روشی رایگان برای دریافت ترافیک رایگان برای وب سایت


روشی رایگان برای دریافت ترافیک رایگان برای وب سایت

امروزه مهم ترین بحصی که در میان داریم تهیه ی ترافیک رایگان هست که خیلی برای سایت مهم است لذا می توان ترافیک بدون رایگان را نیز تهیه کرد.با ما همراه باشید. خریدار بک لینک اگر هستی به صفحه اول سایت مراجعه فرمایید.

ادامه متن در ادامه مطلب

بهترین راه ها  برای دریافت ترافیک به صورت رایگان

بهینه سازی وب سایت شما برای موتورهای جستجو

موتورهای جستجو همیشه یک راه اصلی برای دریافت ترافیک به صورت رایگان بوده است. به همین دلیل است که شما نیاز به انجام وظایف خود و بهینه سازی سایت خود را به طوری که آن را به خوبی برای کلمات کلیدی که هدف قرار می دهد را انحام دهید. سئو هنوز قوی ترین راه برای دریافت ترافیک به صورت رایگان است و شما واقعا نیاز به سرمایه گذاری در زمان و تلاش در بهینه سازی سایت خود دارید. سئو خیلی دشوار نیست. محتوای سایت خود را به طور مرتب به روزرسانی کنید:

یکی از اولین گام‌ها در ایجاد ترافیک برای سایت خود، بروز رسانی سایت خود است. در مورد سئو، محتوا بسیار مهم است است. اگر محتوای شما خوب و مرتب به روز شده باشد، شما نه تنها شنوندگان وفادار از بازدید کنندگان را دریافت می کنید، بلکه اغلب برای دیدن چه چیزی جدید می‌آیند، اما موتورهای جستجو هم سایت شما را دوست خواهند داشت.

از سایت‌های ارتباط جمعی یا اجتماعی استفاده کنید

سایت‌های ارتباط جمعی(به ویژه محبوب‌ترین آن‌ها) راه قدرتمند دیگری برای دریافت ترافیک برای سایت خود هستند. محبوبیت این سایت ها برای سئو سایت ما بسیار مفید خواهد بود.

از شبکه های اجتماعی توییتر و فیس بوک خود استفاده کنید

شبکه‌های اجتماعی نیز راهی برای دریافت ترافیک هستند. اگر شما در شبکه‌هایی مانند توییتر یا فیس بوک محبوب هستید، ترافیک دریافتی از آنجا می‌تواند به راحتی از ترافیک گوگل و دیگر موتورهای جستجو پیشی بگیرد. درست است که ساخت یک شبکه خوب با بازدید کنندگان زیاد در توییتر و در فیس بوک زمان و تلاش زیادی را می‌طلبد اما به طور کلی نتیجه آن ارزشمند است.

دریافت لینک از سایت های دیگر

راه دیگر برای دریافت ترافیک از دریافت لینک از سایت‌های دیگر است. دریافت لینک از سایت‌های دیگر در رتبه بندی سایت شما درسئو بسیار مفید است، به خصوص اگر شما بتوانید بدون مشخصه معروف nofollow لینک دریافت کنید. اما حتی اگر لینک‌ها nofollow باشند(یعنی آن‌ها برای سئو به کار نمی‌روند )، آن‌ها هنوز به دریافت ترافیک برای سایت شما کمک می‌کنند. اگر بتوانید لینک خود را در یک مکان پنهان در سایت با حجم بالایی از ترافیک قرار دهید، می‌توانید به تنهایی باعث دریافت این لینک دریافت کنید. اگر به لیستی از سایت‌های موجود در سایت خود نیاز دارید، می‌توانید ابزار سازنده Backlink را چک کنید. با این حال، مراقب باشید که لینک خود را عوض کنید چون ارتباط دادن به لینک های اسپم می‌تواند آسیب زیادی به شما بزند.

از هر فرصتی برای تبلیغ سایت خود برای دریافت ترافیک استفاده کنید

تبلیغ رایگان همیشه خوب و مهم است، پس از آن غفلت نکنید. راه‌های زیادی برای تبلیغ سایت شما وجود دارد و برخی از محبوب‌ترین آن‌ها شامل تبلیغات طبقه‌بندی‌شده رایگان، مطالب ارسالی به دایرکتوری، قرار دادن در لیست‌های مختلف، و غیره است.

یک محصول یا سرویس رایگان ایجاد کنید

زمانی که چیز مفیدی را پیشنهاد می‌کنید ، محتوای شما ترافیک بیشتری برای سایت خود دریافت می کنید. انواع زیادی از مطالب مفید وجود دارد که می‌توانید برای سایت خود تولید محتوا کنید و که آن هم تا حد زیادی به رتیبه سایت شما مربوط می شود. شما می‌توانید نوشته هایی همراه توصیه ها یا نکات کوتاه داشته باشید ، اما یکی از قوی‌ترین روش‌ها برای رسیدن به ترافیک، ایجاد یک محصول و یا سرویس رایگان است. زمانی که این محصول یا سرویس محبوب می‌شود و مردم از سایت شما بازدید می‌کنند، احتمال این وجود دارد که آن‌ها از بخش‌های دیگر سایت بازدید کنند.

استفاده از محتوای ویروسی

محصولات و خدمات رایگان برای به دست آوردن ترافیک رایگان برای سایت شما عالی هستند و یکی از بهترین انواع این روش، محتوای ویروسی است. محتوای ویروسی به این دلیل معروف است که مثل ویروس پخش می‌شود – یعنی زمانی که کاربران محتوای شما را دوست دارند، آن را به دوستان خود ارسال می‌کنند ، آن را در مکان‌های مختلف اشتراک می گذارند که آن باعث دریافت ترافیک سایت شما می شود. محتوای ویروسی به تنهایی خود را پخش می‌کند و تنها وظیفه شما ایجاد آن و ارسال آن به چند مکان محبوب است. پس از آن کاربران آن را انتخاب کرده و برای شما توزیع می‌کنند. محتوای ویروسی می‌تواند یک ویدیو یا نمایش داغ باشد ، اما می‌تواند یک مقاله قدیمی خوب یا یک تصویر باشد.

 استفاده از تبلیغات برون‌ خط

تبلیغ غیرمجازی  اغلب فراموش می شود ، اما همچنین راهی  راهی خوب برای دریافت ترافیک است. بله، کامپیوترها در همه جا هستند و بسیاری از مردم زمان بیشتری را آنلاین نسبت به آفلاین صرف میکنند ، بسیاری از زندگی ها و افراد بیشتر وقت خود را به صورت آنلاین و همچنین در زندگی روزمره خود مورد استفاده قرار می دهند. تبلیغ غیرمجازی بسیار قدرتمند است و اگر بدانید چگونه  می توانید از آن استفاده کنید می‌تواند باعث دریافت بازدیدکنندگان زیادی نیز شود. برخی از روش‌های سنتی آفلاین برای ترویج سایت شما شامل کپی URL های شما بر روی کارت‌های کاری شرکت شما و souvenirs و یا چسبیدن آن به وسایل نقلیه شرکت تان. همچنین می‌توانید شروع به فروش تی‌شرت و دیگر کالاهایی با آرم خود کنید و این باعث می‌شود که برند شما محبوب‌تر شود.

 نشانی اینترنتی خود در انجمن ها و گروه های عضو

URL هایی که در انجمن ها به کار گرفته می‌شوند نیز راهی برای دریافت ترافیک هستند. انجمن ها و گروهایی وجود دارد که روزانه میلیون ها بازدیدکننده دارند و اگر شما یک کاربر محبوب در چنین انجمنی هستید، می‌توانید از این برای به دست آوردن ترافیک سایت خود استفاده کنید. زمانی که شما در انجمن ها و افرادی پست های موجود خود چیزی پست می‌کنید، تمایل دارند بر روی لینک وب سایت شما برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد شما کلیک کنند. در موارد نادر ممکن است بتوانید یک لینک عمیق(به عنوان مثال لینک به صفحه داخلی سایت) را به جای لینک به صفح اصلی خود  قرار دهید و این نیز راهی برای هدف قراردادن یک صفحه خاص است. متاسفانه، لینک‌های عمیق به ندرت مجاز هستند.

بلاگ

بهترین راه ها  برای دریافت ترافیک به صورت رایگانترافیک رایگانترافیک رایگان برای وب سایتتهیه ترافیک رایگان برای وب سایت

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *