر ویدئو در سئو سایت

شما نمی توانید قدرت ویدئو را در استراتژی آنلاین خود نادیده بگیرید. آمار ثابت کرده اند که ویدئوها باعث افزایش مشارکت کاربران می شود که منجر به ایجاد ترافیک بیشتر، لینک های بیشتر، ذخیره سازی بیشتر و رتبه بندی بالاتر در نتایج جستجوی گوگل می شود.

میزان اثرگذاری ویدئو بر سئو چگونه است؟

طبق آخرین داده هایی که از به‌روزرسانی الگوریتم‌ های گوگل در اختیار است، صفحات دارای ویدئو، ۵۳ درصد بیشتر احتمال حضور در صفحه نخست نتایج جست‌وجو را دارند.

دوستان گلم اگر میخاهید از قدرت دامنه و چک کردن پیج آتوریتی خود مطلع شوید به  لینک این متن مراجعه فرمایید

البته همچنان هم تاثیر محتوای متنی در سئوی وب‌ سایت را نمی‌توان نادیده گرفت. بهترین روش‌ها برای قرار‌گرفتن در صفحه نتایج ویدئویی گوگل، این است که ویدئوی شما باید کوتاه و کمتر از ۴ دقیقه باشد و همچنین دارای rich video snippets یا همان قطعات کوچک ویدئویی باشد.

شما نمی توانید قدرت ویدئو را در استراتژی آنلاین خود نادیده بگیرید. آمارها  ثابت کردند که ویدئوها باعث افزایش مشارکت کاربران می شود که منجر به ایجاد ترافیک بیشتر، لینک های بیشتر، ذخیره سازی بیشتر و رتبه بندی بالاتر در نتایج جستجوی گوگل می شود.

این مورد رو به شما یاد آوری کنم که اگر با سایت های انگلیسی زبان در ارتباط بوده باشین همواره می بینید که در این سایت ها از ویدئو به تدریج استفاده می شود اما در سایت های ایرانی متاسفانه خیلی کم از ویدئو داخل سایت ها استفاده میشه، استفاده از تکنیک تولید محتوای ویدئویی می تونه یک برگ برنده برای وب سایت شما باشد.

پس به شما وبمستران عزیز همواره توصیه میکنم در کنار خرید بک لینک و خرید رپورتاژ آگهی حتما به سئو محتوا و به خصوص تولید محتوای ویدئویی نیزا برای موفقیت در سئو توجه ویژه نمایید.

بلاگ

آموزش سئوآموزش سئو ویدئواثرگذاری ویدئو بر سئوتاثیر ویدئو بر سئوتولید محتوای ویدئویی برای سئوسئو ویدئوسئو ویدئوییمیزان اثرگذاری ویدئو بر سئونحوه اشتراک گذاری در سئونقش اشتراک ویدئو در سئوویدئو برای سئو چگونه است؟

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *