آیا تعداد کل بک لینک های سایت تاثیری در سئو سایت دارد؟

آیا تعداد کل بک لینک های سایت تاثیری در سئو سایت دارد

آیا تعداد کل بک لینک های سایت تاثیری در سئو سایت دارد؟

وب سایت شما چند بک لینک لینک دارد؟ اگر شما مانند بسیاری از وب مسترهای دیگر هستید ، احتمالاً مانند سایر وب سایت ها رد پای رقبای خود را می گیرید. به همین دلیل شما در حال پیوند دادن ، نوشتن پست های مهمان ، ایجاد اینفوگرافی و تولید محتوای داده محور هستید و امیدوارید که منابع دیگر آنها را ذکر کنند. دریافت لینک های بیشتر از روزهای ابتدایی یکی از مهمترین روشهای جستجوگرها بوده و از آن زمان ، تلاش برای ایجاد لینک ها برای بدست آوردن نتایج و رتبه بندی بالا است.

آیا فکر می کنید میزان بک لینک که سایت شما طی این سالها جمع آوری کرده است تاثیری در سئو سایت شما داشته است؟ خوب ، لزوما اینطور نیست. در واقع ، طبق گفته جان مولر از گوگل ، تعداد کل لینک ها در یک وب سایت اصلاً مهم نیست. این حتی همان چیزی نیست که الگوریتم های جستجوی گوگل به آن نگاه می کنند. در آخرین پاتوق ساعات اداری جستجوگرهای مرکزی مرکزی ، مولر در پاسخ به سوالی پرسید: تعداد دامنه های منحصر به فرد برای دامنه ارجاع لینک یا کل سایت پشتیبان گیری ؟

در پاسخ به این سوال ، جان مولر به کاربر گفت:

“من فکر نمی کنم که ما در سیستم هایمان آنقدر متفاوت باشیم. به نظر من ، من نمی خواهم روی تعداد کل لینک ها به سایت شما یا تعداد کل لینک های دامنه به وب سایت شما تمرکز کنم ، زیرا ما لینک ها را در کاملاً متفاوت. ”

از نظر کیفیت در مقابل کمیت ، مورد اول در دنیای تولید لینک از ارزش بیشتری برخوردار است. فقط یک لینک عالی از یک وب سایت بسیار معتبر می تواند از هزاران لینک یا حتی میلیون ها بک لینک لینک با کیفیت پایین موثرتر باشد. تنها چیزی که گوگل واقعاً به آن اهمیت می دهد این است که هر لینک مربوط به وب سایتی باشد که به آن اشاره می کند.

مولر همچنین خاطرنشان کرد که حتی اگر یک صفحه فقط یک لینک از یک سایت مهم خبری داشته باشد ، این سیگنال برای گوگل کافی است تا آن را به عنوان یک صفحه با کیفیت ببیند.

هر چقدر تعجب آور باشد ، این اتفاق نباید رخ دهد: همانطور که باری شوارتز در وبلاگ خود در انجمن موتور جستجو گفت ، این “سئو 101” است. نیازی به ذکر نیست که همه مدیرانی که با تلاش هایی مانند ارسال دایرکتوری های بی ربط و ایمیل های تبلیغاتی عمومی سعی در بدست آوردن لینک بیشتر دارند. بک لینک لینک با کیفیت بالا همیشه بهترین برگ برنده سئو بوده و خواهد بود. درعوض ، فکر خود را به سمت نکات خوب زندگی مانند لینک معطوف کنید. اگرچه گفتن این کار آسانتر از انجام بود ، اما برای بدست آوردن رتبه بندی بالا ، تجربه کاربر نیز باید در نظر گرفته شود.

اخبار سئو

نمونه دیگری از اخبار سئو

اگر می خواهید Core Web Vital را بهینه کنید ، تنها نیستید: به روزرسانی Google Page Experience قریب الوقوع است و بسیاری از کارهای (غالباً ناآشنا) را برای صاحبان وب به ارمغان می آورد. طبق گفته راجر مونتی از مجله موتور جستجو (SEJ) ، چندین متخصص سئو متوجه شده اند که دستیابی به امتیازات بالا برای هر سه Core Web Vital بسیار دشوار است. مونتی می گوید: “این یک چالش را به یک دلیل مهم ثابت می کند: معیارهای اصلی Core Web Vital مربوط به کد یک صفحه وب هستند و هیچ ارتباطی با میزبانی وب ندارند.” به عبارت دیگر ، امتیازات پایین نتیجه سیستم های مدیریت محتوا (CMS) است که Core Web Vital ها را در سطح کد قرار نمی دهد. این کار باید توسط سئو انجام شود.

معرفی ویژگی جدید کنسول جستجو به نام google news

معرفی ویژگی جدید کنسول جستجو به نام google news

کنسول جستجوی گوگل همچنین با یک صفحه بهبود یافته تالار گفتگو به روز شده است: گوگل در توییتر خود اعلام کرد که صفحه تالار گفتمان “به روز شده است” و گفت که همه تالارهای گفتگو به طور خودکار هدایت می شوند. در زمینه سرچ کنسول ، “انجمن” به ارتباط بین ویژگی سرچ کنسول و سایر سرویس های گوگل مانند آنالیتیکس اشاره دارد. اکنون ، این صفحه از انواع جدید ارتباطات از جمله گوگل ادز ، یوتیوب و کروم پشتیبانی می کند. با استفاده از این به روزرسانی ، می توانید ویژگی های سایت بیشتری را باز کنید و ویژگی های دامنه سرچ کنسول را می توان به گوگل آنالیتیکس لینک داد تا پوشش دقیق تری از نتایج جستجوی ارگانیک را فراهم کند.

این آخرین چک لیست شما برای بارگذاری تصاویری است که 100٪ بهینه شده اند: در پشت صحبت های مرکزی رعد و برق جان مولر در مورد سئو تصویر ، وبلاگ نظرات خود را در مورد نکات سئو ارسال کرده است. این مقاله به جای ارائه لیستی از پیشنهادات ، یک راهنمای گام به گام برای بارگذاری تصاویری است که به جای کند کردن صفحه ، سئوی سایت شما را بهبود می بخشد. تصاویر یک دارایی با ارزش سئو است که اغلب نادیده گرفته می شود. اگر به طور مناسب پوشانده شود ، در برابر بسیاری از شرایط ناسازگار مقاومت خواهد کرد. اگر سئو تصاویر را به درستی دنبال کنید مطمئناً به نتایج خوبی خواهید رسید.

بلاگ

آیا تعداد کل بک لینک های سایت تاثیری در سئو سایت داردابزار کنسول google newsبهینه سازیCore Web Vitalتاثیر بک لینک بر سئوسرچ کنسولسیستم های مدیریت محتواگوگل ادزنتایج جستجوی ارگانیکنمونه دیگری از اخبار سئو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *