چگونه می توان بک لینک اسپم را شناسایی کرد؟

همانطور که گفته شد بسیاری از وبسایت در گذشته بخاطر خرید بک لینک یا ساخت سئو کلاه سیاه جریمه شده اند. اما حتی اگر از این تکنیک ها استفاده نکنید ، اسپم وبسایت ها می توانند بدون اطلاع شما به سایت شما لینک دهند. به عنوان مثال ، برخی از افراد درگیر SEO منفی می شوند یا ممکن است خطاهایی وجود داشته باشد که باعث شود Google پیوند غیر عادی پیدا کند. جهت خرید بک لینک ارزان قیمت و با کیفیت و یا خرید رپورتاژ آگهی ارزان با شماره 09352973378 تماس حاصل فرمایید.

اولین چیزی که نشان می دهد شما به دلیل بد لینک جریمه شده اید ، کاهش قابل توجه رتبه وبسایت شما است.

اگر این اتفاق افتاد ، باید منبع همه لینک های خود را در جلو تأیید کنید.

به کنسول جستجوی Google بروید
در بخش کنترل پنل ، “جستجو در ترافیک” را انتخاب کنید و سپس “پیوندها به سایت خود” را کلیک کنید.
در سمت چپ “چه کسی پیوند بیشتری می دهد” را مشاهده می کنید ، روی کلمه “بیشتر” کلیک کنید.
سپس روی “بارگیری جدیدترین پیوندها” کلیک کنید تا تمام لینک ها را در وبسایت خود که Google از آنها می داند بررسی کنید.
لینک ها را مرور کنید ، به دنبال لینک های باشید که ممکن است بی کیفیت باشند.

چگونه میتوان لینک های اسپم را حذف کنیم؟

باید گفت که اسپم لینک ها را نمی توان به سرعت و به راحتی حذف کرد. در حالی که ابزارهای آنلاین زیادی در دسترس است ، بهترین روش برای حذف دستی لینک معیوب به شرح زیر است:

اولین قدم این است که با مسئول وب سایتی که این لینک از آنجا آمده اند تماس بگیرید و از او بخواهید لینک گفته شده را حذف کند. برای انجام این کار ، شما باید اطلاعات تماس آنها را پیدا کرده و یک ایمیل دوستانه برای آنها بفرستید تا چنین درخواستی را ارائه دهند.
شما اغلب پاسخی نمی گیرید. مرحله دوم این است که خودتان آنها را حذف کنید. این به این معنی است که از Google بخواهید چنین لینک ها را در محاسبات الگوریتمی خود لحاظ نکند.
ابتدا باید یک فایل متنی ، ترجیحاً در Google Doc ایجاد کنید و سپس آن را در یک پرونده .txt رمزگذاری شده ASCII UTF-8 یا 7 بیتی کپی کنید.
اطمینان حاصل کنید که نه تنها سطح دامنه ، بلکه URL را نیز حذف کنید. برای این کار ، در مقابل هر نام دامنه ، “domain:” را اضافه کنید. به عنوان مثال ، اگر نسخه های پشتیبان تهیه لینک شما از سایتی به نام com آمده است ، باید چیزی مانند این را در پرونده متنی خود بنویسید.
سپس به صفحه ابزار Google Disavow بروید.
وبسایت خود را انتخاب کنید و “غیر مجاز بودن پیوندها” را کلیک کنید.
سپس فایلی را که ایجاد کرده اید بارگذاری کنید.
Google پیام ترسناکی برای شما ارسال می کند که می گوید: “این یک ویژگی پیشرفته است و باید با احتیاط از آن استفاده شود …” خوشبختانه ، مطمئن هستید که لینک اسپم AA هستند ، بنابراین “ارسال” را کلیک کنید.

 

بلاگ

چگونه میتوان لینک های اسپم را حذف کنیم؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *