بزرگترین اشتباهات در یافتن کلمات کلیدی

بزرگترین اشتباهات در یافتن کلمات کلیدی

بزرگترین اشتباهات در یافتن کلمات کلیدی

یافتن کلمات کلیدی یکی از مهمترین قسمتهای کار متخصص سئو است. اما طبق تحقیقی که در سال های اخیر انجام شده ، تعداد کمی از مردم واقعاً علاقه مند به انجام این کار هستند. با خرید بک لینک ارزان قیمت , سایت خود را در کلمات کلیدی طولانی تر به صفحه اول برسانید.

به گفته کارشناسان سئو ، یافتن کلمات کلیدی یکی از سه کار دشوار سئو پس از تولید محتوا و  لینک سازی است. این احتمالاً به این دلیل است که 66٪ از کاربران به جای برون سپاری ، فرایند یافتن کلمات کلیدی را انجام می دهند.

یافتن کلمات می تواند یک فرآیند دلهره آور باشد ، به همین دلیل 44٪ از کاربران قبل از اینکه مجبور شوند این کار را انجام نمی دهند ، کاملاً منطقی است.

یافتن کلمات کلیدی مناسب برای وب سایت شما می تواند یک کار ترسناک برای شما باشد. در این صورت ، این مسئله به یک نگرانی بزرگ تبدیل خواهد شد و علاوه بر احتمال اشتباهات زیاد ، وقت زیادی از شما گرفته می شود.

در اینجا لیستی از رایج ترین اشتباهات کلمات کلیدی وجود دارد که باید از آنها اجتناب کنید.

فراموش کردن خواسته جستجو کنندگان

آیا می توان برای یک صفحه از وب سایت در جستجوی عبارتی که با خواسته کاربران مطابقت ندارد رتبه کسب کرد؟ قطعا نه.

بسیاری از بازاریابان به جای نرخ تبدیل کاربر ، درگیر ترافیک هستند. اینجاست که درک نیازهای کاربران مطرح می شود. نیاز کاربران اصلی ترین درخواست وی برای جستجوی عبارت جستجو شده توسط وی است.

به عنوان مثال ، اگر وب سایت شما مجموعه دستور العمل های مربوط به غذاهای مختلف باشد ، وقتی کاربران به دنبال یک دسر برای پخت و پز هستند سایت شما دیده می شود. اگر وب سایت شما حاوی خواص غذایی و اطلاعاتی از این قبیل باشد ، در جستجوی دستور العمل ها نمایش داده نمی شود.

بنابراین محتوای سایت را مطابق آنچه کاربران به دنبال آن هستند تنظیم کنید و همچنین اطمینان حاصل کنید که ترافیک وب سایت شما از طریق گوگل در جستجوی کلمات کلیدی مرتبط است.

عدم توجه به نتایج جستجو

عدم توجه به نتایج جستجو

با مشاهده نتایج جستجو می توانید بخشی از خواسته های کاربران و آنچه موتورهای جستجو می فهمند را با عبارت جستجو درک کنید.

بسیاری از افراد وقت زیادی را صرف کار با ابزار جستجوی کلمات کلیدی می کنند و به نتایج واقعی جستجوی کلمات کلیدی نگاه نمی کنند. اگر گوگل صفحات محصول سایت های مختلف را برای آن کلمه کلیدی نشان دهد ، ممکن است شما یک وبلاگ برای کلمه کلیدی ایجاد کرده باشید.

همیشه به دنبال نتایج جستجو برای یک کلمه کلیدی باشید و محتوای خود را مطابق الگوی کلی نتایج جستجو مدلسازی کنید.

توجه نکردن به تعداد جستجو ها

بسیاری از ابزارهای جستجوی کلمات کلیدی پارامترهایی را برای کلمات کلیدی فراهم می کنند که در صورت عدم درک درست ، منجر به تصمیم گیری نادرست می شوند.

ما به طور کلی به دنبال کلمات کلیدی هستیم که بیشترین بازدید را برای وب سایت ما ایجاد می کنند ، اما انتخاب محبوب ترین کلمات کلیدی لزوماً چنین نتیجه ای را برای شما به همراه نخواهد داشت. اول از همه ، شما باید درک کنید که کلمات کلیدی برای سایت شما چه معنایی دارند و کاربران شما در محتوای تولید شده شما در واقع چه کلمات کلیدی را جستجو می کنند.

نه تنها به تعداد جستجوها بلکه به سایر عوامل تأثیرگذار بر محتوا توجه کنید.

اهمیت ندادن به کلمات کلیدی بلند

تمرکز بیش از حد روی تعداد جستجوها اغلب منجر به نادیده گرفتن کلمات کلیدی طولانی تر می شود.

اگرچه کلمات کلیدی طولانی تر کمتر جستجو می شوند ، درصد بیشتری از جستجوگران این نوع کلمات کلیدی نزدیک به مرحله خرید یا مشتری شدن هستند. کلمات کلیدی طولانی تر رقابت کمتری دارند و محتوای تولید شده برای چنین عباراتی بیشتر به نیازهای کاربران نزدیک است. در نتیجه ، آنها به برند شما اعتماد بیشتری خواهند کرد و در آینده به وب سایت شما باز می گردند.

اهمیت ندادن به کلمات کلیدی بلند

صحبت نکردن با افراد

علاوه بر مشاهده نتایج جستجو ، بهتر است در انتخاب کلمات کلیدی با مردم صحبت کنید.

در این زمینه ، روشهایی وجود دارد که می توانید با آنها صحبت کنید. صحبت با کارمندان وب سایت که مستقیماً در مقابل کاربران هستند نیز در این امر موثر است. زبان آنها را بفهمید ، مشکلات آنها را بشناسید و از هرگونه سوال در وب سایت خود مطلع باشید.

درج کلمه کلیدی بعد از نوشتن محتوا

تمام کارشناسان سئو جمله “آیا می توانید این سئو را انجام دهید؟” را شنیده اند.

متأسفانه ، فرآیند جستجوی کلمات کلیدی اغلب پس از نوشتن محتوا صورت می گیرد. نویسندگانی که درباره سئو اطلاعات زیادی ندارند نیز تصور می کنند سئو به معنای تکرار مکرر مطالب در محتوا است.

فرآیند کلمه کلیدی باید اساس کلیه استراتژیهای تولید سئو ، PPC و محتوا باشد ، نه اینکه به عنوان یک افزونه اضافه شود. اگر در ابتدا به کلمات کلیدی توجه نکنید ، وب سایت شما نمی تواند به درستی به خواسته های کاربران پاسخ دهد.

عدم آگاهی از فضای مورد جستجوی کاربران

علاوه بر گوگل مکان های دیگری نیز وجود دارد که کاربران در آن به جستجو می پردازند. به عنوان مثال در صورت نیاز به آموزش تعمیر یک وسیله برقی ممکن است که شما مستقیما سراغ یوتیوب بروید. بنابراین بهتر است که علاوه بر گوگل در سایت های دیگری که مخاطبین شما به دنبال پاسخ سوالات خود هستند هم سری بزنید تا از نیازهای آنان آگاه گردید.

توجه زیاد بر روی کلمه کلیدی

با توجه به افزایش درک گوگل نسبت به زبان طبیعی کاربران دیگر مثل سابق نیازی به استفاده افراطی از تمام کلمات کلیدی و هم خانواده های آن در محتوا و سایر قسمت های آن نیست. به عنوان یک راهکار می توانید این طور اقدام به نوشتن محتوا کنید که قرار است موضعی را در تلفن به فردی توضیح دهید. در چنین شرایطی شما کلمات متفاوتی را در گفتگو به کار نمی برید.

فراموش کردن پارامترهای مرتبط با لوکال سئو

فراموش کردن پارامترهای مرتبط با لوکال سئو

در جستجوی برخی کلمات کلیدی ، متوجه می شویم که نتایج جستجو به گونه ای است که گوگل به پارامتر مکان وب سایت ها و مشاغل اهمیت زیادی می دهد. در واقع ، جستجوی برخی کلمات کلیدی به گونه ای است که کاربر قصد دارد شخصی برای بازدید مکانی پیدا کند. در چنین مواردی ، باید از کلمات کلیدی مناسب تری استفاده شود.

عدم تمرکز بر روی موضوعات کلی تر

در هنگام تولید محتوا بهتر است که کمی از بالا به موضوع نگاه کرده تا به شکل عمومی تری به شرح موضوع بپردازیم. اینگونه تولید محتوا برای وب سایت نیز طبیعی تر به نظر رسیده و به ایده های جدیدی برای کلمات کلیدی میرسیم.

عدم شناخت رقبا

گاهی اوقات مشاغل به دنبال شناخت رقبای خود نیستند. دانستن رقبا در کلمات کلیدی مورد نظر شما ضروری است ، زیرا این امر باعث می شود شما از مدل محتوایی که گوگل به عنوان بهترین مدل در نظر می گیرد آگاه شوید. بنابراین بررسی رقبا را بخشی از فرایند آگاهی از کلمات کلیدی قرار دهید.

ارزیابی اشتباه سختی کلمات کلیدی

بسیاری از ابزارهای کلمات کلیدی دارای معیارهایی برای ارزیابی دشواری رتبه بندی آنها هستند. با این حال ، این ارزیابی شامل در نظر گرفتن وضعیت فعلی و رتبه بندی سایت شما نیست.

وب سایت شما ممکن است از نظر موضوعی بسیار قدرتمند باشد و رتبه بندی موضوعات در این بین برای سایت شما دشوار نباشد. اما در صورتی که وب سایت شما به تازگی ایجاد شده و از اعتبار برخوردار نباشد ، بنابراین واضح است که به دست آوردن رتبه بندی در همان کلمه کلیدی بسیار دشوار است.

انتخاب کلمات کلیدی از طرف مشتریان

همه متخصصان سئو مشتریانی دارند که علاقه مند به رتبه بندی در یک کلمه کلیدی خاص هستند. بعضی اوقات کلمات کلیدی مورد نظر آنها نامناسب است و حتی رتبه بندی در آنها هیچ فایده ای برای آنها ندارد.

در اینجا ، شما به عنوان یک متخصص سئو ، باید کلمات کلیدی را انتخاب کنید که درآمد مشتریان شما را افزایش دهد. البته توجیه این امر گاهی اوقات بسیار دشوار است ، خصوصاً اگر مشتری از اصول سئو اطلاع نداشته باشد.

عدم توجه به حالت مفرد یا جمع کلمه کلیدی

همیشه بررسی کنید که در یک محتوا باید از نسخه منفرد کلمه کلیدی یا نسخه جمع استفاده کنید. در برخی موارد ، گوگل نتایج متفاوتی از فرم جمع یا منفرد کلمه کلیدی را نشان می دهد. زیرا هدف کاربر با نسخه های جمع و منفرد متفاوت است. این را می توانید در جستجوی “کار” و “کار ها” مشاهده کنید.

کاربری که به دنبال فرم منحصر به فرد کلمه کلیدی است به دنبال اطلاعات است ، در حالی که کاربری که نسخه کل آن را جستجو می کند احتمالاً به دنبال مقایسه محصولات یا خدمات است. بنابراین این را همیشه در ذهن داشته باشید.

چه اشباهاتی را مرتکب شده اید؟

اگر یک متخصص سئو هستید ، قطعاً بدنبال کلمات کلیدی زیادی هستید. در این روند چه اشتباهاتی مرتکب شدید؟ در قسمت نظرات ، این اشتباهات را با ما در میان بگذارید.

بلاگ

ارزیابی کلمات کلیدیاهمیت کلمات کلیدی بلندبزرگترین اشتباهات در یافتن کلمات کلیدیپارامترهای لوکالسئوفراموش کردن خواسته جستجو کنندگانکلمات کلیدی سئونتایج جستجو گوگل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *