رپورتاژ اگهی چیست | طریقه گذاشتن رپورتاژ اگهی
اگر دستی در تجارت الکترونیک دارید با بخش خرید رپورتاژ آگهی که عموما در مطبوعات شناخته شده برای جذب مشتری منتشر میشود آشنا هستید.
رپورتاژ آگهی در حقیقت همان (Advertorial) است و مطالبی که در این بخش قرار میگیرند علیرغم اینکه ظاهری شبیه به سایر مقالات و مطالب دارند اما در واقع باسفارش قبلی و با هدف تبلیغ برای کمپانی ها و شرکت های تجاری تهیه شدهاند.
بقیه در ادامه مطلب
در فضای اینترنتی در برخی وب سایتهای خبری و مجلات اینترنتی نیز از چنین شیوهای برای تبلیغات استفاده میشود.
گزارشها و خبرهای تبلیغی برخی شرکتها و سازمانها در قالب « گزارش » و « خبر » در برخی وبسایتها منتشر میشود.
این مطالب باید از سوی وبسایت نمایشدهنده
از طریق عناوین یا علامتهای خاص از مطالبی که توسط تحریریه تهیه میشوند جدا شده تا به اعتماد مخاطبان لطمهای وارد نشود.
این روش یک روش نوین و فوق العاده موثر برای فروش محصولات و خدمات اینترنتی است