روشهای افزایش تاثیر بک لینک بر سایت


روشهای افزایش تاثیر بک لینک بر سایت

قبل از شروع روشهای افزایش تاثیر بک لینک بر سایت لازم است بدانید که گوگل توجه ویژه ای به بک لینک های سایت شما داشته و با توجه به تاثیر آن بر رتبه بندی نتایج جستجو جریمه های زیادی را نیز برای اسپمرها در نظر گرفته است. به همین منظور در لینک سازی سایت خود به موارد زیر دقت کنید , شرکت ون بک لینک بهترین شرکت برای خرید بک لینک ارزان و خرید رپورتاژ آگهی ارزان و خرید رپورتاژ آگهی تضمینی میباشد.

تعادلی منطقی در بین تعداد بک لینک های فالو و نوفالو برقرار باشد، بطور طبیعی بک لینک نوفالو به 40 درصد برسد
از کسب یا این که خرید تعداد متعددی لینک و پیوند در مدت کوتاه (به عنوان مثال یک ماه) دوری کنید. اینکه یک وبسایت کوچک با در حدود 30 بک لینک و پیوند در زمان یک ماه 40 تا 100 لینک و پیوند تازه اخذ نماید می‌تواند زنگ خطری برای الگوریتم پنگوئن و جریمه وب سایت شما بوسیله گوگل باشد.

افزایش تاثیر بک لینک

بالا بردن تاثیر بک لینک

بالا بردن تاثیر بک لینک به کار گیری بیش تر از حد واژه ای مشخص و معلوم در متن پیوند، یک کدام از دیگر از معیارهای الگوریتم پنگوئن میباشد. بعنوان نمونه در صورتی بیشتراز 60 درصد لینک و پیوند های ورودی به تارنما شما با یک عبارت معلوم مانند “دانلود فیلم” یا این که باشد. مقام شما برای این عبارت به مکان بهبود با کاهش نیز مواجه شود. پیوند سازی برای وب سایت را صرفا محدود به برگه اساسی نکنید و لینک و پیوند سازی برای صفحه ها داخلی را فراموش نکنید. این عمل علاوه بر دسترسی سریع خیس یوزرها به داده ها، موجب جلب اعتماد گوگل و پیشرفت کلی وب سایت گردد.

افزایش تاثیر بک لینک

افزایش تاثیر بک لینک تمامی به خیر و خوبی می دانند که پیوند های مطلوب به تارنما می‌توانند موجب بهبود منزلت شما در حاصل گوگل باشند البته این بهبود مقام برای چه عبارت یا این که واژه و کلمه ای خواهد بود؟ گوگل چه‌طور تشخیص می‌دهد که وجود این لینک و پیوند موجب بهبود سکو وب سایت شما در عبارتی خاص می‌شود؟ فرض فرمایید وب سایت شما 100 لینک و پیوند ورودی مطلوب داشته باشد.

طریقه افزایش تاثیر بک لینک

طریقه افزایش تاثیر بک لینک این لینک و پیوند ها بر روی عبارت “دانلود فیلم” رده شمارا افزایش می‌دهند یا این که عبارت “دانلود آوا” و یا این که هردو؟ شاید تصور کنید که زمینه و مورد کاری وب سایت لینک و پیوند دهنده انتخاب کننده این موضوع باشد که تا حدی میتوان با آن موافق بود اما مهم‌ترین نصیب برای موتورهای کاوش انکر تکست یا این که متن پیوند گردیده میباشد. Anchor Text در واقع عبارتی میباشد که به وب سایت شما پیوند شده‌است. معمولی ترین نمونه برای انکر تکست نامناسب استعمال از کلماتی مانند “اینجا”، “منبع” یا این که “کلیک نمایید” میباشند. در صورتی‌که تارنما شما 100 پیوند کیفیت خوب اخذ نماید که تمامی بر روی عبارت “کلیک نمایید” قرار گرفته اند مقام شما در حاصل گوگل برای این عبارت بهبود دیده گیری خواهد داشت!

 

بلاگ

افزایش تاثیر بک لینکطریقه افزایش تاثیر بک لینک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *