راههای افزایش سرعت ایندکس مطالب | روش ایندکس سریع مطالب


راههای افزایش سرعت ایندکس مطالب

| روش ایندکس سریع مطالب

طریقه افزایش سرعت ایندکس مطالب

1- برنامه زمانی برای انتشار مطالب جدید

برنامه زمانی بدین معنا هست ک همیشه در یک زمان معین سایت خود را اپدیت کنین و همیشه باید در ان زمان بروز کنین سایت رو چون گوگل سایت شما رو در ان زمان میشناسد اگر در ان زمان اپدیت نشود احتمالش هست چن روز ب سایت شما سر نزند. خرید بک لینک از سایت ون بک لینک هم یادتون نره واسه سایتهاتون بخرین :))

روشهای افزایش سرعت ایندکس مطالب

بقیه در ادامه مطلب

2- خزنده ها را خودتان هدایت کنید

خزنده ها و رباط های گوگل به وب سایت شما سر میزنند، اما اینکه مطمئن باشید مطالب را ایندکس کرده اند یا خیر، مطلب مهمی است که باید به آن توجه کنید. برای سهولت کار میتوانید به موارد زیر دقت کنید:
الف) بارگذاری صفحات سایت باید پرسرعت باشد،این سرعت بارگذاری سایت در بهینه سازی بسیار موثر است و سبب میشود کاربران هم سایت شما را ترک نکنند چه برسد به خزنده ها که زمان زیادی را در سایت نمیمانند.
ب)  آیا مطالب شما از طریق چند آدرس باز میشوند؟ اگر پاسخ بله است باید با روش های گوناگون آدرس های تکراری را حذف کنید.زیرا در صورت باز شدن یک پست از چند آدرس محزا گوگل نمیتواند تشخیص بدهد کدام آدرس را باید به عنوان آدرس اصلی فرض کند و در نتیجه ممکن است به کل آن مطلب را در نظر نگیرد.
ج) آیا وبسایت شما همیشه در دسترس بوده است؟ ممکن است زمان هایی باشد که به دلایل مختلف وبسایت از دسترس خارج شده باشد.گوگل بخشی مفید دارد به نام Crawl Errors که به شما لیستی از صفحات را میدهد که نتوانسته به آنها دسترسی پیدا کند شما با بررسی صفحات میتوانید مشکلات را رفع کنید و گوگل را مجاب کنید دوباره به وبسایت شما سر بزند.

3-درخواست برای بازدید بیشتر

گوگل وبمستر تولز ابزاری دارد که شما میتوانید درخواست دهید سایت شما بیشتر توسط خزنده ها مورد بررسی قرار بگیرد و بازدید شود. ممکن است سایت شما مطالب زیادی داشته باشد که مورد توجه قرار نگرفته است. از پنل مدیریتی گوگل وبمستر خود در گزینه تنظیمات crawl rate را انتخاب کنید.البته زیاد کردن این گزینه شاید خیلی هم جالب نباشد چون گوگل خودش میتواند تخمین بزند چقدر به سایت شما سر بزند.

4- نقشه سایت خود را ثبت کنید

به روز رسانی در سایت خود را در نقشه سایت خود رسم کنید و آن را لحاظ کنید، اگر تغییراتی در کل سایت ایجاد میکنید لطفا بدانید نقشه سایت عنصر بسیار مهمی است و به نوعی خود شما مسیر ها و آدرس ها را به گوگل و خزنده ها میدهید به نوعی که شناسایی بهتری نسبت به سایت شما خواهند داشت. البته تضمینی برای این نیست که گوگل از شرایط شما پیروی کند اما توصیه کرده که در سایت خود و اکانت گوگل وبمسترتان آن را لحاظ کنید.

5- محتوای فعال

اسپایدرها سریعا جذب مطالب جدید و به روز میشوند. اگر شما سیسم بلاگ دارید بهترین پلتفرم است چون با استفاده از این سیستم میتوانید به راحتی مطالب به روز قرار دهید و سایت شما شناخته میشود.

6-ایجاد بک لینک های داخلی

بین مطالب خود پل های ارتباطی قرار دهید. اگر مطلبی مینویسید که کلماتی دارد که در نوشته های قبلی آن را ذکر کردید لطفا لینک آن را فراموش نکنید. در هیچ کاری افراط نکنید چون لینک دهی داخلی خارج از عرف هم به نوعی دفع کننده است. لینک های داخلی پل های ارتباطی وبسایت هستند اگر سایت شما ساختار درستی از لینک های داخلی ندارد پس هیچ پل ارتباطی بین مطالب شما وجود ندارد. لینک های داخلی با ایجاد پل ها باعث میشوند مطالب شما بیشتر در دید اسپایدرها قرار بگیرند و آنها سریع تر از به روز رسانی سایت شما باخبر شوند.

بلاگ

راههای افزایش سرعت ایندکس مطالبروش ایندکس سریع مطالبطریقه افزایش سرعت ایندکس مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *