آموزش طراحی بنر تبلیغاتی


آموزش طراحی بنر تبلیغاتی

طراحی بنر تبلیغاتی حرفه ای باید به گونه ای باشد که توجه بیننده را به خود جلب کند. در این مقاله ، ما به طور کامل طراحی بنر تبلیغاتی را برای تبلیغاتی سایت فرانش آموزش می دهیم. ما همچنین نحوه ایجاد یک بنر طراحی را توضیح می دهیم که اگرچه ساده است ، اما در کمترین زمان ممکن جذابیت خاص خود را دارد و اطلاعات مفیدی در مورد بنر در ذهن مخاطبان دارد

طراحی بنر تبلیغاتی آسان نیست. فضا محدود است و بیننده احتمالاً فقط برای چند ثانیه به بنر خیره می شود. حتی برخی شک دارند که بنرها برای بازاریابی مدرن مفید هستند. با در نظر گرفتن این مسائل ، باید توجه بیننده را جلب کرده و او را به انجام کاری ترغیب کنید. در این مقاله ، ما به شما نکاتی در مورد ارسال کننده های طراحی خواهیم داد و نمونه هایی را برای آشنایی با این نکات مشاهده خواهیم کرد.

قبل از طراحی بنر به اطلاعاتی نیاز داریم

قبل از طراحی بنر تبلیغاتی، باید چند موضوع مهم را بدانید: ابعاد بنر شما چقدر است، نوع فایلی که بنر را باید در آن ذخیره کنید، چیست، و بیشترین حجم این فایل چقدر می‌تواند باشد. بدون این اطلاعات، ممکن است بنری فوق‌العاده طراحی کنید که نمی‌توان از آن استفاده کرد. شرکت ون بک لینک در فروش و خرید بک لینک ارزان بهترین و ارزانترین قیمت را ارایه میدهد , همچنین برای خرید رپورتاژ آگهی ارزان با ما در ارتباط باشید.

اندازه بنر تبلیغاتی

300 * 250 (مستطیل متوسط)

336 * 280 (مستطیل بزرگ)

728 * 90 (لیدربورد)

300 * 600 (نصف صفحه)

320 * 100 (بنر بزرگ موبایلی)

سایر سایزهای بنرهای تبلیغاتی که به موفقیت موارد بالایی نبودند:

350 * 50 (لیدربورد موبایل)

160 * 600 (بنر آسمان‌خراش بلند)

970 * 90 (لیدربورد بزرگ)

اندازه فایل و فرمت بنر تبلیغاتی

بیشترین اندازه‌ی فایل گوگل برای بنرهای تبلیغاتی 150kb است. بنرهای تبلیغاتی غیر انیمیشنی نیز باید با یکی از فرمت‌های روبه‌رو ذخیره شوند: GIF، JPG، PNG، SWF، ZIP. و بنرهای تبلیغاتی انیمیشنی باید به فرمت GIF ذخیره شوند

هنگام طراحی بنر تبلیغاتی، باید چه محتوایی را در آن در نظر بگیریم

هنگام طراحی بنر تبلیغاتی شما باید سه قطعه‌ی اطلاعاتی را در خود داشته باشد: لوگوی تجاری یا برندینگ، پیغام شما و فراخوان عمل (call to action). این سه تمام اطلاعات لازم را به بیننده می‌دهند: شما چه کسی هستید، قصد انجام چه کاری را دارید و گام بعدی چیست. وجود این سه قطعه در بنر تبلیغاتی الزامی است و عدم وجود هریک از آنها از اثر تبلیغات شما می‌کاهد

 

بلاگ

اندازه بنر تبلیغاتیبنربنرتبلیغاتیطراحی بنرقبل از طراحی بنر به اطلاعاتی نیاز داریم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *