نکاتی برای کسب رتبه در گوگل


نکاتی برای کسب رتبه در گوگل

نکاتی برای کسب رتبه در گوگل راهی برای برتر کردن سایت خود در گوگل این نکات را باید کاملا دقیق بروی سایت خود پیاده کنیم تا به نتیجه ای برسیم در پست های قبلی با سئو اشنا شده ایم حال می خواهم دوباره یاد آوری کنم و نیز نکات مهم را ذکر فرمایم همراه ما باشید. شرکت ون بک لینک بهترین فروشنده بک لینک در ایران گرآورنده این پست میباشد.

بقیه متن در ادامه مطلب

نکاتی برای کسب رتبه در گوگل

نکاتی برای کسب رتبه در گوگل امروزه در اغلب موارد کسب و کار آنلاین با مسئلهی رتبه بندی در موتورهای جست وجو هماهنگ شده است و رتبه های بالاتر مستقیما به فروش بیشتر، تعبیر می شود. شم بازاریابی حکم می کند که همواره در جایی حضور داشته باشیم که مشتری ما به آنجا سر می زند. اگر ما آنجا نباشیم، رقیب ما آنجا خواهد بود. به عبارت دیگر کسی که قرار است از ما خرید کند، از رقیب ما خرید می کند. بدین ترتیب رقیب ما هر روز چاق و چاق تر می شود و ما لاغر و لاغرتر.

بازاریابی با موتورهای جست وجو دو هدف عمده زیر را دنبال می کند

این نوع بازاریابی شامل فعالیت های مختلفی می باشد که از مهم ترین فعالیت های آن، سئو یا همان بهینه سازی سایت است. قبلا تاکید کردم که سایت خود را حتما با مرورگرهای مهم ببینید تا مطمئن شوید که در همه ی آنها نمایش مطلوبی دارد. اما اکنون می گویم اگر سایت شما تنها برای مرورگرها بهینه سازی شده است، کمی تأمل کنید: سایت شما باید برای موتورهای جست و جو نیز بهینه سازی شود.

در حقیقت موتورهای جست و جو از مهم ترین بینندگان هر سایتی می باشند. مرورگرها می توانند صفحات را حتی با وجود بعضی از خطاها در کدهای آن، به کاربران نمایش دهند، اما موتورهای جست و جو تا این حد مهربان نیستند! خوشبختانه توجه به موتورهای جست وجو در طراحی سایت، آن را برای کاربران سایت هم قابل استفاده تر می کند.

سئو سایت یا بهینه سازی

سئو سایت یا بهینه سازی سایت به معنای استفاده از ترفندهای پیچیده نیست، بلکه در اغلب موارد به مفهوم به کارگیری شیوهها و اعمال تغییرات کوچک و ساده در سایت است که معمولا تأثير فوق العاده ای در بالا بردن ضریب نفوذ سایت در موتورهای جست وجو دارد. ضریب نفوذ مناسب به معنای حضور در موتورهای جست و جوی مهم و معتبر، بایگانی شدن هر چه بیشتر صفحات سایت در آنها و قرار گرفتن در صفحه های اول تا سوم نتایج جست و جو است.

 سئو سایت و نکاتی که باید رعایت کنید

1-انتخاب موضوع مناسب برای سایت

برای سایت خود عناوین یا موضوعات خاصی را تعریف کنید و نوشته خود را در رابطه با این موضوعات در سایت خود منتشر نمایید. عدم موضوع بندی و انتشار نوشته مختلف در رابطه با موضوعات گوناگون موجب سردرگمی مخاطبان سایت شما می شود.

2-به کارگیری کلمات کلیدی مناسب

استفاده از کلمات کلیدی مناسب از موضوعات مهم در سئو سایت می باشد. برای این کار تلاش کنید ذهن مخاطب خود را خوانده و از کلماتی استفاده کنید که به صورت معمول مورد جستجو قرار می گیرد.

3-تاثیر به کار بردن تصاویر و ویدئو های در سئو سایت

به کار بردن تصاویر باعث خواهد شد نوشته و پست های سایت شما از جذابیت بیشتری بر خوردار باشند. همچنین در صورتی که در نوشته هایی با موضوعات مختلف از ویدئوهای مرتبط نیز استفاده کنید موجب تاثیر بیشتر بر مخاطب خواهد شد که نتیجه ی آن افزایش بازدید نوشته های سایت شما خواهد بود.

4-دقت در رعایت سئو نوشته های سایت

سعی کنید با استفاده از افزونه Yoast seo به رعایت سئو در نوشته هایی که قصد انتشار آنها را در سایت خود دارید بپردازید. این موضوع باعث خواهد شد نوشته ای که در سایت خود منتشر می کنید با برخورداری از سئو مناسب جایگاه بهتری در گوگل کسب نماید.

5-منتشر کردن نوشته های سایت در شبکه های اجتماعی

برای سایت خود صفحه ای در تمام شبکه های اجتماعی پر مخاطب ایجاد کنید. و نوشته هایی را که در سایت خود منتشر می کنید در شبکه های اجتماعی نیز به اشتراک بگذارید این موضوع ضمن بهبود سئو سایت وب سایت شما، موجب افزایش مخاطبان سایت شما خواهد شد.

6-همواره سایت خود را به روز نمایید

سعی کنید نوسته های سایت خود را به صورت منظم ارسال نمایید این موضوع ضمن اینکه موجب بهبود رتبه ی سایت شما در موتور های جستجو گر خواهد شد موجب علاقه و ماندگاری مخاطبانتان به دنبال کردن نوشته های ارسالی شما خواهد شد.

امید وارم به نتیجه ی مثبت در سایت برسید

عمومی

چگونه در گوگل سایت برتری داشته باشیمسئو چیستنکاتی برای کسب رتبه در گوگل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *