بک لینک pbn چیست

بک لینک pbn چیست

یکی از معیارهای ثابت موتورهای جستجو ، از جمله موتور جستجوی گوگل ، تعداد لینک های وارد شده به وب سایت است. البته با گذشت زمان ، نحوه ارزش گذاری این لینک بسیار تغییر کرده است. به عنوان مثال ، در ابتدا تنها چیزی که برای الگوریتم های گوگل اهمیت داشت ، تعداد این لینک ها بود. این امر حیاط خلوت لینک را به عنوان نوع خاصی از مزرعه لینک مهم می کند.

مزرعه لینک مفهومی است که از سال 1999 مورد توجه سئو قرار گرفته است. مزرعه لینک مجموعه ای از سایتهایی است که از طریق بورس لینک به یکدیگر متصل شده اند. همچنین ، با استفاده از این روش ، سایتهای فهرست راهنما ایجاد شدند که هدف آنها معرفی سایتهای خاص در یک زمینه تجاری خاص بود.

به دست آوردن بک لینک لینک از سایت های آن زمان ، صرف نظر از نحوه انجام آن ، رتبه سایت ها را بهبود می بخشد. حتی اگر هدف این لینک خدمت به مخاطبان و کاربران نبود. به عنوان مثال ، حداقل برخی از صاحبان سایتها شروع به ایجاد وبلاگها و سایتهایی کردند که تنها هدف آنها ایجاد پشتیبان pbn لینک برای سایت اصلی بود. اینترنت همچنین مملو از هزاران سایت لینک با موضوعات نامربوط و پراکنده بود.

این فعالیتها ادامه داشت تا اینکه سرانجام گوگل مستقیماً در سال 2014 شروع به کار کرد و از آن زمان ، از روشهایی برای شناسایی فعالیتهای پشت سر هم لینک استفاده می کند. به این ترتیب ، پس از شناسایی این روش لینک ، این شبکه ها را غیرفعال کرده و سایت های مرکزی را جریمه می کند. در مقابل ، کاربران هوشمند توانسته اند راه حل هایی ارائه دهند که معایب استفاده از پشتیبان گیری لینک pbn را کاهش دهد.

انواع خدمات لینک خارجی

آیا امروز هم استفاده از بک لینک pbn مفید است؟

استفاده از لینک های pbn لینک به عنوان گروهی از تکنیک های ناپسند سئو کلاه سیاه طبقه بندی می شود. این گروه از تکنیک ها دارای عوارض و خطرات است. به عنوان مثال ، ممکن است رتبه بندی کلمات کلیدی ضعیف باشد یا ممکن است با مجازات های گوگل مواجه شوید. با این حال ، استفاده از این روش در برخی شرایط ، مانند کوتاه مدت ، برای برخی از مشاغل اینترنتی مفید است و مزایای آن نیز باید مورد توجه قرار گیرد. برخی از این مزایا را با هم مرور می کنیم.

امکان نظارت و کنترل مکان نشر لینک

در روش خارجی لینک ، ما امکان دخالت در عملکرد محل لینک را نداریم. به عنوان مثال ، سایتی که لینک ما در آن قرار دارد ، ممکن است پس از مدتی فعالیت های خود را کاهش داده و تعداد بازدیدکنندگان کاهش یابد. یا ممکن است سایت تمرکز خود را تغییر دهد و مخاطبان تجاری ما کمتر از آن بازدید کنند.

در مقابل ، یکی از مزایای عمده pbn لینک این است که آنها مکان این لینک ها را در اختیار ما قرار می دهند. کافی است محتوای مربوط به کسب و کار سایت اصلی را در این مکان (معمولاً وبلاگ) قرار دهیم تا مخاطبان مربوط به آن موضوع و کسب و کار ما ، از طریق لینک ، به سایت اصلی تبدیل شوند. بر این اساس ، هرچه تعداد بیشتری وبلاگ برای این منظور ایجاد کنیم ، مخاطبان اصلی سایت بیشتر خواهد شد.

از سوی دیگر ، به دلیل این کنترل ، سایت های رقیب نمی توانند لینک را در وبلاگ های ما ارسال کنند. همچنین ، اگر سایت اصلی توسط گوگل مجازات شود ، می توانیم لینک های کم ارزش یا مخرب را حذف کرده و از شرایط مجازات خلاص شویم.

افزایش گزینه‌های لینک‌سازی خارجی

بازگشت لینک pbn تعداد گزینه های خارجی لینک را افزایش می دهد. علاوه بر استفاده از تکنیک های خارجی لینک در زمینه سئو کلاه سفید ، یا همان روشهای مورد تایید گوگل ، ما می توانیم لینک را در شبکه وبلاگهای تحت کنترل خود قرار دهیم. ما می توانیم از سایت های فهرست راهنما استفاده کنیم. همچنین می توانیم از دامنه های معتبری که خاتمه یافته و منتشر شده اند استفاده کنیم.

تاثیر سریع بدون نیاز به محتوای حرفه‌ای

در روش‌های مرسوم سئو ما باید برای ارتقای رتبه سایت خود و یا برای ایجاد رپورتاژ آگهی، تولید محتوا حرفه‌ای، مفید و آگاهی‌رسان مبتنی‌بر اصول سئو تولید و منتشر کنیم؛ اما در روش بک لینک‌های pbn چنین الزامی وجود ندارد.

پیشرفت سریع در رتبه‌بندی گوگل

بک لینک‌های pbn یکی از گزینه‌های افزایش رتبه سایت در گوگل، در کوتاه‌مدت هستند؛ بنابراین شما می‌توانید پیش از شناسایی شبکه بک لینک توسط گوگل، از مزایای ارتقای رتبه در نتایج جستجوی گوگل بهره‌مند شوید و سپس شبکه را از کار بیاندازید یا فعالیت آن را محدود کنید و یا نوع فعالیت را تغییر بدهید.

کاهش هزینه‌های تبلیغات

بازاریابی مبتنی بر سئو ، رپورتاژ آگهی تبلیغات کلیکی همگی دارای هزینه هایی هستند که گاهی مقرون به صرفه نیستند. سایتهای پرتردد همچنین هزینه های قابل توجهی را برای انتشار یا رپورتاژ لینک شما اخذ می کنند. در حالی که در روش بک لینک pbn هیچ یک از این هزینه ها را پرداخت نمی کنید.

چطور از بک لینک pbn استفاده کنیم

چطور از بک لینک pbn استفاده کنیم؟

روش های مختلفی برای استفاده از پشت سر لینک pbn در عمل وجود دارد. اولین راه حل ممکن است خرید دامنه های رها شده باشد. برای یافتن و خرید این دامنه ها می توانید از این منابع استفاده کنید: DomCop ، PBN HQ و SERPDrive. راه حل دوم استفاده از یک شرکت میزبانی مجزا برای هر یک از دامنه هایی است که خریداری می کنید.

راه حل سوم تولید محتوا است. در واقع ، به وب سایت هایی که می خواهید از آنها برای ایجاد شبکه و زنجیره pbn خود استفاده کنید ، باید اعتماد کرد. در غیر این صورت ، پیدا کردن این شبکه برای گوگل آسان خواهد بود. نکته دیگری که باید در نظر داشته باشید این است که در لینک زیاده روی نکنید.

آخرین و مهمترین نکته در این زمینه این است که وقتی به نتیجه دلخواه می رسید؛ اگر برای انجام این کار دقت کافی دارید ، نیازی نیست فعالیت های خود را در این زمینه متوقف کنید ، اما می توانید به صورت دوره ای نگهداری زنجیره pbn را در لیست کارهای خود قرار دهید. به عنوان مثال: پشتیبان های قدیمی لینک را حذف کرده و لینک های دیگر را جایگزین کنید.

انواع خدمات لینک خارجی

استفاده از قابلیت های انواع روش های ایجاد لینک خارجی برای وب سایت های تجاری یکی از بهترین روش ها در بازیابی دیجیتال و تبلیغات آنلاین است. اگر می خواهید از این قابلیت های تبلیغات آنلاین برای اهداف تجاری و توسعه کسب و کار خود استفاده کنید.

ون بک لینک یکی از قدیمی ترین بسترهای تخصصی در زمینه توزیع و انتشار گزارش آگاهی ، خرید پشت لینک و انواع دیگر خدمات مبادله لینک است.ون بک لینک پل های ارتباطی جذابی بین وب سایت یا فروشگاه آنلاین مخصوص کسب و کار شما و مخاطبان گسترده دیگر سایت ها ایجاد می کند ، که کاربران اینترنت را به سایت شما هدایت می کند. با تامین امنیت سایت و خریداران ، مخاطبان محصول و خدمات خود را افزایش دهید.