کرونا تهدید یا فرصت برای کسب و کار اینترنتی


کرونا تهدید یا فرصت برای کسب و کار اینترنتی

درباره موضوع کرونا تهدید یا فرصت برای کسب و کار اینترنتی میتوان اشاره کرد به مقاله ای از این ویروس…سال 2019 رو به پایان بود که نام ویروسی به نام کرونا 2019 شنیده شد. این ویروس از چین و در شهری به نام ووهان نشات گرفته است. طولی نکشید که به دلیل شیوع بالای ویروس ، تعداد زیادی از افراد در ووهان و بعداً در چین به این ویروس آلوده شدند. با افزایش تعداد افراد آلوده به ویروس کرونا 2019 در چین ، غیر منطقی نبود که ویروس در سایر کشورها نیز پیدا شود.

ویروس کرونا اکنون به 57 کشور گسترش یافته است. اگرچه تعداد تلفات این ویروس از سایر گونه ها کمتر است اما باید گفت شیوع آن بیشتر است و در حال حاضر در ایران بیش از 500 نفر به این ویروس آلوده شده اند.

تاثیر بیماری ویروس کرونا بر کسب و کار اینترنتی

تاثیر بیماری ویروس کرونا بر کسب و کار اینترنتی به دلیل شیوع شدید Quaid 2019 یا Corona ، با ورود این ویروس کرونا به کشورهای مختلف و افزایش تعداد افراد آلوده ، شغل و زندگی عادی مردم تحت الشعاع قرار گرفته و رونق و بازار کار بسیاری از شرکتها دستخوش تغییرات عمده ای شده اند.

اما بازارهای معاملات این روزها با بازارهای معاملات روزهای گذشته متفاوت است و امروز علاوه بر بازار معاملات حضوری ، یک بازار معاملات آنلاین و آفلاین نیز داریم.

امروز می خواهیم در مورد تأثیر ویروس کرونا در مشاغل آنلاین و آفلاین صحبت کنیم و ببینیم که چگونه ویروس کرونا این مشاغل را تغییر داده است.

دنیای مشاغل اینترنتی

دنیای مشاغل اینترنتی خدمات و محصولات را به صورت مجازی و بدون برخورد واقعی با مشتریان به مردم خود ارائه می دهند. این روش ارائه محصولات و خدمات باعث می شود افراد برای انجام مراحل خرید یا استفاده از خدمات مورد نیاز خود از نظر جسمی حضور نداشته باشند.برای کسب رتبه بهتر در گوگل شرکت ون بک لینک به شما خرید بک لینک را پیشنهاد میدهد , همچنین با خرید رپورتاژ آگهی ارزان به رتبه اول گوگل بیاید.

به عنوان مثال ، ما می توانیم با استفاده از کتابخانه های آنلاین کتاب بخریم ، از فروشگاه های آنلاین خرید کنیم ، از طریق تلفن همراه بانک ها معاملات و پرداخت ها را انجام دهیم.

 

بلاگ

تاثیر بیماری ویروس کرونا بر کسب و کار اینترنتیکرونا تهدید یا فرصت برای کسب و کار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *