ویژگی های یک وب سایت خوب وحرفه ای


ویژگی های یک وب سایت خوب وحرفه ای

وب سایت

سوالاتی دراین زمینه وجود دارد که برای اینکه یک سایت حرفه ای را طراحی کنیم باید چه اصولی را رعایت کنیم.بامطالعه تمامی منابع دراین رابطه مورادزیادی مطرح شده است. این مقاله نیزبه چندین مورد اشاره کرده است.برای طراحی وب سایت حرفه ای باید توجه داشته باشیم که برای چه کاری و با چه هدفی سایت طراحی می کنیم.توجه نکردن به نوع کاربرد و هدف وب سایت باعث می شود که ما نتوانیم طراحی سایت حرفه ای انجام دهیم.

1- نقشه منطقی برای طراحی وپیاده سازی وب سایت:

به شکلی که کاربر پس از ورود به وب سایت به راحتی متوجه عمکرد وب سایت و نیز متوجه کاربرد بخش های مختلف آن بشود. داشتن یک طرح و نقشه راه استاندارد در طراحی سایت باعث کاربرپسند بودن و امتیاز بهتر در سئو وب سایت شما خواهد شد.برای خرید رپورتاژ آگهی به قسمت رپورتاژ سایت مراجعه فرمایید.

2- نمایش اطلاعات مهم مربوط به کسب و کار در قسمت های مهم وب سایت:

کاربرای دروب سایت دنبال خدمات و محصولاتی میباشند.برای همین بهتراست این اطلاعات مهم رابرای کاربران درقسمت اصلی سایت قراردهیم.زیرا لینک های شبیه سازی درباره ماواطلاعات غیرضروری کاربررا کلافه میکند.

3- اطلاعات تماس بامابهتراست درمعرض دیرکاربرباشد:

این مورد جالب نیست که کاربردروب سایت به دنبال اطلاعات تماس بگردد.بهتراست در اطلاعات تماس راه های تماسیخودرادرسایت قراردهید که همیشه به آن پاسخگوباشید.اگرگاهی اوقات تلفن خود راازدسترس خارج میکنید پس بهتراست دراطلاعات تماس خود فقط ازایمیل استفاده کنید.

4- در طراحی وب سایت از لینک دهی مشخص و نام های واضح برای منوها و لینک ها استفاده نمایید:

استفاده از نام های مشخص و استاندارد به کاربر وب سایت حرفه ای شما حس خوبی خواهد داد و او را دچار سردرگمی نخواهد کرد. در لینک دهی سعی کنید نوشته لینک مشخص باشد که برای ورود به   کدام صفحه و انجام چه کاری است.

5- امنیت یکی از مهم ترین ویژگی های وب سایت حرفه ای است. در طراحی وب سایت کسب و کارهای مهم به نکات امنیتی بیشتر توجه نمایید.می توانید    با گذاشتن یک گواهی امنیت ssl بر روی وب سایت خود اعتبار وب سایت خود را افزایش دهید و در نتیجه اعتماد کاربران را به وب سایت حرفه ای خود افزایش دهید.برای خرید بک لینک به قسمت بک لینک سایت مراجعه فرمایید.

6- استفاده از امکان نشر مطالب و خدمات وب سایت شما در شبکه های اجتماعی. رسانه های اجتماعی نقش مهمی در بازاریابی اینترنتی کسب و کار شما  خواهند داشت. پس در طراحی وب سایت حرفه ای امکانی را فراهم نمایید که کاربر در صورت تمایل بتواند صفحه مورد نظرش را در شبکه   اجتماعی دلخواهش به اشتراک بگذارد.

7- نمایش مناسب وب سایت شما در موبایل یکی از مهم ترین ویژگی های وب سایت حرفه ای می باشد. طراحی شما باید خود را ابعاد نمایشگرهای مختلف تطبیق    دهد تا همه کاربران بتوانند از وب سایت شما استفاده نمایند.

 

عمومی

وب سایت حرفه ایویژگی های سایت خوب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *