چگونه سایت خود را ازاسپم گوگل خارج کنیم


چگونه سایت خود راازاسپم گوگل خارج کنیم

اسپم گوگل

به گزارش شرکت  ون بک لینک : روشهای زیادی برای در اوردن سایت خود از پنالتی یا همان اسپم وجود دارد ک ما اینجا به شما در اوردن سایت از اسپم از وبمستر را توضیح میدهیم

  1. ابتدا وارد سایت گوگل وبمسترشوید.سپس دامنه ای که بن شده راازلیست سایت های خود انتخاب کنید.(اگرچندین سایت دارید)
  2. عبارت By submitting this request, I acknowledge that را تیک کنید. باتیک زدن این گزینه به گوگل تعهد میدهید که دیگرخطایی ازشما سرنمیزند.
  3. قسمت خیلی مهم اون قسمت توضیحات میباشد.درکادر خالی باید توضیحات را بنویسید.
    فقط دقت کنید که:
    متنی که نوشته میشود باید حتما انگلیسی باشد وبصورت صحیح نوشته شود.این نکته رانیز به خاطرداشته باشید که متن نوشته شده حتماباید احترام آمیزباشد.زیرا این متن توسط ناظران گوگل خوانده میشود آنان انسان هستند ونیازبه احترام ومحبت دارند. برای خرید رپورتاژ آگهی به قسمت رپورتاژ سایت مراجعه فرمایید.

4.سپس باید درمورد دامنه خود توضیحاتی ثبت کنید. که این سایت شخصی است یا تجاری.
توضیح بدید که فهمیدید سایتتون بن شده است. برای ناظران مهم میباشد که بدانند شمانیزپیگیرسایت خودبوده اید.
بعد در مورد این توضیح دهید که بنظر خودتان چه کاری کردید که گوگل شما را بن کرده است! این را حتما ذکر کنید چون شما با اینکار نشون میدهید که میدانید مشکل چیست ومیتوانید حلش کنید! بعد هم درباره اقداماتتان برای خارج کردن سایت از اسپم و رفع اشتباهتان بنویسید.برای خرید بک لینک به قسمت بک لینک سایت مراجعه فرمایید.
گوگل از شما یک برهان قاطع میخواد که نشان دهید مشکلاتی را که باعث شده سایتتان بن شود را برطرف کردید.حدود چندهفته زمان میبرد که درخواست شما بررسی شود.دراین مدت بهینه سازی سایت خودراانجام دهید.

بلاگ

اسپم گوگلاموزش رفع اسپم سایتچگونه سایت خود راازاسپم گوگل خارج کنیمدر اوردن سایت از اسپمطریقه در اوردن سایت از اسپم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *