بیانیه جدید گوگل درباره اسنیپ ها


بیانیه جدید گوگل درباره اسنیپ ها

گوگل در بیانیه ایی اعلام کرد که تغییراتی را در روش نمایش اسنیپت ها در نتایج جستجو بوجود آورده است.

اسنیپت توضیحی از یک صفحه است که در پایین URL در نتایج جستجوهای ارگانیک نمایش داده می شود و مشخص می کند که چگونه به جستار جستجو شده مرتبط می شود.

یکی از کارشناسان گوگل در مصاحبه ایی اعلام کرد :

به تازگی ما تغییراتی را بوجود آوردیم تا اسنیپت هایی توضیحی تر و کارامدتر ارائه دهیم تا کاربران متوجه شوند که صفحات تا چه حدی به جستار و جستجو آن ها مرتبط  است. به همین دلیل اسنیپت ها به طور میانگین طولانی تر شده اند.

در تصویری زیر اسنیپت توضیحی را در صفحه نتایج جستجو گوگل بصورت هایلایت  کادر قرمز رنگ مشاهده می کنید.بقیه در ادامه مطلب

خرید بک لینک ارزان

در چند هفته گذشته سئوکاران و وبمسترها تغییراتی را در اسنیپت های توضیحی مشاهده کرده که طولانی تر شده اند.

هم چنین ابزار  RankRanger این موضوع را بررسی کرده و در نتایج بدست آمده مشخص شده است که طول اسنیپت ها به طور میانگین از 160 کاراکتر به 230 کاراکتر افزایش پیدا کرده است.

در تصویر زیر این رشد را مشاهده می کنید.

بعضی از سئوکاران و وبمسترها اعتقاد دارند که باید توضیحات متا به روزرسانی شود اما ما پیشنهاد می کنیم که این کار اجرایی نشود.

اسنیپت ها به صورت دینامیک بر اساس جستار کاربر و محتوای موجود در هم توضیحات متا و محتوای موجود در صفحه تولید می شود.

اگر گوگل  قصد داشته باشد که اسنیپت های طولانی تری را ارائه دهد از محتوای موجود در صفحات استفاده خواهد کرد.

بلاگ

الگوریتم جدید گوگلبیانیه جدید گوگلبیانیه جدید گوگل درباره اسنیپ ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *