اموزش تولید متن های باکیفیت برای کسب رتبه در گوگل

اموزش تولید متن های باکیفیت برای کسب رتبه در گوگل

گوگل همیشه به دنبال کیفیت در محتوا است. این موضوع بارها و بارها توسط گوگل اعلام شده است. اما از بین ۲۰۰

فاکتور اعلام شده سئو، کدامیک نقش بیشتری در تعیین کیفیت محتوای صفحات وبسایت شما خواهد داشت؟

در ادامه لیستی از مهمترین پارامترهای بهینه سازی وب سایت که نقش مهمی در تعیین کیفیت صفحه شما از دید گوگل دارد را آورده ایم

گوگل محتوای منحصر به فرد می‌خواهد

محتوا و سئو

گوگل توقع دارد محتوای شما منحصر بفرد باشد. نه فقط در تعداد کلمات یا چینش آنها در جملات، بلکه ارزشی که متن برای کاربر ایجاد می‌کند مورد توجه گوگل است.

تعداد کلمات یا استفاده از long tailها، LSI یا کلمات کلیدی اصلی و نحوه جاگذاری کلمات در محتوا شاید تا پیش از این جواب می داد، ولی دیگر زمان آن رسیده است که چیزی بیشتر از یک محتوای دستکاری شده تحویل گوگل بدهیم.

همینطور تعداد ارجاعات درون مطلب به منابع معتبر باعث افزایش اعتبار محتوای شما خواهد شد.

ضمنا به یاد داشته باشید محتوای شما از نظر املائی بدون ایراد باشد.

لینک‌های داخلی مهم هستند

لینکهای داخلی بسیار مهم هستند، زیرا گوگل از یک بک لینک بیلدینگ داخلی خوب تفسیر میکند که محتوای شما را در کدام دسته بندی قرار دهد. پس برای افرایش رتبه در گوگل، به غیر از لینک‌های بیرونی به منابع معتبر و سایت‌های مرجع، ایجاد لینک‌های داخلی را فراموش نکنید.

بلاگ

اموزش تولید متن های باکیفیت برای کسب رتبه در گوگلاموزش کسب امتیاز در گوگل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *