لینک سازی خارجی چیست | گام های مهم ایجاد استراتژی لینک سازی

استراتژی لینک سازی

لینک سازی خارجی چیست

لینک سازی خارجی چیست , پس از مدتی ، بسته به شرایط و نیازهای مختلف سایت خود ، در فضاهای مختلف به لینک سازی نیاز دارید. از آنجا که لینک سازی خارجی روش های مختلفی دارد و هر یک به کارایی تجارت شما بستگی دارد. برای انجام این کار بهتر و با دقت بیشتر شما به یک استراتژی لینک سازی خارجی مناسب نیاز دارید تا جزئیات لینک سازی خارجی را برای شما ملموس تر کند. مشخص باشید و یک برنامه کلی داشته باشید. جهت خرید بک لینک ارزان با ما تماس بگیرید.

لینک سازی خارجی

با ایجاد یک برنامه لینک سازی خارجی ، شما می فهمید که چه زمانی بهترین زمان برای ساختن لینک سازی خارجی است. روش خوب برای ساختن لینک خارجی ، نحوه ساختن لینک خارجی ، ساختن لینک خارجی و در واقع داشتن یک استراتژی لینک سازی خارجی. برنامه لینک سازی جایی محقق شد که روند ساخت لینک خارجی در زمان های مختلف مشخص شده باشد.

خوب است توجه داشته باشید که لینک سازی خارجی قلب سئو خارجی است و در بحث لینک سازی خارجی نیز می توانید از سایت خود و در واقع از محتوای سایت خود به سایت های دیگر بروید. همچنین می توانید از سایت های دیگر به روش های مختلف به سایت خود لینک دهید. آنچه در این مقاله به آن خواهیم پرداخت روشها و نحوه ایجاد لینک های مختلف از سایتهای دیگر به سایت شماست.

در حقیقت ، ما می خواهیم ببینیم که چگونه می توان برای لینک سازی استراتژی خارجی از سایت های دیگر به سایت خود ایجاد کرد تا بتوانیم محصولات ، خدمات ، مقالات و تجارت خود را به صورت منسجم تری با دیگران به اشتراک بگذاریم تا آنها نیز بتوانند از آنها استفاده کنند. همچنین در صورت لزوم از محصولات و خدمات تجاری ما استفاده کنید.

البته علاوه بر موارد فوق، اهداف دیگر در لینک سازی خارجی بسته به شرایط کسب و کار و سایت شما وجود دارد ، مانند افزایش قدرت دامنه سایت شما ،  کار شما ایجاد آگاهی از نام تجاری شماست ، دریافت اطلاعات ، معرفی محصولات ، معرفی خدمات و مواردی از این قبیل ، که می توانید از لینک سازی خارجی در شرایط مختلف استفاده کنید.

 

استراتژی لینک سازی خارجی چیست؟

استراتژی خارجی لینک سازی برنامه ای است که از تجزیه و تحلیل های مختلف گرفته شده و تعیین می کند که لینک سازی های خارجی بر اساس اهداف و شرایط تجاری چگونه استوار هستند. در این برنامه ، جزئیاتی از جمله اینکه چه زمانی بهترین زمان برای داشتن لینک سازی خارجی است. روش خوب برای ساختن لینک خارجی ، نحوه ساخت لینک خارجی ، مکان ساخت لینک خارجی چیست.

چرا به یک استراتژی لینک سازی خارجی نیاز دارید؟

از آنجایی که لینک سازی خارجی روش های مختلفی دارد و هر یک از آنها به اثربخشی تجارت شما بستگی دارد. ایجاد یک برنامه لینک سازی خارجی مناسب می تواند به شما کمک کند تا ابعاد مختلف تجارت خود را بهتر و سریعتر به مخاطب معرفی کنید. بگذارید در صورت لزوم از تجارت شما استفاده کنند.

نحوه تنظیم استراتژی لینک سازی خارجی

موارد مختلفی وجود دارد که می تواند به شما در ایجاد استراتژی مناسب برای استراتژی خارجی لینک سازی شما کمک کند. در ادامه این مقاله به مهمترین نکاتی اشاره خواهیم کرد که بهتر است در تنظیم استراتژی لینک سازی خارجی به آنها توجه شود و در واقع با پیروی از این مراحل به یک برنامه عملی در لینک سازی خارجی خواهید رسید. این مراحل عبارتند از:

  • بررسی و تعیین اهداف کسب و کار
  • تحلیل رقبا
  • زمانبندی جهت انتشار
  • تعیین فضا برای لینک سازی خارجی

 

 بررسی و تعیین اهداف کسب و کار

تعیین هدف بحث گسترده ای است که می توانید در بخشهای مختلف تجارت خود انجام دهید. در واقع ، در هدف گیری استراتژی لینک سازی ، شما هدف ایجاد ایجاد بک لینک لینک در رسانه های مختلف را تعیین می کنید. هدف گذاری باید متناسب با ظرفیت تجارت شما باشد.

تحلیل رقبا در تعیین استراتژی لینک سازی خارجی

 تحلیل رقبا

نکته دیگری که باید هنگام تعیین استراتژی لینک سازی خود به آن توجه کنید ، تحلیل رقبا است. یکی از مهمترین جنبه های سئو است. در واقع ، با تجزیه و تحلیل رقبا ، می توانید بفهمید که مثلاً مخاطبان تجاری شما کجا بیشتر هستند. رقبای شما بیشترین استفاده را از آن می کنند.

داشتن دید واضح از سایت خود و همچنین رقبا و کسب اطلاعات در مورد لینک سازی آنها به شما کمک می کند تا یک استراتژی لینک سازی دقیق بنویسید.

 

برای تحلیل رقبا می توانید به تحلیل صفحه به صفحه سایت خود با رقبای جدی کسب و کار خود بپردازید. برای اینکار ابزارهای مختلفی برای تعیین عملکرد رقبا وجود دارد. از مهمترین آنها می توان به ahrefs و ابزار Moz اشاره کرد که می توانید با استفاده از آنها عملکرد رقبایتان را ارزیابی کنید و به تحلیل لینک های خارجی آنها بپردازید و در برنامه لینک سازی خود از آن ها استفاده کنید.

یکی از مواردی که ما در تجزیه و تحلیل رقبا متوجه می شویم این است که چقدر رقابت در کلمه کلیدی مورد نظر شما برای رتبه بندی وجود دارد و در این زمینه می توانید بک لینک های لینک مورد نیاز برای سایت و صفحات خود را مشاهده کنید.

یکی دیگر از اطلاعات مهم که تحلیل رقبا به ما نشان می دهد ، روش لینک سازی رقبا است. از کدام سایت ها بک لینک لینک دریافت کرده اند ، یا مثلاً روش لینک سازی آنها بیشتر گزارشگری آگهی بوده است ، یا در انجمن ها فعال بوده اند یا شبکه وبلاگی دارند؟

ما پیشنهاد می کنیم همه این موارد را برای صفحات مهم سایت خود تجزیه و تحلیل کنید و جزئیات آن را برای همه رقبا در یک فایل اکسل بنویسید.

تعیین فضا در لینک سازی خارجی

 تعیین فضا برای لینک سازی خارجی

برای ایجاد یک استراتژی لینک سازی ، باید لینک سازی را در فضاهای مختلف با توجه به محتوایی که دارید لینک سازی کنید. شما می توانید این کار را بسته به شرایط تجاری در فضاهای مختلف بعدی انجام دهید. فقط به عنوان یک نکته کلی باید به خاطر داشته باشید که به طور کلی هنگام انتخاب فضای مناسب (مانند سایت ها ، انجمن ها ، فضای گزارش آگهی) برای مواردی مانند اعتبار دامنه ای که می خواهید لینک را از آن بگیرید. محبوبیت صفحه لینک ، توجه داشته باشید که محتوا مربوط به آنها و شما ، متن استفاده شده در لینک را یادداشت کنید.

فضاهای مختلفی که می توانید برای انجام لینک سازی خارجی استفاده کنید:

 

 لینک سازی خارجی در شبکه های اجتماعی کسب و کار خود و فعالیت در آن

تعداد کاربران شبکه های اجتماعی روز به روز در حال افزایش است. بنابراین با توجه به تجارت شما حضور فعال در شبکه های اجتماعی ضروری است تا بتوانید با مشتریان خود ارتباط برقرار کنید. شبکه های اجتماعی بستر مناسبی برای معرفی محصول ، خدمات ، محتوا و … مربوط به تجارت شما هستند و یکی از مهمترین آنهاست. اینکه کدام شبکه اجتماعی برای کسب و کار شما بهترین است به تجارت شما بستگی دارد و شما می توانید با توجه به موارد مختلف از مناسب ترین آنها استفاده کنید و باید در این مورد تحقیق کنید.

اشتراک ویدیو در سایت های اشتراک ویدیو مانند یوتیوب و آپارات ، اشتراک تصویر در سایت های اشتراک تصویر مانند Pinterest ، اشتراک مقاله در سایت های اشتراک مقاله مانند SlideShare نیز از جمله فعالیت هایی است که می توانید با توجه به تجارت خود انجام دهید. دادن.

لینک سازی خارجی در شبکه های اجتماعی عمومی

 لینک سازی خارجی در شبکه های اجتماعی عمومی

سایتهای مختلفی وجود دارند که محتوای خاصی تولید نمی کنند و در واقع فقط بستری برای ارسال مطالب توسط افراد دیگر هستند. با ایجاد یک حساب کاربری می توانید عضو شوید و مقالات تجاری خود را که مشکلات آن صنعت را برطرف می کند به اشتراک بگذارید و یا حتی خدمات و محصولات مرتبط با تجارت خود را معرفی کنید. به عنوان مثال ، سایت ویرگول یکی از سایت هایی است که می توانید مطالب خود را در آن به اشتراک بگذارید.

هر یک از این شبکه های اجتماعی عمومی کاربردهای خاص خود را دارند ، به عنوان مثال ، برخی از آنها برای فضا برای به اشتراک گذاشتن محتوای علمی هستند ، برخی برای ارتباط مشاغل با یکدیگر هستند.

 

 فعالیت در سایت های مرتبط

چندین سایت وجود دارد که به تجارت شما مرتبط هستند و شما می توانید محصولات ، خدمات ، مقالات و تجارت خود را به صورت رایگان معرفی کرده و پست ها را به عنوان مهمان به اشتراک بگذارید. علاوه بر ارسال مطالب مختلف در این سایت ها ، می توانید نظرات و پاسخ هایی را که می دانید در قسمت نظرات و سوالات کاربران آن سایت ها به اشتراک بگذارید تا به افرادی که به دنبال نظرات و پاسخ ها هستند کمک کند. اگر محصولات ، خدمات ، مقالات و تجارت شما به افراد دیگری نیاز دارد تا شما را بشناسند.

 فعالیت در فروم ها و انجمن ها

می توانید انجمن های آنلاین مرتبط با تجارت خود را پیدا و راه اندازی کنید. به سوالات پاسخ دهید ، البته اگر جواب آن را می دانید! و در مورد پیامهای ارسال شده نظر دهید ، البته اگر نظری دارید. در بعضی از انجمن ها مجاز به قرار دادن لینک هستید و همچنین می توانید سایت خود را معرفی کنید البته اگر سایت شما مربوط باشد .

با این کار می توانید علاوه بر مفید بودن برای کاربران آن سایت ، برند خود را نیز معرفی کنید ، به عنوان مثال لینک سایت خود را به مخاطبان معرفی کنید.

لینک سازی خارجی در وبلاگ

 لینک سازی خارجی در وبلاگ ها

تا چند سال پیش ، وبلاگها بیشترین بازدید را در فضای مجازی داشتند ، اما هنوز از وبلاگ ها استفاده می شود. وبلاگ ها یکی از بهترین راه ها برای تبلیغ تجارت شما به مخاطبان شما هستند. مقالات مرتبط با محتوای مفید ایجاد کنید ، که علاوه بر افزایش سطح اطلاعات کاربران ، آنها را با حرفه و محصولات شما نیز آشنا می کند.

بسیاری از سایت ها علاوه بر سایت اصلی خود دارای وبلاگ نیز هستند. همچنین می توانید در کنار سایت خود وبلاگ داشته باشید و محتوای متناسب با تجارت خود تولید کنید.

مطمئناً امروزه مطالب از اهمیت بسیاری برخوردار هستند و اگر مثلاً چندین وبلاگ با محتوای بی کیفیت داشته باشید ، قطعاً فایده ای نخواهد داشت. با تولید محتوای مرتبط و لینک سازی در سایت خود می توانید از وبلاگ ها برای لینک سازی خارجی استفاده کنید.

ذکر نام برند (برند منشن)

ذکر نام برند (برند منشن) در جاهای مختلف

ذکر نام تجاری بدون لینک یا همراه با لینک در سایت ها و فضاهای مختلف مورد دیگری است که علاوه بر کمک به شما در شناخت نام تجاری خود ، در صورت خوب بودن محتوا ، محصولات ، خدمات و … می تواند برای برند شما نیز معتبر باشد. شما را بیاورید و همچنین اگر با لینک است می توانید ورودی برای سایت خود داشته باشید.

 خرید بک لینک

باطن خارجی لینک یا لینک یک لینک است که در سایت دیگری قرار می گیرد و به صفحه سایت شما اشاره می کند. همچنین ، اگر لینک را در سایت خود قرار دهید که به سایت دیگری اشاره دارد ، این یک لینک خارجی برای آن سایت خواهد بود. خرید لینک به عقب یکی از راه هایی است که می توانید آن را از سایت های دیگر لینک دریافت کنید. باید توجه داشته باشید که خرید بک لینک تنها در صورتی می تواند مفید باشد که برای شرایط سایت شما مناسب باشد و از کیفیت مطلوبی برخوردار باشد و اگر فاکتورهای لازم را نداشته باشد یا برای سایت شما لازم نباشد منجر به مجازات سایت شما. به طور کلی رتبه سایت خود را کاهش دهید.

رپورتاژ آگهی در لینک سازی خارجی

 رپورتاژ آگهی

گزارش آگهی روش عالی دیگری است که می توانید از لینک سازی خارجی استفاده کنید. رپورتاژ آگهی به معنای ایجاد محتوای پولی در یکی از سایت هایی است که معمولاً در زمینه کاری شماست و از اعتبار بالایی برخوردار است. در این مقاله ، شما می توانید اهداف مختلفی از تجارت خود را ذکر کنید مانند ذکر نام تجاری (ذکر نام تجاری) (برای اینکه مردم از نام تجاری شما بدانند) ، معرفی محصول ، معرفی خدمات ، به اشتراک گذاری مقالات مرتبط با تجارت شما و در یک مقاله بنابراین که خوانندگان با آنها آشنا شوند و در صورت لزوم از آنها استفاده کنند و به وب سایت شما مراجعه کنند. جهت خرید رپورتاژ آگهی ارزان با ما تماس بگیرید.

به عنوان مثال ، این که چه موقع باید در مورد یک آگهی گزارش تهیه کنید ، از چه کلمات و صفحاتی استفاده کنید ، کجا منتشر کنید ، نحوه نوشتن ، همه مواردی است که باید با توجه به شغل خود به آنها توجه ویژه داشته باشید.

زمان بندی در لینک سازی خارجی

 زمان بندی جهت انتشار

هنگامی که تعداد لینک مورد نیاز برای صفحات و سایت شما و روش ترجیحی لینک سازی در فضاهای مختلف مشخص شد ، اکنون می توانیم برای آن برنامه ای بنویسیم. به عنوان مثال در برنامه ، مشخص می کنید که در کدام فضاها و در چه زمان هایی این کار را انجام دهید ، اما برای این کار می توانید از چیزی مانند تقویم محتوا استفاده کنید تا بتوانید این کار را به صورت یکپارچه انجام دهید.

به عنوان نکته پایانی این مقاله ، توجه داشته باشید که با ایجاد یک استراتژی لینک سازی خارجی در کنار عوامل دیگر ، می توانید در تجارت خود بهتر عمل کنید و می توانید تجارت خود را بهتر و سریعتر به مخاطبان خود ارائه دهید. توجه داشته باشید که این امر به زمان نیاز دارد و شما باید از این طریق صبور باشید و سئو حوزه صبر است. برخی از محتوای کسب و کار شما ممکن است 3 تا 6 ماه طول بکشد تا در صفحه نتایج رتبه بندی بالایی داشته باشید. ما به شما پیشنهاد می کنیم که یک برنامه 6 ماهه برای  لینک سازی خارجی طراحی و امتحان کنید و در این 6 ماه ، بسته به ظرفیت کسب و کار و رقبا ، بهترین لینک سازی خارجی را انجام دهید.

همچنین ، اگر سایت مرتبط با مشاغل شما جدید است و شما به تازگی راه اندازی کرده اید ، پیشنهاد می کنیم برای لینک سازی عجله نکنید و سعی نکنید همه موارد بالا را در تهیه یک استراتژی لینک سازی خارجی یک شبه انجام دهید ، رقبای شما نیز همین کار را می کنند. نداشته اند در چند ماه اول راه اندازی یک سایت ، فقط محتوای با کیفیت در حوزه کسب و کار خود تولید کنید و انجام صحیح آن به گوگل کمک می کند شناخت بهتری از سایت داشته باشد و سایت شما را به درستی دسته بندی کند. پیشنهاد ما برای سایت های جدید در بحث لینک سازی خارجی این است که فقط ساخت صفحات شبکه مجازی برای تجارت خود و معرفی سایت در آنها در سه ماه اول و پس از مدتی و تولید محتوای با کیفیت ، شروع به ایجاد یک استراتژی کنید. لینک سازی را متناسب کنید تا بتوانید به سرعت محصولات و خدمات تجاری خود را به دیگران معرفی کنید تا در صورت لزوم از آنها استفاده کنند.

 

نتیجه گیری

به طور کلی ، لینک سازی خارجی ، که در واقع قلب سئو خارجی است. به مجموعه فرایندها و فعالیتهایی اشاره دارد که شما برای دریافت لینک معتبر از سایتهای دیگر انجام می دهید. اما برای اینکه بدانید چه زمانی باید لینک سازی را بیرونی کنید ، لینک سازی را کجا خارجی دهید. لینک سازی را چگونه خارجی کنید ، و … شما به یک برنامه منسجم نیاز دارید که استراتژی لینک سازی خارجی برنامه ای است که به شما در لینک سازی خارجی متناسب با سایت شما کمک می کند. در این مقاله ، ما بحث می کنیم که استراتژی خارجی لینک سازی چیست و چرا لازم است. علاوه بر این ، نکاتی را که باید هنگام تنظیم استراتژی لینک سازی در نظر بگیرید به شما معرفی کرده ایم. به خاطر داشته باشید که طراحی یک استراتژی کامل لینک سازی وقت گیر است. در این مقاله ، هدف ما آشنایی شما با نحوه طراحی این استراتژی بود. در کل ، با دنبال کردن 4 قدم برای تهیه یک استراتژی لینک سازی خارجی ، یعنی بررسی و تعیین اهداف تجاری ، تجزیه و تحلیل رقبا ، تعیین فضای لازم برای لینک سازی و تعیین زمان انتشار ، می توانید در یک برنامه لینک سازی خارجی قرار بگیرید . به تجارت خود برسید ، که امیدواریم بتوانید در تجارت خود بهتر عمل کنید.

بلاگ

استراتژی لینک سازی خارجی چیستتحلیل رقباتعیین فضا برای لینک سازی خارجیچرا به یک استراتژی لینک سازی خارجی نیاز داریرپورتاژ آگهیفعالیت در فروم ها و انجمن هالینک سازی خارجی در شبکه های اجتماعیلینک سازی خارجی در شبکه های اجتماعی عمومیلینک سازی خارجی در وبلاگ هانحوه تنظیم استراتژی لینک سازی خارجی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *