الگوریتم فرشنس گوگل چه تاثیری بر سئو سایت دارد؟

الگوریتم فرشنس گوگل چه تاثیری بر سئو سایت دارد

الگوریتم فرشنس گوگل چه تاثیری بر سئو سایت دارد؟

الگوریتم فرشنس گوگل یک الگوریتم رتبه بندی نتایج جستجو است که تأثیر زیادی در موتور جستجوی گوگل دارد. این الگوریتم بر چارچوب محتوای بسیاری از تولیدکنندگان محتوا تأثیر گذاشت و اصول نوشتن محتوا و بهینه سازی موتور جستجو را تغییر داد. در ادامه با این الگوریتم و نحوه کار بیشتر آشنا خواهید شد.

الگوریتم‌های جستجو

وقتی از یک موتور جستجوی مانند گوگل می خواهید عبارتی خاص را از میان صدها میلیون صفحه وب جستجو کند ، اطلاعاتی بیشتر از صفحات مرتبط خواهید گرفت. موتور جستجو علاوه بر نشان دادن صفحات مربوطه ، آنها را نیز رتبه بندی می کند. به این ترتیب صفحاتی را که به دنبال آنها هستید به احتمال زیاد در نتایج بالاتر خواهید یافت.
این موضوع رتبه بندی صفحات وب پایه علمی برای بهینه سازی موتور جستجو یا به اختصار سئو است. هرچه صفحه شما بالاتر نشان داده شود ، افراد بیشتری متوجه شما می شوند و بیشتر دیده می شوید. در نتیجه ، برای دید بهتر ، باید بدانید که الگوریتم های جستجو و رتبه بندی گوگل چگونه کار می کنند.
در سال 2011 ، مکانیزم جدیدی برای رتبه بندی صفحات مرتبط با نام Algorithm of Novelty یا Franchise معرفی شد. واضح است که معرفی الگوریتم جدید ترتیب نمایش نتایج را تغییر می دهد. در واقع ، همین اتفاق افتاد و حدود 35٪ از نتایج جستجو (که 6 تا 10٪ از آنها صفحات درجه یک و مهم بودند) در رتبه بندی تغییر کردند.
اکنون ما باید این مشاغل را تطبیق دهیم و در واقع همه صفحات دنیای اینترنت با این الگوریتم جدید است. اما الگوریتم گوگل دقیقاً چیست و چگونه کار می کند؟ الگوریتم گوگل چقدر مهم و موثر است؟

الگوریتم فرشنس گوگل چیست

الگوریتم فرشنس گوگل چیست؟

کلمه “franchise” به معنای تازه بودن و جدید بودن است و همانطور که از نام این الگوریتم مشخص است ، با توسعه این الگوریتم ، یک تغییر اساسی در گوگل ایجاد شد. در سال 2010 پیش بینی شده بود که انسان ها در سال 2017 بیش از 5000 سال گذشته اطلاعات تولید خواهند کرد. پیشرفت در فن آوری باعث افزایش حجم اطلاعات می شود و مدیریت این میزان اطلاعات بسیار مهم است. به همین دلیل ، کاربران احتمالاً با بسیاری از نتایج جستجوی غیرمرتبط که مرتبط نیستند روبرو می شوند.
طبق مقاله مهمی در دنیای اطلاعات که در سال 2012 منتشر شده است ، 16 تا 20 درصد جستجوهای انجام شده هر روز اولین مواردی است که ذکر شده و هیچ سابقه ای ندارند. به این ترتیب می توان حدس زد که جستجوهای به روز و اخیر امروز چگونه است. در نتیجه ، آنها باید اطلاعات به روز را در اختیار کاربران قرار دهند تا بتوانند به این جستجوها پاسخ دهند.
فرض کنید یک کاربر قصد دارد به دنبال کار جدید یک هنرمند باشد. با توجه به فعالیت پویای افراد ، جدیدترین و بزرگترین آثار هنرمندان به طور مداوم در حال به روز شدن هستند. در حقیقت ، نتیجه ای که جدیدتر و جدیدتر باشد بسیار مهمتر از یک نتیجه قدیمی با میلیون ها بازدید و رتبه بندی بالا است.
به همین دلیل و به دلیل سرعت بالا در ایجاد اطلاعات و افزایش این سرعت ، باید الگوریتم و مکانیزم جدیدی ایجاد شود تا بتواند صفحات جدید ، تازه و به روز را در اولویت قرار دهد و کاربران بتوانند به روز شوند. نتایج. بدست آوردن. در حقیقت ، الگوریتمی که سیگنال های جدید و به روز را شناسایی کرده و صفحات به روز و قدیمی را از هم جدا می کند ، الگوریتم مد گوگل نامیده می شود.

چه افرادی از الگوریتم فرشنس گوگل متاثر می‌شوند؟

بیشتر الگوریتم ها و به روزرسانی هایی که برای گوگل اتفاق می افتد با هدف محدود کردن و رقابت بیشتر فضای جستجو است. در حقیقت ، پس از بیشتر به روزرسانی ها ، بسیاری از وب سایت ها قابلیت مشاهده خود را از دست می دهند زیرا گوگل آنها را مطابق با خط مشی ها و استانداردهای خود نمی یابد. اما شرایط برای الگوریتم فرانک گوگل کاملاً متفاوت است.
پس از اجرای الگوریتم فرشنس گوگل ، بسیاری از وب سایت هایی که شانس کمی برای دیده شدن داشتند کاملاً موثر دیده شده و مورد توجه جستجوگران قرار گرفتند. این بار ، قضاوت در مورد ارتباط یک صفحه وب و موقعیت آن در میان جستجوها نیز تحت تأثیر یک عامل مهم و جدید به نام حق رای دادن یا به روز بودن قرار گرفته است.
طبق الگوریتم گوگل ، طبق گفته سایتومتریکس ، گوگل را مانند سایت های خبری ، سایت های ورزشی ، سایت های پخش فیلم ، و مارک های بزرگ ساخته است. این سایت ها اغلب سایت هایی هستند که مطالب تازه ، به روز و منظم را منتشر می کنند. به این ترتیب ، سایت هایی که محتوای به روز و جدید را برای کاربران خود فراهم می کنند ، بدون شک آپدیت الگوریتم فرشنس گوگل را برنده خواهند شد.
با توجه به سیاست ها و دیدگاه الگوریتم فرشنس گوگل ، به راحتی می توان فهمید که محتوای خوب و محتوایی که قرار است مشاهده شود ، لزوماً تأثیر زیادی ندارند. اگر این محتوا کاملاً جدید و اصطلاحاً دست اول باشد ، محتوای شناخته شده ای نیز است و برای کاربران بسیار جذاب تر است. به طور کلی صفحه با صفحات به روز می شود.
به این ترتیب ، اگر شما یکی از وب سایت هایی هستید که موضوعی قدیمی و منسوخ را پوشش می دهد ، احتمالاً با الگوریتم فرشنس گوگل درگیر خواهید شد. اگر محتوای شما قدیمی است ، به روزرسانی زمان زیادی نیاز دارد و در نتیجه محتوای صفحه شما راکد و منسوخ می ماند ، یا فقط با محتوای جدید جذاب در همان منطقه عقب است ، صفحه شما در گوگل دیده نمی شود.

نحوه سازگار شدن با الگوریتم فرشنس گوگل

الگوریتم Franchise گوگل یک شمشیر دو لبه است و بسته به اینکه در کدام طرف بایستید تأثیر متفاوتی در صفحه تجاری و آنلاین شما دارد. در حالی که می توانید با تطبیق با دنیای پر سرعت امروز و با کمک الگوریتم فرشنس گوگل ، از بسیاری از رقبای بزرگتر خود پیشی بگیرید ، اما اگر این به روزرسانی را نپذیرید ، مطمئناً به مکانیسم های عصر جدید فناوری ، نه فقط الگوریتم آسیب می رساند .
روش های زیادی برای به روز بودن در مورد به روزرسانی ها و به روزرسانی های گوگل و اینترنت وجود دارد. اما به یاد داشته باشید که از همه این راه ها باید سیاست اصلی آخرین به روزرسانی را دنبال کنید. برای همگام سازی با الگوریتم گوگل ، باید از متدولوژی به نام QDF (پرس و جو سزاوار طراوت) استفاده کنید.
روش یا روش QDF به طور خلاصه بیان می کند که جستجوگران مستحق نتایج به روز و تازه هستند. به این ترتیب ، اخبار داغ ، افراد مشهوری که محبوبیت بیشتری دارند ، پوشش موضوعی که اخیرتر است و اطلاعاتی که به روز هستند ، شانس بیشتری برای نمایش به کاربران خواهند داشت.
برای سازگاری با الگوریتم گوگل بهتر است نگاهی دقیق به مکانیزم این الگوریتم بیندازیم. الگوریتم فرانک گوگل از یک برنامه پشتیبان به نام کافئین استفاده می کند. کافئین فضای بسیار بزرگ اینترنت را در بخشهای کوچک بررسی می کند و صفحات آن قسمت خاص از فضا را با توجه به طراوت آنها مرتب می کند.
با توجه به عملکرد کافئین ، به خاطر داشته باشید که ارائه نتایج تازه و گرم کافی نیست. در عوض ، به دلیل اینکه مطالب شما از معیارهای جدید بودن فراتر رفته و به اصطلاح محتوای شما را نسبت به سایر صفحات منسوخ می کند ، ممکن است در هر زمان محتوای شما توسط کافئین دسته بندی و رتبه کمتری داشته باشد.

راهکار‌هایی عملیاتی برای الگوریتم فرشنس گوگل

راهکار‌هایی عملیاتی برای الگوریتم فرشنس گوگل

ممکن است پس از اینکه تا اینجای متن را خوانده اید، این سوال به ذهنتان رسیده باشد که برای سازگار شدن الگوریتم فرشنس گوگل و داشتن محتوایی به روز و تازه که گوگل آن را به عنوان محتوایی که باید دیده شود بشناسد، چیست؟ در ادامه راهکار‌هایی عملیاتی را در راستای برآورده کردن انتظارات گوگل پس از اجرایی کردن این الگوریتم به شما معرفی می‌کنیم.

محتوا‌های قدیمی‌خود را بازنگری کنید

به بایگانی مطالب قبلی خود مراجعه کنید. اگر سال به سال یا در فواصل زمانی مشخص به مطالب خود بازگردید ، محتوایی را پیدا خواهید کرد که با گذشت زمان توجه بسیاری را به خود جلب کرده و در نتیجه بازدید سایت شما را به میزان زیادی جلب کرده است. برای به روزرسانی و به روزرسانی این محتوا وقت بگذارید.
محتوایی که قرار است به روز شود ، باید کاملاً به روز شود ، نه اینکه فقط دوباره منتشر شود. پست های فضای مجازی معمولاً دارای تاریخ ، اعداد ، اطلاعات و پارامترهای خاص زمان هستند. اگر می خواهید پست را مرور و بازنشر کنید ، پست را به روز کنید. سعی کنید اطلاعات را دقیقاً بر اساس شرایط فعلی تنظیم کنید تا محتوای شما تازه باشد.

به اشتراک بگذارید! حجم محتوای خود را زیاد کنید

محتوا و محتوایی که در فضای مجازی منتشر می شود و نسخه های زیادی از آن منتشر می شود ، مستعد ابتکار است و دقیقاً مطابق با اهداف روش QDF است که قبلاً توضیح دادیم.
کاربران دوست دارند اطلاعاتی را که می توانند از یک منبع دست اول مفید باشند ، دریافت کنند. این انتشارات و افزایش حجم مطالب شما در دنیای اینترنت از مشخصه های شناسایی به روز محتوای شما توسط مکانیسم های فرانسوی مانند کافئین و در نتیجه الگوریتم فرانسوی گوگل است.
قدرت فضای مجازی و تعاملات کاربران را دست کم نگیرید. محتوایی که ویروسی می شود و به صورت ویروسی در فضای مجازی منتشر می شود ، تعامل و تعامل زیادی را با کاربران در وب سایت شما ایجاد می کند و این دقیقاً همان چیزی است که الگوریتم فرشنس گوگل می خواهد. گوگل می خواهد صفحه شما مورد توجه میلیون ها کاربر محتوا باشد.

با فرکانس کنونی کوک باشید!

اگر در زمینه ای فعالیت می کنید که مربوط به صنعت یا فناوری خاص و به ویژه علمی است ، حتما فراز و نشیب های این رشته را در نظر بگیرید. گنجاندن رویدادهای مهم در دنیای کار شما در محتوا و پوشش اخبار روز به هر درجه می تواند تأثیر به سزایی در به روز نگه داشتن صفحه شما داشته باشد.
کاربران و افراد امروز بیش از گذشته در معرض اطلاعات قرار دارند. هضم جریان عظیمی از اطلاعات که هر روز به دست مردم می رسد ، دشوار است. به همین دلیل ، در نظر گرفتن اطلاعات ، هرچند کوچک اما جدید و تازه ، می تواند شما را در بازار یا حوزه اینترنت پیشرو کند.

از روش‌های نوین تولید محتوا استفاده کنید

استفاده از ابزارهای چندرسانه ای مانند صوتی ، تصویری ، ویدئویی ، واقعیت مجازی ، واقعیت افزوده و … می تواند چندین لایه به وب سایت متنی ساده شما اضافه کند. هر یک از این لایه ها مستعد جلب توجه زیادی هستند ، که در نهایت می تواند به الگوریتم گوگل گوگل ثابت کند که صفحه وب شما به روز و تازه است.
بسیاری از ورودی های سایت شما از یک منبع بصری یا چندرسانه ای حاصل می شود. در واقع ، ممکن است این یک تصویر یا ویدئویی از وب سایت شما باشد که به نظر می رسد جدید ، به روز و مفید توسط الگوریتم فرشنس گوگل باشد و درنهایت ترافیک زیادی را به وب سایت شما بکشاند. این یعنی دیده شدن!
اگرچه هر یک از این ابزارها اهمیت و بازدید متفاوتی را برای وب سایت شما به ارمغان می آورند و تأثیر هر یک بسیار ضعیف و ضعیف است ، اما در هر صورت ، افزودن لایه های مختلف به محتوای شما یک پدیده مثبت است که تأثیر زیادی در تازه و به روز دارد. وب سایت شما به عنوان یک کل شناخته شده است.

جمع بندی

اطلاعات در عصر امروز فناوری و اینترنت با سرعت باورنکردنی در حال از بین رفتن هستند. اگر وب سایت شما نتواند نتایج تازه و به روز را در اختیار کاربران قرار دهد ، مطابق با به روزرسانی های الگوریتم مد گوگل ، این سایت محکوم به فنا است. از طرف دیگر ، شما می توانید با هوشمندانه انتخاب محتوا ، با داشتن مزیت تازه و به روز ، از بسیاری از رقبای قدرتمندتر خود در دنیای تولید محتوا پیشی بگیرید.
طبق به روزرسانی های اخیر گوگل ، در ساختار و اساس طبقه بندی و رتبه بندی صفحات گوگل تغییری ایجاد شده است. براساس این مجموعه ، تغییرات محتوای خوب ، محتوای جدید است. در واقع به روز بودن می تواند تعامل و تعامل بیشتری با سایت شما به همراه داشته باشد ، که در یک کلام به معنای دید بیشتر برای شما و محتوای شما است.
در این محتوا علاوه بر معرفی الگوریتم فرشنس گوگل و سازوکارهای انتخاب محتوای آن ، سعی شده راهکارهای نظری و عملی برای سازگاری بیشتر با این الگوریتم معرفی شود. با انجام این ترفندها بدون شک صفحه ای به روز خواهید داشت که مورد توجه بسیاری از کاربران قرار خواهد گرفت. فقط به یاد داشته باشید که کاربران مستحق محتوای به روز هستند و روش QFD را بر اساس کار شما قرار می دهند.

بلاگ

الگوریتم فرشنس گوگلالگوریتم فرشنس گوگل چه تاثیری بر سئو سایت داردالگوریتم فرشنس گوگل چیستالگوریتم‌های جستجوچه افرادی از الگوریتم فرشنس گوگل متاثر می‌شوندراهکار‌هایی عملیاتی برای الگوریتم فرشنس گوگلروش‌های نوین تولید محتوانحوه سازگار شدن با الگوریتم فرشنس گوگل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *