حذف لینک اسپم|چرا لینک اسپم سایت ها باید حذف شوند

حذف لینک اسپم وب سایت

حذف لینک اسپم وب سایت

اگر اخیراً با لینک های بدی روبرو شده اید. زمان آن رسیده است که برای از بین بردن آنها اقدام کنید. زیرا این لینک ها اثرات مخربی بر رتبه بندی وب سایت شما دارند. بنابراین در این مقاله آموزش سئو در مورد این صحبت خواهیم کرد: این لینک ها چیست ، چگونه می توان آنها را شناسایی کرد و چگونه می توان لینک های اسپم را حذف کرد. خرید بک لینک ارزان آماده فروش بک لینک انبوه ارزان میباشد.

یکی از مهمترین فاکتورهای گوگل برای کسب امتیاز کیفیت لینک است. برای رسیدن به این مهم بسیار تلاش کرده است. اولین باری که چنین لینک حذف شد. در نسخه به روز شده Google Penguin در سال 2012 بود. سپس تغییراتی در آن ایجاد شد و Panda update ایجاد شد. براساس گمانه زنی ها و آخرین تغییراتی که در آپدیت الگوریتم در آوریل گذشته انجام شد. به نظر می رسد که حذف این پشتیبان های لینک ارتباط مستقیمی با کیفیت یک وب سایت دارد.

حذف لینک اسپم وب سایت

داستان گوگل و بک لینک خریداری شده

تمرکز گوگل بر روی وب سایت است که برای رقابت از بک لینک اسپم استفاده می کند. همین چند سال پیش ، اگر می خواستید در لیست برتر موتورهای جستجو قرار بگیرید ، کافی بود شماره بگیرید و چندین هزار لینک سفارش دهید. اما این لینک هابی کیفیت بودند و اصلاً وجود خارجی نداشتند. این خبر خوبی برای گوگل بود زیرا نتایج جستجو نمی توانست اعتبار یک وب سایت را نشان دهد. بنابراین هر کسی که دارای وب و پول سایت باشد می تواند به راحتی رتبه بالایی کسب کند. برای بهبود کیفیت نتایج جستجو ، گوگل راهی برای شناسایی وب سایت های که از طریق منابع قانونی لینک های با کیفیت خوبی ایجاد می کنند. جریمه وب سایت هایی که از لینک های اسپم استفاده می کنند ، ایجاد کرده است.

بنابراین دانستن چگونگی حذف پیوندهای اسپم به سرعت به قسمت اصلی سئو تبدیل شد.

بک لینک چیست

یکی از مهمترین عوامل در تعیین بک لینک بد ، کیفیت و کیفیت وب سایتی است که چنین لینک از آن ناشی می شود. چنین لینک های خطرناکی اغلب به روش های زیر قابل شناسایی هستند:

لینک از وب سایت هایی که هدف آنها تنها سئو است ، لینک یا Link farm گفته می شود. جهت خرید رپورتاژ آگهی ارزان با ما تماس بگیرید

لینک ها از سایتهایی است که به همه امکان دسترسی به محتوا را می دهد. به این معنی که آنها شامل مجموعه ای از مقالات هستند که فاقد انسجام هستند. اینها همچنین نوعی مزرعه لینک هستند.
سایتهایی که عموماً از کیفیت پایینی برخوردار هستند. به عنوان مثال ، سایت هایی با اقتدار دامنه یا اقتدار دامنه پایین ، حاوی مجموعه ای از لینک های خارجی یا محتوای ضعیف و تکراری است.
وقتی لینک های زیادی از کشورهای دیگر دریافت می کنید. به عنوان مثال سایت شما فارسی است اما همه لینک ها انگلیسی هستند.
شما لینکهای زیادی از تنها یک وب سایت دارید.
در مدت زمان کوتاهی لینک های زیادی را از یک وب سایت دریافت کنید. بدان معناست که هزینه این لینک ها پرداخت می شود.

اساساً، گوگل می تواند لینک های “بد” و “اسپم” را تشخیص دهد. فقط به اینكه به غیرطبیعی بودن آنها مشكوك شود.

بک لینک چیست

چگونه می توان لینک های اسپم را شناسایی کرد

همانطور که گفته شد ، در گذشته بسیاری از وب سایت ها به دلیل داشتن بک لینک خریداری شده یا ایجاد شده توسط سئوکار کلاه سیاه جریمه می شدند. اما حتی اگر از این تکنیک ها استفاده نکنید ، ممکن است وب سایت های اسپم بدون اطلاع شما به سایت شما پیوند دهند. به عنوان مثال ، برخی از افراد درگیر سئو منفی می شوند ، یا ممکن است خطاهایی وجود داشته باشد که باعث شود گوگل لینک را غیرعادی پیدا کند.

اولین چیزی که نشان می دهد شما به دلیل بک لینک جریمه شده اید ، افت قابل توجه در رتبه بندی وب سایت شما است.

اگر این اتفاق افتاد ، باید از ابتدا منبع همه لینک های خود را بررسی کنید.

به Google Search Console بروید.
در بخش Dashboard ، گزینه Search Traffic را انتخاب کرده سپس روی “Links To Your Site ” کلیک کنید.
در سمت چپ Who Links The Most مشاهده و روی کلمه “More” کلیک کنید.
سپس ، روی “Download Latest Links” کلیک کنید تا تمام لینک های وب سایت خود را که گوگل از آنها می داند بررسی کنید.
لینک ها را مرور کنید ، به دنبال لینک هایی باشید که ممکن است بی کیفیت باشند.

شناسایی برخی از این پیوندها ممکن است بسیار آسان باشد در حالیکه ممکن است برخی دیگر بسیار دشوار باشد. به دنبال URL های بی کیفیت از جمله حروف بزرگ و کوچک ، وب سایت های خارجی ، سایت هایی باشید که چندین بار به وب سایت شما پیوند داده شده اند.

لیستی از لینک ها را تهیه کنید که مطمئن هستید تأثیر منفی روی رتبه بندی وب سایت شما خواهد داشت.

لینک های اسپم

 چگونه پیوندهای اسپم را حذف کنیم

لازم به ذکر است که لینک های اسپم به سرعت و به راحتی حذف نمی شوند. در حالی که بسیاری از ابزارهای آنلاین در دسترس هستند. بهترین راه برای حذف دستی لینک های بد به شرح زیر است:

اولین قدم این است که با مدیر وب سایت این بک لینک ها تماس بگیرید و از آنها بخواهید چنین لینک های اسپم را حذف کنند. برای انجام این کار ، باید اطلاعات تماس وی را پیدا کرده و یک ایمیل دوستانه برای او ارسال کنید تا چنین درخواستی را ارائه دهد.
شما اغلب پاسخی نمی گیرید. مرحله دوم این است که خود آنها را از بین ببرید. این بدان معناست که از گوگل می خواهیم چنین لینک هایی را در محاسبات الگوریتمی خود لحاظ نکند.
ابتدا باید یک فایل متنی ، ترجیحاً در Google Doc ایجاد کنید و سپس آن را در یک فایل txt کدگذاری شده با ASCII UTF-8 یا 7-bit کپی کنید.
مطمئن شوید که نه تنها سطح دامنه بلکه URL را نیز حذف کرده اید. برای انجام این کار ، “domain” را در جلوی نام هر دامنه اضافه کنید. به عنوان مثال ، اگر بک لینک های شما از سایتی به نام com می آیند ، باید چیزی مانند این را در پرونده متنی خود بنویسید.
سپس به Google’s Disavow Tool page بروید.
وب سایت خود را انتخاب کرده و بر روی “Disavow links” کلیک کنید.
سپس فایلی را که ایجاد کرده اید بارگذاری کنید.

گوگل پیام ترسناکی به شما نشان می دهد که می گوید: “این یک ویژگی پیشرفته است و باید با احتیاط از آن استفاده شود …” خوشبختانه شما مطمئن هستید که چنین لینک ها÷ی اسپم هستند بنابراین پیش بروید و “Submit” را کلیک کنید.

دسته‌بندی نشده

بک لینک چیستچگونه پیوندهای اسپم را حذف کنیمچگونه می توان لینک های اسپم را شناسایی کردحذف لینک اسپم وب سایتداستان گوگل و بک لینک خریداری شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *